quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:14 schreef Jewscky het volgende:
die RAT is zo blij,die kut febo heeft hem ook al vast verteld dat hij heeft gewonnen,let maar op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch vraag ik me af of al die stemmen van Brian wel naar Amanda gaan; mensen stemmen ook (voor een flink deel) op Brian omdat hij er van het begin af aan in zit (denk ik). Plus dat er veel mensen een hekel aan Huub hebben (door de uitzendingen en het algehele beeld) en daarom op Brian stemmen, het gaat immers tussen die twee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Dan kan hij nog beter Claire wegstemmen, wat dus ook gaat gebeuren.
Huub,Jaap,Brian en Amanda gaan niet naar huis.
Begrijp niet goed waarom je dat zegt. Hij zit er toch nog steeds? Denk je dat dan opeens heel veel Huub fans nu op Jaap zouden stemmen, terwijl Huub er nog steeds in zou zitten? Ik geloof er geen barst van. Bovendien moest hij samenspelen van achter. En ik vond het ook niet zo gek. Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup.. iets wat ik ook altijd heb gezegd. Maar in beide gevallen maakt ie geen kans al denkt ie van wel. Het verzekerd Brian slechts van de overwinning. Jaap heeft een dik half jaar geleden de Kooi al verloren toen ie zich aansloot bij Dennis en Nadia. Zo intelligent entoch zo dom. Toch geloof ik niet dat H of B zal moeten vertrekken.
Terwijl Brian hem zo goed geholpen heeft door mensen op te roepen allemaal een lieve verjaardagskaart naar Cora te sturen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrijp niet goed waarom je dat zegt. Hij zit er toch nog steeds? Denk je dat dan opeens heel veel Huub fans nu op Jaap zouden stemmen, terwijl Huub er nog steeds in zou zitten? Ik geloof er geen barst van. Bovendien moest hij samenspelen van achter. En ik vond het ook niet zo gek. Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
Heb je hier voorbeelden van ? Ik herinner me namelijk meerdere gesprekken tussen Jaap en Huub dat ze dat niet zo zagen; Jaap is niet zo sociaal de hele dag, en dan heeft Huub een verzetje, ik heb Huub nooit een mes in de rug van Jaap zien steken, zeker niet zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
Ik vermoed dat er nu een grote speler uit zal mogen....Aan de andere kant, Huub en smsjes zijn inkomsten. Ik weet het dus ook niet. Speltechnisch is Huub de klos, als je naar rendement gaat kijken is Claire de klos...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Jullie denken toch niet werkelijk dat de miljonairs op de 15e ook zelf maar iets te vertellen hebben over de puntenverdeling.
Iedere stemronde tot nu toe word via achter geregeld, er word besproken wie op wie stemt voordat de stemming plaats vind.
Er zijn zelfs momenten geweest dat een stemming over moest omdat iemand zonder medeweten van achter zijn stem had gewijzigd.
Huub,Jaap,Brian en Amanda blijven tot de 22e.
Zou ik prima mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Dank uquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zou ik prima mee kunnen leven.
OP is af
Dit verwacht ik ook inderdaad. Al zou ik me suf lachen als ik een keer verrast werd en Brian eruit werd getieft. En hard het liefst.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Jullie denken toch niet werkelijk dat de miljonairs op de 15e ook zelf maar iets te vertellen hebben over de puntenverdeling.
Iedere stemronde tot nu toe word via achter geregeld, er word besproken wie op wie stemt voordat de stemming plaats vind.
Er zijn zelfs momenten geweest dat een stemming over moest omdat iemand zonder medeweten van achter zijn stem had gewijzigd.
Dan heb je zeker al die gesprekken van Huub met Claire niet gevolgd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van ? Ik herinner me namelijk meerdere gesprekken tussen Jaap en Huub dat ze dat niet zo zagen; Jaap is niet zo sociaal de hele dag, en dan heeft Huub een verzetje, ik heb Huub nooit een mes in de rug van Jaap zien steken, zeker niet zonder aanleiding.
En je studie bijna,.....wat wil een mens nog meer....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zou ik prima mee kunnen leven.
OP is af
Ik vind dat toch een vrij logisch stap eigenlijk. Die engnek staat op springen en de kans wordt groter en groter dat dat ook zal gebeuren. Hebben we gister al even een voorproefje van mogen zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook inderdaad. Al zou ik me suf lachen als ik een keer verrast werd en Brian eruit werd getieft. En hard het liefst.
+1 Ik dacht eerst dat Huub er wel uit zou gaan maar de FEBO wil natuurlijk nog flink geld incasseren met de sms stemming en ja zonder Huub loop je een hoop geld mis.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
7,5-je voor mijn scriptie ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je studie bijna,.....wat wil een mens nog meer....
Dat zal dan ook de enige reden zijn om hem te behouden. Anders was hij op zeker weg....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef wie.. het volgende:
[..]
+1 Ik dacht eerst dat Huub er wel uit zou gaan maar de FEBO wil natuurlijk nog flink geld incasseren met de sms stemming en ja zonder Huub loop je een hoop geld mis.
Oneens.... dat zijn slechts de gedachtes van Jaap. Jaap meende daarop die stelletjes uiteen te moeten drijven. Waardoor ze juist meer naar elkaar toe groeiden. Toen hij Huub en Lieke uiteen had gedreven.... was het Lieke die naast Jaap in bed kroop. Nu deed hij het weer tussen Huub en Claire.... vol tegen het huwelijk en eerder.... terwijl Huub steeds had aangegeven dat hij met Jaap het finale spel wilde spelen omdat Claire te zwak was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrijp niet goed waarom je dat zegt. Hij zit er toch nog steeds? Denk je dat dan opeens heel veel Huub fans nu op Jaap zouden stemmen, terwijl Huub er nog steeds in zou zitten? Ik geloof er geen barst van. Bovendien moest hij samenspelen van achter. En ik vond het ook niet zo gek. Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
Jaap heeft altijd tegen Huub gespeeld. Nooit volledig met en altijd onder voorbehoud.... terwijl Jaap zijn kansen bij A en B lagen door die weg te spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van ? Ik herinner me namelijk meerdere gesprekken tussen Jaap en Huub dat ze dat niet zo zagen; Jaap is niet zo sociaal de hele dag, en dan heeft Huub een verzetje, ik heb Huub nooit een mes in de rug van Jaap zien steken, zeker niet zonder aanleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |