Ik verhuis naar een stad waar ik nog niet veel mensen ken... En de dichtstbijzijnde heeft een diepvries vol pizza'squote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:14 schreef Aibmi het volgende:
Ken je niemand met zo'n koelbox waar je ijs in moet doen? Blijft best lang koud..
En dan kun je al goed salades en dergelijke maken
Keuze genoeg daar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
de chinees, mexicaan, snackbar, indiër, toko, japanner en restaurtant zijn geen opties?
is goed.... Los zei laatst ook al dat we eens moeten afsprekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees hier een paar goeie tips! Obli, da's een goeie, lekker ideeen ik vind die van Phoenix ook wel leuk, dan nodig ik een vriendinnetje uit en bedenk ik een manier om rose te koelen
MissyMirjam, elke dag uit eten vind ik niet zo prettig... krijg snel last van mijn darmen.
* ColdFeet noteert: mezelf uitnodigen bij DE
Morgen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is goed.... Los zei laatst ook al dat we eens moeten afspreken
maareuh we gaan alleen wel zaterdag op vakantie...
morgen is goed hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen?
Vrijdag wordt de boel aangesloten... ook wel prettig voor de verlichting en warm douchen enzo
Ha, ik bedoelde: ga je morgen al? Maar ik vrees dat wij morgen uitgeteld zijn...quote:
pfff doe ik eens niet mensenschuwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, ik bedoelde: ga je morgen al? Maar ik vrees dat wij morgen uitgeteld zijn...
Komen jullie maar s bij ons eten als het appertement af is... Ik wil het oh zo graag aan iedereen showen
Wat een lollige site!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:06 schreef Innocence het volgende:
http://www.welikeitraw.com/rawfood/raw-food-recipes.html
Alleen zonder koelkast wordt het lastiger.
Knakworsten...
Op mijn werk is er een warme douche... Ik denk dat ik die maar ga gebruikenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |