Ik denk dat het nog wel meevalt hoor. Een jongen als Huth is pas 23 en kan dus best makkelijk bij Ajax twee a drie jaar voetballen voor een 1,2 miljoen; misschien iets meer, om daarna nog wel die echte klapper te maken in Duitsland, Engeland, Italie of Spanje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Messenga het volgende:
Vervelende is dat de meeste spelers van naam echt een flinke hap uit hun salaris moeten weglaten willen ze naar Ajax komen. Geloof dat Huntelaar 2m per jaar verdient, wat ik toch een flink salarisplafond vind voor Ajax. Een Huth heeft ook bij Chelsea gespeeld. Middlesbrough is ook niet de minste qua salaris.
Misschien. De naam Ajax is nog steeds groot. De uitstraling en de naam van Van Basten is er ook echt nog wel wereldwijd. Dan heb je ook nog eens Bergkamp, de Boer en Blind (niet direct als trainer) rondlopen als grote namen in de trainersstaf. Denk dat Huth genoeg nog kan leren van Frank de Boer.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:35 schreef tha_dark het volgende:
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens ;)
Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ----------------------(Gentenaar)----------------------- ======================================================== Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen- (Ogararu)-----(vd Wiel)------(Colin)-----(Emanuelson) ======================================================== -------------------Gabri-----Lindgren------------------- ------------(vd Heijden)-----(de Zeeuw)----------------- ======================================================== Suarez------------------de Jong----------------Sulejmani (Rommedahl)-------------(Perez)-------------(Emanuelson) ======================================================== ------------------------Huntelaar----------------------- -----------------------(Cvitanich)---------------------- |
Ja dat ziet er idd wel goed uit ja!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]
Denk niet dat De Zeeuw komt voor de bank. En daarvoor zal hij ook veel te duur zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]
Als back-up voor Gabri/Lindgren?quote:
Speelt de laatste weken wel minder (komt ook door het feit dat hij in de clinch zit met Atteveld) maar hij heeft dit seizoen toch aardig weten te imponeren. In de thuiswedstrijd tegen PSV vooral toen hij Afellay volledig in de tang had.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als back-up voor Gabri/Lindgren?
Niet eens een gek idee eigenlijk.
27 geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Wel wat ouder idd, maar het lijkt me ook geen speler die gaat zeiken als ie eens op de bank beland, en dat soort jongens heb je nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Meeuwis lijkt me idd een goeie. Anders misschien Davids?? Weet nog steeds niet wat hij volgend jaar gaat doen. En anders zet je het middenveld gewoon om naar:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ----------------------(Gentenaar)----------------------- ======================================================== Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen- (Ogararu)-----(vd Wiel)--------(Colin)------(Emanuelson) ======================================================== ------------------------Gabri--------------------------- ---------------------(Lindgren)------------------------- ======================================================== --De Jong----------------------------------Emanuelson--- -(Perez)-------------------------------------(Luque ??)- ======================================================== Suarez------------------Huntelaar--------------Sulejmani (Rommedahl)------------(Cvitanich)------------(Leonardo) |
bron? en wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:12 schreef Ruiseart het volgende:
Meeuwis![]()
Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |