abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:15:20 #51
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58578953
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:14 schreef Jewscky het volgende:
die RAT is zo blij,die kut febo heeft hem ook al vast verteld dat hij heeft gewonnen ,let maar op
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:15:38 #52
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58578958
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Dan kan hij nog beter Claire wegstemmen, wat dus ook gaat gebeuren.
Huub,Jaap,Brian en Amanda gaan niet naar huis.
Toch vraag ik me af of al die stemmen van Brian wel naar Amanda gaan; mensen stemmen ook (voor een flink deel) op Brian omdat hij er van het begin af aan in zit (denk ik). Plus dat er veel mensen een hekel aan Huub hebben (door de uitzendingen en het algehele beeld) en daarom op Brian stemmen, het gaat immers tussen die twee.

Ik denk dat als Brian eruit zou worden gestemd er best een flink deel naar Jaap zou kunnen gaan, gezien zijn manier van spelen, die niks met agressie te maken heeft. Ach misschien is het ook wel wishful thinking van me, als Jaap Huub eruit stemt, dan ... eeehhhh .... dat zou ik zonde van hun 'vriendschap' vinden.

Claire eruit stemmen is daarnaast misschien niet handig, want ze is de minste dreiging voor Jaap.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58578981
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Yup.. iets wat ik ook altijd heb gezegd. Maar in beide gevallen maakt ie geen kans al denkt ie van wel. Het verzekerd Brian slechts van de overwinning. Jaap heeft een dik half jaar geleden de Kooi al verloren toen ie zich aansloot bij Dennis en Nadia. Zo intelligent entoch zo dom. Toch geloof ik niet dat H of B zal moeten vertrekken.
Begrijp niet goed waarom je dat zegt. Hij zit er toch nog steeds? Denk je dat dan opeens heel veel Huub fans nu op Jaap zouden stemmen, terwijl Huub er nog steeds in zou zitten? Ik geloof er geen barst van. Bovendien moest hij samenspelen van achter. En ik vond het ook niet zo gek. Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:17:34 #54
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58578984
Aan Amanda en Brain heeft Jaap toch niks? Ze doen niks samen
pi_58578994
Jullie denken toch niet werkelijk dat de miljonairs op de 15e ook zelf maar iets te vertellen hebben over de puntenverdeling.
Iedere stemronde tot nu toe word via achter geregeld, er word besproken wie op wie stemt voordat de stemming plaats vind.
Er zijn zelfs momenten geweest dat een stemming over moest omdat iemand zonder medeweten van achter zijn stem had gewijzigd.

Huub,Jaap,Brian en Amanda blijven tot de 22e.
pi_58579014
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Begrijp niet goed waarom je dat zegt. Hij zit er toch nog steeds? Denk je dat dan opeens heel veel Huub fans nu op Jaap zouden stemmen, terwijl Huub er nog steeds in zou zitten? Ik geloof er geen barst van. Bovendien moest hij samenspelen van achter. En ik vond het ook niet zo gek. Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
Terwijl Brian hem zo goed geholpen heeft door mensen op te roepen allemaal een lieve verjaardagskaart naar Cora te sturen?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:19:51 #57
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58579023
quote:
Huub heeft hem keer op keer laten vallen zodra hij ergens z'n leuter in kon steken (Lieke en Claire)
Heb je hier voorbeelden van ? Ik herinner me namelijk meerdere gesprekken tussen Jaap en Huub dat ze dat niet zo zagen; Jaap is niet zo sociaal de hele dag, en dan heeft Huub een verzetje, ik heb Huub nooit een mes in de rug van Jaap zien steken, zeker niet zonder aanleiding.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58579030
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Jullie denken toch niet werkelijk dat de miljonairs op de 15e ook zelf maar iets te vertellen hebben over de puntenverdeling.
Iedere stemronde tot nu toe word via achter geregeld, er word besproken wie op wie stemt voordat de stemming plaats vind.
Er zijn zelfs momenten geweest dat een stemming over moest omdat iemand zonder medeweten van achter zijn stem had gewijzigd.

Ik vermoed dat er nu een grote speler uit zal mogen....Aan de andere kant, Huub en smsjes zijn inkomsten. Ik weet het dus ook niet. Speltechnisch is Huub de klos, als je naar rendement gaat kijken is Claire de klos...

Nog één weekje wachten, dan weten we het....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:20:14 #59
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58579032
quote:
Zou ik prima mee kunnen leven.

OP is af
pi_58579035
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:20 schreef Smash-it het volgende:

[..]

OP is af
Dank u
Oei Oei Oei achter pas op Huub valt in slaap, stel je voor.

