dan kan je idd je jas wassenquote:
4 roses is goed te doen... ik drink meestal simpel red label... daar kan je tenminste nog cola bij gooien als je echt dorst hebquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind cola eigelijk zonde vd wiskey, dan zou ik eerder bourbon nemen![]()
heb vroeger echt veel 4 roses gedronken.
mja is jaren geleden, toch maar weer s halen
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hoezo ik verveel me... ik zit brandweer en ziekenwagen meldingen te checken... het is best druk voor dit mooie weer
ja die klootzak wou je natuurlijk wat aansmeren! gelukkig ben je een kenner!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 roses is goed te doen... ik drink meestal simpel red label... daar kan je tenminste nog cola bij gooien als je echt dorst heb![]()
Stond deze maand ergens in de kroeg...
Ik: Ej, mag ik een glash whiskey?
Eigenaar: Welke wil je?
Ik: Doe die black label maar...
Eigenaar: Weet je het zeker?!.. *kijkt raar*
Ik: Uh ja... die is teminste redelijk puur te doen...
Eigenaar: *ziet water branden*
Jep, had eigenlijk niet eens verwacht dat het zo gezellig zou zijn!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
Het was idd gewoon top! Heerlijke sfeer ook.
Jas is al weer wat witterLang leve handwas
Prettig weekend, Geniet van het weer!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Najah, nog 10 minuten en dan lang weekend weg. Tot dinsdag!Enjoy your weekend!
Foto's zijn lievfvfvfquote:
Hier nog 70 minuten ofzo...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Najah, nog 10 minuten en dan lang weekend weg. Tot dinsdag!Enjoy your weekend!
Had het ook echt niet verwacht hoor! Was meer zoiets van we zien het wel en gaan gewoonquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, had eigenlijk niet eens verwacht dat het zo gezellig zou zijn!
Vooral richting het einde... lekker relaxt zitten/hangen
muntje erin gooien, en je mag een wens doenquote:
Lekker daar tegen elkaar gehangen, lekker ouwehoeren... kriebelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Had het ook echt niet verwacht hoor! Was meer zoiets van we zien het wel en gaan gewoon![]()
Foto's heul lief![]()
Doet me denken aan de Efteling *papier hier* *papier hier*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
muntje erin gooien, en je mag een wens doen
kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Efteling *papier hier* *papier hier*
(holle bolle gijs?)
hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Efteling *papier hier* *papier hier*
(holle bolle gijs?)
da's niet zo heel slim neequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaik hoop niet dat je daar je papier geld in hebt gegooid
Hoezo dat, poeder gevonden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:51 schreef draculettetje het volgende:
ik ben gewoon heel erg boos
ik ga geen post meer open maken
nooit meer oke?!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef lynda het volgende:
Patrick komt er ook echt niet meer bij hoorJ. en ik hebben ook beide niets meer gehoord dus ik denk dat hij de boodschap wel begrepen heeft
WL, prettig weekend, en zuip niet te veel.. dat doe ik al!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga naar huis!
Prettige Dagen , geniet ervan!
ok... ik dacht eerst jij ik en J.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:20 schreef lynda het volgende:me ouders gaan ook
![]()
Moeten wel ff overleggen wat betreft morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |