abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58594686
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Messenga het volgende:
Vervelende is dat de meeste spelers van naam echt een flinke hap uit hun salaris moeten weglaten willen ze naar Ajax komen. Geloof dat Huntelaar 2m per jaar verdient, wat ik toch een flink salarisplafond vind voor Ajax. Een Huth heeft ook bij Chelsea gespeeld. Middlesbrough is ook niet de minste qua salaris.
Ik denk dat het nog wel meevalt hoor. Een jongen als Huth is pas 23 en kan dus best makkelijk bij Ajax twee a drie jaar voetballen voor een 1,2 miljoen; misschien iets meer, om daarna nog wel die echte klapper te maken in Duitsland, Engeland, Italie of Spanje.

Zelfde gaat natuurlijk voor Simic; na 8 jaar Milan is de noodzaak van het geld er ook niet echt meer. Speler tussen de 26/28 zullen vrijwel onhaalbaar zijn; ik zie een Boulahrouz of een Mathijsen (thank god) niet snel komen op die leeftijd.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:38:22 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58594769
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
pi_58594985
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
Misschien. De naam Ajax is nog steeds groot. De uitstraling en de naam van Van Basten is er ook echt nog wel wereldwijd. Dan heb je ook nog eens Bergkamp, de Boer en Blind (niet direct als trainer) rondlopen als grote namen in de trainersstaf. Denk dat Huth genoeg nog kan leren van Frank de Boer.

Voor spelers als Simic is het goed dat Gabri, Luque, Roger, Davids en Stam in de laatste jaren zijn aangetrokken (wel of niet succesvol); dat is ook niet slecht voor je image. Dan heb je ook nog verschillende internationals lopen zoals Huntelaar.

Ik denk dat er genoeg basis ligt om zo'n speler aan te trekken, mits je minimaal voorronde CL speelt.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:01:50 #104
108558 Messenga
pi_58595095
En verder, nog meer ideëen? Ik zou het een geweldig idee vinden om een paar talenten van Arsenal en Barcelona op te pikken voor 2 a 3 jaar.
pi_58595300
De B1 van Ajax moet vandaag internationaal voetballen.
http://www.knvb.nl/archie(...)aterdag_op_eurosport
pi_58595501
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens

Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
Koning.
pi_58595724
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:35 schreef tha_dark het volgende:
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens ;)

Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
---------------------Stekelenburg-----------------------
----------------------(Gentenaar)-----------------------
========================================================
Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen-
(Ogararu)-----(vd Wiel)------(Colin)-----(Emanuelson)
-------------------Gabri-----Lindgren-------------------
------------(vd Heijden)-----(de Zeeuw)-----------------
Suarez------------------de Jong----------------Sulejmani
(Rommedahl)-------------(Perez)-------------(Emanuelson)
------------------------Huntelaar-----------------------
-----------------------(Cvitanich)----------------------
pi_58595743
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.

Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58595780
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:

[..]

Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]

Ja dat ziet er idd wel goed uit ja!
Nog een goede verdediger erbij en we zijn klaar voor het komend seizoen!
Koning.
pi_58595836
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
pi_58595845
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]

Denk niet dat De Zeeuw komt voor de bank. En daarvoor zal hij ook veel te duur zijn.
pi_58595849
Lijkt me niet dat De Zeeuw gehaald gaat worden voor de bank.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_58595851
Meeuwis?
pi_58595865
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meeuwis?
Als back-up voor Gabri/Lindgren?

Niet eens een gek idee eigenlijk.
pi_58595901
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als back-up voor Gabri/Lindgren?

Niet eens een gek idee eigenlijk.
Speelt de laatste weken wel minder (komt ook door het feit dat hij in de clinch zit met Atteveld) maar hij heeft dit seizoen toch aardig weten te imponeren. In de thuiswedstrijd tegen PSV vooral toen hij Afellay volledig in de tang had.
pi_58595904
Tering lekker op het strand net, heb nu wel al zenuwen wat Ajax betreft. Ik heb er nog geen goed gevoel over.

Meeuwis komt zwaar tekort voor Ajax.
pi_58595917
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Koning.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:06:01 #118
108558 Messenga
pi_58595962
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
27 geloof ik.
pi_58595997
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Wel wat ouder idd, maar het lijkt me ook geen speler die gaat zeiken als ie eens op de bank beland, en dat soort jongens heb je nodig.

Verder moeten er gewoon 2 centrum verdedigers en een LB gehaald worden, want die '2e ' verdediging zou gatenkaas zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58596040
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
pi_58596048
Perez is er ook wel weer eentje in de categorie Kennedy, Rommedahl, Luque, Leonardo. Leuk en aardig wanneer die blijft, maar echt heeel veel toegevoegd heeft Perez ook weer niet echt. Ipv dat je vijf van die gasten bij de selectie hebt, heb ik liever 2 van de 5 en dan 2 talenten uit de jeugd die er tegen aanzitten. Want naast Martina komt ook Goossens dacht ik nog mee naar de A-selectie na de zomer.

Op het middenveld als back-up heb je dan ook nog altijd Delorge voorlopig; zo heel erg slecht was hij dacht ik ook weer niet in die paar invalbeurten. Dat is wellicht ook nog een tijdelijke oplossing wat niet direct geld kost. Meeuwis is leuk als je die voor een paar miljoen kan kopen; maar voor 4 of meer zou echt te belachelijk voor woorden zijn. Daar is vast een jongere speler met meer potentie voor te vinden.

In de verdediging kan misschien ook nog wel Donovan Slijngaard doorstromen op linksback. Ik bedoel, veel slechter dan Urby kan het nooit zijn toch? Zuiverloon werd ook weer gelinkt naar Ajax, maar die vond ik het laatste seizoen wel een beetje door de mand vallen. Veel gele kaarten ook weer gepakt, stomme fouten. Die komt denk ik te kort voor Ajax, zeker nu we Silva op die positie hebben.
pi_58596061
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Koning.
pi_58596062
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
Meeuwis lijkt me idd een goeie. Anders misschien Davids?? Weet nog steeds niet wat hij volgend jaar gaat doen. En anders zet je het middenveld gewoon om naar:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
---------------------Stekelenburg-----------------------
----------------------(Gentenaar)-----------------------
Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen-
(Ogararu)-----(vd Wiel)--------(Colin)------(Emanuelson)
------------------------Gabri---------------------------
---------------------(Lindgren)-------------------------
--De Jong----------------------------------Emanuelson---
-(Perez)-------------------------------------(Luque ??)-
Suarez------------------Huntelaar--------------Sulejmani
(Rommedahl)------------(Cvitanich)------------(Leonardo)
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:12:15 #124
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596080
Meeuwis

Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:13:57 #125
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58596105
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:12 schreef Ruiseart het volgende:
Meeuwis

Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
bron? en wat bedoel je precies?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')