(ik post graag classic filmpjes).
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:21:02 #61
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58579041
quote:

Dit verwacht ik ook inderdaad. Al zou ik me suf lachen als ik een keer verrast werd en Brian eruit werd getieft. En hard het liefst.
pi_58579054
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef elcastel het volgende:

[..]

Heb je hier voorbeelden van ? Ik herinner me namelijk meerdere gesprekken tussen Jaap en Huub dat ze dat niet zo zagen; Jaap is niet zo sociaal de hele dag, en dan heeft Huub een verzetje, ik heb Huub nooit een mes in de rug van Jaap zien steken, zeker niet zonder aanleiding.
Dan heb je zeker al die gesprekken van Huub met Claire niet gevolgd?
Sowieso, door voor Claire en voor Lieke te kiezen gaf Huub aan dat hij op z'n minst dubbele dekking wilde en niet vol voor Jaap ging.....

Ik vind het dan zo vreemd dat men Jaap verwijt dat hij voor Dennis koos, terwijl hij bij Huub en Lieke het vijfde wiel was, zo ook nu bij Huub en Claire....
pi_58579070
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:20 schreef Smash-it het volgende:

[..]

OP is af
En je studie bijna,.....wat wil een mens nog meer....
pi_58579074
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dit verwacht ik ook inderdaad. Al zou ik me suf lachen als ik een keer verrast werd en Brian eruit werd getieft. En hard het liefst.
Ik vind dat toch een vrij logisch stap eigenlijk. Die engnek staat op springen en de kans wordt groter en groter dat dat ook zal gebeuren. Hebben we gister al even een voorproefje van mogen zien.
pi_58579089
quote:

+1 Ik dacht eerst dat Huub er wel uit zou gaan maar de FEBO wil natuurlijk nog flink geld incasseren met de sms stemming en ja zonder Huub loop je een hoop geld mis.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:24:32 #66
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58579101
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je studie bijna,.....wat wil een mens nog meer....
7,5-je voor mijn scriptie ofzo
pi_58579111
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef wie.. het volgende:

[..]

+1 Ik dacht eerst dat Huub er wel uit zou gaan maar de FEBO wil natuurlijk nog flink geld incasseren met de sms stemming en ja zonder Huub loop je een hoop geld mis.
Dat zal dan ook de enige reden zijn om hem te behouden. Anders was hij op zeker weg....
Hoezo eerlijk spel......hoezo Huub benadeeld
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 17:25:42 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_58579115
Twee dingen vallen mij op nu: Ricardo al weer heel lang off stream ( zie hem liever niet dan wel hoor), Brian krijgt een boodschap via de plasma en verdwijnt weer uit beeld.
Ik heb de hele middag al een onaangenaam gevoel bij het kijken naar de streams en dan heb ik het niet eens over de bedenkelijke rol van slijmspoor in dit geheel....... kan mijn vinger er niet opleggen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58579126
Op de tune van meneer kaktus:

Sla je meisje neer, doe je butler zeer, kijkt Flensje nog mee?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:28:32 #70
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58579171
quote:

[..]

Oneens.... dat zijn slechts de gedachtes van Jaap. Jaap meende daarop die stelletjes uiteen te moeten drijven. Waardoor ze juist meer naar elkaar toe groeiden. Toen hij Huub en Lieke uiteen had gedreven.... was het Lieke die naast Jaap in bed kroop. Nu deed hij het weer tussen Huub en Claire.... vol tegen het huwelijk en eerder.... terwijl Huub steeds had aangegeven dat hij met Jaap het finale spel wilde spelen omdat Claire te zwak was.
Jaap's keuze had moeten zijn tegen B en A spelen. Dan was de kans groot geweest dat Huub fans zouden overlopen naar Jaap. Als Jaap er de oorzaak van is dat huub vertrekt zal ie daar niet veel Huubfans meetrekken ben ik bang.
Al dan niet slaaf van de Febo, het spel is totaal niet logisch gespeeld. door hem. En als ik me niet vergis heeft Jaap zich laten leiden door angst.

Waar Huub al heer en meester van de kooi was

OT: wat een saaie streams
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:31:44 #72
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58579220
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jaap heeft altijd tegen Huub gespeeld. Nooit volledig met en altijd onder voorbehoud.... terwijl Jaap zijn kansen bij A en B lagen door die weg te spelen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:33:24 #73
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58579241
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef Dementor het volgende:

OT: wat een saaie streams
+1
pi_58579242
Zou er nog een brief de kooi in komen?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 17:33:33 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_58579243
Brian weer on stream, driftig schrijvend, maar gaat niet terug naar Amanda in de Private, Ricardo onder de douche.

Wat ik zeg, vreemde streams.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')