het was btw het volgende nummer, met wat toevalligheid toch nog gevonden:quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]Yves Larock - Zookey (Lift Your Leg Up) Yves Larock - Rise Up Bob Sinclar - World Hold On Bob Sinclar - Together
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:01 schreef wpbootje het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrondmuziekje van de Robeco-reclames (klik!)
In de reacties eronder kan je lezen dat het liedje "Ups & downs" heet en van Benjamin Herman van "The New Cool Collective" is. Helaas kan je er ook lezen dat "...je dit nummer nergens kan krijgen"
Is er tóch nog iemand die dit kan/heeft kunnen vinden??
Thanks!
Dus nee, we kunnen je daar niet aan helpen.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef MarkyMarkx het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende nummer heet ?!
Het nummer klinkt op de achtergrond, het fragment duurt 15 seconde en begint op 01:23:00 tot 01:23:15
Link naar de stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)minen/dinsdag-09.wma
Alvast bedankt!
Hier de originele versie hiervan, mijn persoonlijke favoriet:quote:
is dat niet dat nummer met Fergie?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef -Banaan- het volgende:
Ik heb afgelopen weekend op slamFM regelmatig een nummer gehoord waarin een dame zingt, samen met Nelly (die rapper). Ik kan gewoon niet vinden welk nummer het is, wie kan mij helpen?
Deze?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Ik zoek de titel van de Fiat Grande Punto ofzo.
The italian job remixed zie je in die reclame voorbij.
Het gaat een beetje zo:
"Mini quando toeeetheebayyy"
Hoop dat iemand kan/wil helpen
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Het gaat een beetje zo:
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Het gaat een beetje zo:
'A band of bees' heten ze in Amerika. Hier vind je ze onder 'the Bees'!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Arjann87 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer (mp4 formaat):
http://www.speedyshare.com/872936679.html
Edit:
Gevonden: A Band Of Bees - Listening Man
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Een intro met alleen een schreeuwerige, schelle stem die snel 2 zinnen opdreund, waarna hij eindigt met 'Fire!'. Hierna beginnen de instrumenten te spelen.
Heb er een beetje tour of duty-gevoel bij. Iemand?
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Een intro met alleen een schreeuwerige, schelle stem die snel 2 zinnen opdreund, waarna hij eindigt met 'Fire!'. Hierna beginnen de instrumenten te spelen.
Heb er een beetje tour of duty-gevoel bij. Iemand?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens, dan wordt-ie twee keer geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |