Je zit niet in de COS, maar nee, ik geloof niet dat hij dat meent.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
Meent jaap nou echt wat hij zit te brallen zo van brian gunt mij een carriere na de kooi enzo. Terwijl notabene huub en jaap toch echt plannen hadden voor na de kooi. Ik snap er helemaal niets meer van.
oepsquote:Op zondag 11 mei 2008 20:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je zit niet in de COS, maar nee, ik geloof niet dat hij dat meent.
Maar vrienden zullen ze nooit wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
Huub en Brian zijn niet de beste vrienden, maar omdat ze veel met elkaar hebben meegemaakt, zit er toch wel iets van een band, aldus Eric.
Oh? Tsjonge. Nou, petje af dan hoor voor dit stationnetje.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:02 schreef Kinga het volgende:
Wow, ik ook niet. Die andere van laatst, michael veltman is pas 18 !
Eén handicap: Huub is een getrouwd man. En volgens mij is hij haar behoorlijk zat. Maar dat zal haar niet weerhouden want opstapjes en contacten zijn nooit weg.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Eric spreekt Lieek ook regelmatig... hmmmm... wat kan Eric nu voor Lieke betekenen? Zeker om een ingang naar Huubt e te houden. Mocht Huub winnen staat die profiteur vast als eerste klaar hem te feliciteren.
Lieke en getrouwde mannen... sinds wanneer is dat een belemmering?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Eén handicap: Huub is een getrouwd man. En volgens mij is hij haar behoorlijk zat. Maar dat zal haar niet weerhouden want opstapjes en contacten zijn nooit weg.
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Eric spreekt Lieek ook regelmatig... hmmmm... wat kan Eric nu voor Lieke betekenen? Zeker om een ingang naar Huubt e te houden. Mocht Huub winnen staat die profiteur vast als eerste klaar hem te feliciteren.
Het was kiezen of Huub ging kapot of Lieke moest eruit.En na een maand vriendschap aanbieden en dan horen dat je hem eruit wil stemmen,ja dat was niet slim.Die ijskast deugde echt niet,dus vond het niet zielig.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongeacht de motivatie van Lieke om in dat hok te zijn, hoe Huub haar geterroriseerd heeft op het laatst is ronduit schofterig
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongeacht de motivatie van Lieke om in dat hok te zijn, hoe Huub haar geterroriseerd heeft op het laatst is ronduit schofterig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |