Onzin.. Silva is niet geschorst.. aldus de Tele2 presentator..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Silva en Vertonghen geschorst?
dat is wel zorgwekkend
gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. Silva is niet geschorst.. aldus de Tele2 presentator..
Nou doei. Jonge jonge zeg, lig niet zo te jankenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou zeg maar dag tegen C.L... thuis 1-0 of 3-1 winnen... en aangezien we meestal zeker één tegendoelpunt krijgen.
-niet ontevredenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:29 schreef Enchanter het volgende:
Mij benieuwen wat Koster () te zeggen heb
automatismen is al vele jaren het probleem. lijkt alsof ze niks doen op de training.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
Waarom speel je met 3 spitsen als er toch nooit over de vleugels wordt gespeeld en als de eerste voorzet vanaf de zijkanten pas in minuut 88 door Daivds wordt gemaakt?
Waarom is er totaal geen beleving in het team?
Waarom heeft Ajax geen enkele automatismen in het spel zoals je bij FC Twente wel duidelijk zag?
Dik verdiend verloren van een beter Twente.
Owja, laat Haverkort aub niet meer fluiten!
Net zoals tegen Kopenhagen, Praag etc. even eroverheen hèquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou doei. Jonge jonge zeg, lig niet zo te janken.
100% verwacht dit, thuis gewoon afmaken.
Amen to that.. alhoewel de wissels ook belabberd waren zeg.. Had ipv Urby Siem erin gebracht..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef twi het volgende:
Kom op, het is maar 2-1. Thuis winnen is gewoon genoeg, aangezien we meestal winnen met meer dan 1 goal verschil.
Nogmaals, jammer dat er weer zo'n verschrikkelijke hoofdrol voor een scheidsrechter is. Want ondanks dat het spel zo slecht was, kwam Twente er tot het cadeautje van Haverkort gewoon niet aan te pas.
Geweld tegen scheidsrechters is triest, maar m'n handen beginnen toch echt te jeuken wanneer zulke belangrijke wedstrijden zo verkloot worden door de scheidsrechter.
*Miep, miep* "Ik heet SCH en ik ben het niet eens met twi. Wees eens een vent en geef je verlies toe!"
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Vorig jaar 1-0 meen ik zelfs. Thuis 4-0 gewonnen ofzo...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Geen slechte uitgangspositie, vorig jaar verloren we ook 2-1 van Heerenveen.
Eén keer scoren, niks tegenkrijgen en klaar. Een uitspelend Twente is niet het gelijk als 'een thuisspelend' Twente. De spelers zullen er echt wel voor strijden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |