abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58587394
quote:
Gabri zet daar zo zijn vraagtekens bij: ,,Die jonge jongens trainen bij de grootste clubs ter wereld. Wanneer zo'n jongen het bij Ajax goed zou doen, is hij zo weer weg. Wat is dan het voordeel voor Ajax? Dat moet de club zich oprecht afvragen. Want er kunnen wel eens vervelende situaties ontstaan.

Dat dus mbt het huren van spelers.
pi_58587397
quote:
en Ajax alles won wat het wilde winnen. Het valt hem vooral op dat de Amsterdammers toen heersten in nauwsluitende kleding, in broekjes bijvoorbeeld die amper over de billen kwamen.

,,Die zitten pas lekker,'' verzucht Gabri (29)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58587496
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

* _Mike_ was ook eerst sceptisch over Silva, maar is nu ook erg blij dat die Roemeen uit de basis is.
Waar is Ogararu eigenlijk gebleven?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58587556
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Waar is Ogararu eigenlijk gebleven?
Bank
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58587564
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Gabri:
http://www.sportwereld.nl(...)_Basten_de_tijd.html
Gabri

Tot wanneer heeft hij eigenlijk een contract?
AFC Ajax - SS Lazio
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:04:47 #56
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58587900

UMBRO en hun recycling.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:05:29 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58588806
Ik dacht, laat ik eens een paar gemiddelde posts bijbrengen aan de complete zinloze 1e pagina (100 posts per pagina ingesteld). Ik vond 1 grappige opmerking, 1 informatieve reactie met opstelling, een leuk gequote interview en een goeie link naar een interview met Gabri.

Maargoed, om het nog maar een keer te proberen dan, wat is die Cvitanich nou precies voor een speler? Hij noemt zichzelf een vleugelspeler, maar hij is het niet volgens jou hoorde ik. Hij is ook geen spits, en jij plant 'm als 10 neer. Maar de filmpjes die ik zie van 'm lijkt 'ie weer op Huntelaar.

Het enige wat ik erover kan vertellen is dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb, als hij geen buitenspeler (of spits, als vervanger van Huntnelaar) blijkt te zijn.

In dat geval zouden er voor fuckin' 7 miljoen toch veel leukere opties zijn, zoals wat geduld opbrengen voor Aissati of het halen van een Defour of Boussoufa? In elk geval een aankoop die ik voorlopig niet snap, en waarbij ik eigenlijk de voorkeur had gegeven voor lui scoutwerk met jongens als Sulejmani, Berg, Bradley, Beerens, Lens, Defour, Boussoufa.

Die ken ik allemaal ook niet zo goed, maar van hen heb ik tenminste in wedstrijden gezien wat ze kunnen...
pi_58588920
Het is met Zuid-Amerikaanse voetballers altijd maar weer afwachten hoe het gaat bij Ajax. Het is zo'n andere manier van voetballen, eigenlijk is elke speler die je daar vandaan haalt een pure gok.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:18:50 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58588972
Daarom vind ik het zo vreemd dat ik 'iedereen' hier zo blij zag zijn met een onbekende naam uit Argentinie. Alsof wij de Ronaldo's, Romario's, Alexen en Gomesjes in het recente verleden hebben weten te vinden.

Maar het was geen 'lui scouten', dus men vindt het hier gelijk goed. Met lui scouten is niks mis als er toekomst in zit. We hebben geen cent teveel betaald voor Suarez, kan je zeggen. Wat die toevoegt aan Ajax, dat is elke euro waard. En Groningen is ook nog eens blij, wat wil je nog meer?

Je moet alleen zorgen dat die jongens niet veel ouder dan 22 zijn wanneer je ze haalt. Liever lui een Berg halen als opvolger voor Huntelaar en nog wat impopulairder in het Noorden worden, dan nu een onbekende Argentijn waar we eigenlijk nul komma niks vanaf weten.
pi_58589082
Ik denk alleen dat je Cvitanich niet moet zien als opvolger van Huntelaar, hij lijkt mij echt te komen voor de rechterflank. Zou best wel eens Rosales II kunnen zijn.

En inderdaad met dat luie scouten is weinig mis, je hoort soms weleens mensen zeggen dat Ajax een speler als Suarez zelf weg zou moeten halen uit Uruguay voor een paar ton. Maar de kans dat ze dan mislukken is heel groot bij Ajax. Of uberhaupt doorbreken; kijk nou naar een jongen als Manucharyan. Die is vroeg gescout door Ajax maar hebben we er plezier van?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:36:23 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58589160
Dan is het interessant, want het lijkt me van wat ik heb gehoord geen typische "Van 't Schip"-vleugelspeler. Wat dus betekent dat Van Basten geen klassieke 4-3-3 gaat spelen. Logisch gezien het huidige materiaal, maar verrassend dat hij hier ook niet naartoe zal werken via aankopen.

4-3-3 met opkomende vleugelspelers werkt namelijk voor geen kant, zoals we al 4 jaar lang merken. Misschien wordt het dan definitief een 4-2-3-1 zoals laatst tegen Kroatie. Ik hoop het maar...
pi_58589691
Ik wil hier niet de grote kenner van de argentijnse competitie uithangen want dit is pas het eerste seizoen wat ik echt fanatiek volg hier. Máár ik oordeel over wat ik tot nu toe heb gezien en dat heb ik hier al meerdere malen aangeven. Ik snap namelijk ook niet waarom Ajax hem gekocht heeft, en dan vooral voor welke positie.
Kijk, als ze hem gehaald hebben als 2e spits achter Huntelaar dan snap ik dat wel, het is een jonge speler die zo op een rustige manier kan worden gebracht.

