Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:32 schreef Messenga het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Goossens.
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.
Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
Donald maakte inderdaad altijd een erg goede indrukquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
het probleem is dat ik hem niet meer veel zie groeien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef toma het volgende:
[..]
Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
Begint dan zo langzamerhand op Boerrigter te lijken, die nu bij Zwolle (?) voetbalt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:40 schreef toma het volgende:
[..]
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
Handig om de wedstrijd op het slot te gooien door hem als invaller in te brengen. Met zijn snelheid kan hij voor het nodige gevaar zorgen (bijvoorbeeld tegen Roda JC thuis, counteren naar 4-2). Als bassispeler een duidelijke nee, komt zijn man amper voorbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
ik vind dat hij het dit seizoen zeer goed gedaan heeft als je bekijkt hoe negatief iedereen over zijn komst was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.
Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.
Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:47 schreef toma het volgende:
[..]
dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
Dat was Hose een paar jaar geleden ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Minder snel dan Castillion sowieso. En Hosé was volgens mij ook geen topscorer aller tijden bij Oranje -17.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.quote:Ajax-supporters boos over gekopieerd shirt
AMSTERDAM – Supporters van Ajax zijn ontzet over het nieuwe shirt van Birmingham City. Het uittenue van de Engelse club voor volgend seizoen lijkt namelijk als twee druppels water op het thuisshirt van de hoofdstedelingen.
De Amsterdamse fans lieten dit voorval niet over zich heengaan en hebben en masse hun ongenoegen geuit over dit gekopieerde hesje. Bovendien zijn meerdere supporters op de site waar het tenue gepresenteerd werd, in discussie gegaan met Engelse voetbalfans.
De acties en commentaren hebben echter nog niet geresulteerd in het gewenste effect. De shirts liggen morgen gewoon in de winkel. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Bron?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.quote:
Nog iets teveel van het goede denk ik. Kluivert was in de jeugd onaantastbaar. Liep dwars door iedereen en scoorde minstens 5 keer per wedstrijd ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |