abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:39:28 #151
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596533
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:32 schreef Messenga het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Goossens.
Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.

Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58596555
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.

Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
pi_58596558
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
Donald maakte inderdaad altijd een erg goede indruk .

Je moet natuurlijk ook weer uitkijken dat je niet extreem doorslaat naar de jonge talenten. Je kan niet straks ineens Anita, Martina, Donald, Goossens, Sarpong, Van der Heijden, Slijngaard, Wormgoor er op reguliere basis bij verwachten - zeker niet als je nog redelijk jeugdige spelers als De Jong, van der Wiel, Vertonghen (en Sulejmani eventueel) er ook al rond hebt lopen.

Anita stond - onder Van Geel - sowieso op de nominatie om verhuurd te worden, Sarpong heeft me nog niet heel erg overtuigd in de twee PO wedstrijden. Wel gretig, veel proberen, maar met weinig overzicht nog. Donald is een goede toevoeging op het middenveld. Wat ik lees en zie van Martina en Goossens denk ik dat zij meer kunnen bieden (zeker in potentie) dan Kennedy, Rommedahl, Luque en Leonardo. Al ben ik toch ook wel weer een beetje benieuwd hoe een fitte Leonardo zich profileert. Aan de andere kant; een complete opschoning van die gasten vind ik ook totaal niet erg.
pi_58596563
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef toma het volgende:

[..]

Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
het probleem is dat ik hem niet meer veel zie groeien.
Tevens mocht Ajax onder van basten 4-2-3-1 gaan spelen dan zie ik geen plaats voor hem behalve op de bank want voor elke positie waar hij kan spelen heeft Ajax dan een betere keus (mocht Sulejmani komen).
pi_58596571
Ja ik bedoelde natuurlijk Jan-Arie vd Heijden. (Al zou Litmanen ook wel terug mogen komem)
Koning.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:42:14 #156
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596581
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:40 schreef toma het volgende:

[..]

precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
Begint dan zo langzamerhand op Boerrigter te lijken, die nu bij Zwolle (?) voetbalt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:43:43 #157
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58596611
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.

Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
pi_58596635
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:

Handig om de wedstrijd op het slot te gooien door hem als invaller in te brengen. Met zijn snelheid kan hij voor het nodige gevaar zorgen (bijvoorbeeld tegen Roda JC thuis, counteren naar 4-2). Als bassispeler een duidelijke nee, komt zijn man amper voorbij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:45:06 #159
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596637
Liever Rommedahl dan Kennedy iig.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:46:51 #160
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596664
Het enige nadeel van Goossens is dat hij ook erg blessure gevoelig is.
Hoe zit het eigenlijk met Wormgoor, hij kan rechtscentraal en rechtsback spelen maar heeft hij talent?
Ikzelf kijk alleen de samenvattingen van Jong Ajax dus echt een goed beeld van de spelers heb ik niet.

Ik denk overigens ook dat je veel beter Rommedahl en Kennedy kan vervangen met een jeugd spelers

edit: Rommedahl mag van mij blijven zolang hij gebruikt gaat worden zoals het moet. (Laatste 20 minuten als de verdedigers van de tegenstander op zijn)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58596665
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.

ik vind dat hij het dit seizoen zeer goed gedaan heeft als je bekijkt hoe negatief iedereen over zijn komst was.

ja het is een nogal beperkte speler maar hij is slim genoeg om tijdens het speler alleen zijn sterke punten te gebruiken en zijn slechte punten te ontwijken.
Is een leuke speler om op de bank te hebben.
pi_58596676
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.

Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:21 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596700
Hoe zit het eigenlijk met die Huth, ik hoorde dat hij nogal blessure gevoelig is?

Als dat zo is kan je beter iemand anders zoeken, alleen ik heb geen idee wie
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58596709
Ik denk dat spelers als Kennedy de ontwikkeling van jeugdspelers als Martina in de weg zitten. Dat vind ik wel jammer maar Rommedahl mag van mij blijven, altijd een bruikbare speler.
pi_58596713
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:47 schreef toma het volgende:

[..]

dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58596718
Spanning voor vanavond... Ben toch wel benieuwd of we 4-4-2 gaan spelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58596742
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Koning.
pi_58596765
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Minder snel dan Castillion sowieso. En Hosé was volgens mij ook geen topscorer aller tijden bij Oranje -17.

Maar goed, we moeten het allemaal maar afwachten inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:56:31 #169
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596788
quote:
Ajax-supporters boos over gekopieerd shirt

AMSTERDAM – Supporters van Ajax zijn ontzet over het nieuwe shirt van Birmingham City. Het uittenue van de Engelse club voor volgend seizoen lijkt namelijk als twee druppels water op het thuisshirt van de hoofdstedelingen.

De Amsterdamse fans lieten dit voorval niet over zich heengaan en hebben en masse hun ongenoegen geuit over dit gekopieerde hesje. Bovendien zijn meerdere supporters op de site waar het tenue gepresenteerd werd, in discussie gegaan met Engelse voetbalfans.

De acties en commentaren hebben echter nog niet geresulteerd in het gewenste effect. De shirts liggen morgen gewoon in de winkel. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.

Bron nu.sport
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:57:22 #170
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58596796
Rommedahl heeft tenminste nog zijn snelheid, zeer bruikbare speler om erbij te hebben. Kennedy daarintegen voegt totaal niets toe.
Ik ben echt benieuwd wat Ajax vanavond gaat doen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_58596803
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
Bron?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:58:03 #172
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596806
Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken over het shirt van Birmingham City.

Alsof wij het alleenrecht hebben op een rode baan in het midden van een wit shirt ...
pi_58596864
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
pi_58596927
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bron?
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.

http://ajax1.nl/?q=node/1036
pi_58596946
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:

[..]

een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
Nog iets teveel van het goede denk ik. Kluivert was in de jeugd onaantastbaar. Liep dwars door iedereen en scoorde minstens 5 keer per wedstrijd ofzo.
Castillon is bovendien een ander type. Meer de man met een actie en minder een 'kopper'.

Afwachten maar, hij speelt pas in de B1 (super getalenteerde lichting wel!) dus hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')