Máár als hij voor de vleugel is gescout dan snap ik dat niet en wel om de volgende reden. Hij heeft bij Banfield laten zien dat hij veel beter in het centrum funcioneert dan op de vleugel (al is de flankpositie in Argentinië niet te vergelijken met die van Ajax) Maar mij lijkt 6 miljoen dan wel erg veel voor een speler die niet echt een vleugelspeler is en waarbij het maar afwachten is of hij daar funcioneert. Waarom hebben ze dan niet gewoon een flankspeler gescout voor die positie. En ook lijkt het me dat we dadelijk al meer dan genoeg flankspelers hebben als dadelijk ook nog eens Sulejmani wordt gepresenteerd.

Ik zie hem ook nog wel als 10 functioneren omdat het een redelijk kleine maar wel technische voetballer is die, denk ik, prima achter Huntelaar zou kunnen spelen. Maar ook voor de 10 positie hebben we verschillende opties waaronder De Jong en Perez.

Ik heb zeker vertrouwen in Cvitanich maar ik hoop dat die op de goede positie wordt neergezet en niet op een positie die hem niet ligt zodat hij na 1 seizoen al weer wordt afgeschreven. Ik wacht in spanning af....

Zo een beetje duidelijk twi?
Koning.
pi_58590103
http://www.pitchslap.co.u(...)shirt1/#comment-6982

Ajax fans die boos zijn om het Birmingham shirt, het moet niet gekker worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58590154
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef denthemen het volgende:
quote:
Comment by AFCA PRIDE OF WORLD on 10 May 2008:
Hahahahahahhaha

WE ARE THE MOFO
WHITE - RED - WHITE ARMY YOU FUCK WHICH THIS COLLERS YOU CAN BETTER DIE !

ONLY AFCA WHITE - RED - WHITE ARMY !
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:55:47 #65
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58590437
quote:

Omg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:57:00 #66
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58590445
quote:

pi_58590501
FC Update, die spelling
quote:
'Real Madrid wil Huntelaar in 2009 overnemen'
10 mei 2008

Real Madrid lijkt nog steeds bijzonder gecharmeerd te zijn van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse krant AS meldt dat 'De Koninklijke' de aanvaller van Ajax in de zomer van 2009 wil overnemen.

De Spaanse topclub zou als bedoeling hebben nog dit jaar een akkoord te bereiken met Huntelaar en Ajax. In het seizoen 2009/2010 kan hij dan de overstap maken naar Madrid.

Trainer Bernd Schuster liet eerder al openlijk weten de goalgetter aan de selectie toe te willen voegen. Volgens AS gaat nu ook technisch directeur Pedrag Mijatovic zich volop inzetten voor een transfer.

Huntelaar gaf recentelijk aan best een jaar langer door te willen in Amsterdam. Over de komst van trainer Marco van Basten en stagiair Dennis Bergkamp was de Oranje-international erg te spreken over.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58590968
Vanavond weer met Urby op linksback? Ik vind het gewaagd tegen Denneboom. Ik had liever Vertonghen op linksback en Lindgren als vrije verdediger zien spelen. Johnny kan dan op Kufo en Silva gewoon rechtsback.

Nu zul je of Davids (maar die speelt wel) of Gabri of Lindgren eruit moeten halen. Ik vrees dat het Lindgren wordt. En dat zou ik heel zonde vinden, aangezien hij de stille kracht van het steeds sterker spelende Ajax is, van de laatste weken.

Of zou Koster met 4 middenvelders spelen?
pi_58590991
Ik denk dat Koster Lindgren,Davis en Gabri zal opstellen en dat ten koste gaat van een Rommedahl.
Dus alleen Suarez en KJH voorin.
pi_58591042
gvd
Ik kan maar geen kaarten kopen voor AJAX - twente
Mijn seizoenskaarten worden steeds geblokkeerd bij ticketbox
Woensdag al Ajax gebeld die zeggen het probleem bij ticketbox ligt en ticketbox zegt dat het probleem bij Ajax ligt want de kaart wordt steeds geblokkeerd als die gelezen wordt

Gister Ajax weer gebeld ze zouden het probleem oplossen en ze zouden mij terug bellen

Maar 3 uur later hadden ze nog steeds niet terug gebeld, toen maar zelf gebeld en ja die persoon wat dat zou kunnen verhelpen was al de hele dag niet bereikbaar

gvd stelletje klootzakken
pi_58591076
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 10:56 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Koster Lindgren,Davis en Gabri zal opstellen en dat ten koste gaat van een Rommedahl.
Dus alleen Suarez en KJH voorin.
Dat dacht ik inderdaad ook toen ik net dat stukje getypet had, vandaar ook mijn vraag.

Dus dan wordt het:
Steek
Silva - Heitinga - Vertonghen - Urby
Lindgren
Gabri - Davids
Perez
Suárez - KJH

Prima opstelling.
pi_58591372
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 10:06 schreef Longmen het volgende:
FC Update, die spelling
[..]
35 miljoen deze zomer en volgend jaar overnemen?
AFC Ajax - SS Lazio
  Moderator zaterdag 10 mei 2008 @ 11:35:03 #73
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58591450
Wel vet hoe die Villa fans Ajax de hemel inprijzen, "Ajax Amsterdam - one of the most successful sides in europe / the world."
  Moderator zaterdag 10 mei 2008 @ 11:38:41 #74
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58591495
quote:
ja we here in dutchland do think that it is very terrible for this brimingham city to be using ajax’s kit.
pi_58591533
Vanavond kan Heitinga zich geen slippertje veroorloven. Tijd om te laten zien dat hij iemand als Nkufo gewoon in zijn zak heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')