Hij wilde hem wel eerst vastbinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan kan hij gelijk alle kinderen bezoeken die zich verbrand hebben aan de strijkijzer (dat wenste hij Huub toch toe: levend verbranden met de strijkijzer)........
ik hoorde het. die maakt zichzef echt weer heel wat wijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Brian: Die twee stumpers zijn ook niet origineel he. Gaan wij daar een paar keer liggen, gaan zij er ook liggen.
Brian is moe van zijn wang. Het schuurt steeds.
Ik krijg opeens erg veel zin om Brian te slaan, zoveel onrecht in 1 gifje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wilde hem wel eerst vastbinden.
Dat zal dan wel zijn bij gebrek aan slaven die hem voor hem vasthouden.
Kan hij ook fijn nog even zijn keel dichtknijpen, daar houdt hij van
[ afbeelding ]
Ik ook, ik word nog steeds haast onpasselijk van kwaadheid als ik zulke gifjes terugziequote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg opeens erg veel zin om Brian te slaan.
Dat hebben wel allemaal wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg opeens erg veel zin om Brian te slaan, zoveel onrecht in 1 gifje.
reallifes tv diepste dieptepunt EVER.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ik dit soort beelden weer terug zie vind ik het ook niet zo raar dat huubquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg opeens erg veel zin om Brian te slaan, zoveel onrecht in 1 gifje.
jemig wat een gorre beelden maar geven weer weer waarom ik zo'n afschuw voor die brain heb!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaatje, doe eens gek, en bel als geschifte Brianfanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yesssssssss, we gaan weer los http://www.risingflowradio.nl/index.php
Wat schuift het, moet wel heel veel zijn dan hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kaatje, doe eens gek, en bel als geschifte Brianfan
En bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuk, lekker luisteren naar debielen.
Toen Brian mocht blijven wist ik zeker dat het dubbelspel was...de vijfde colone...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig Mazaru, dat jij ons bij de les houdt met je gifjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier lijkt me sterk. Maar tijdens dat hele gebeuren liep die rat in Huub zijn gezicht te gillen dat hij achterbaks was, want hij schopte.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geweldig Mazaru, dat jij ons bij de les houdt met je gifjes.
Zo vergeten we het niet!
Het is gewoon misselijkmakend om dit te zien.
Ik krijg er kippenvel van op mijn armen.
Ben benieuwd of er nu nog mensen hier zijn die dit zo kunnen interpreteren dat het Huub zijn schuld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |