Ik verwacht haast eenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... moeten we die vraag van Michiel nu opvatten als in: "kun je niet snel oprotten?"
Ik denk het welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... moeten we die vraag van Michiel nu opvatten als in: "kun je niet snel oprotten?"
Nou, Van Velzen was toen ook tot ruim over tijd toch?? Dat was een goede uitzending toenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
De leuke gasten zijn vaak snel weg en deze blijft natuurlijk tot 10 uur plakken
Korte broekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:58 schreef TheZapster het volgende:
En bah die lelijke gast in zijn korte broek weer
3/4 baggy shorts wel goed?quote:
Moest ik ook gelijk aan denken... Heb ook even gekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Hij heeft gisteren Ace Ventura gekeken
Hoef je niet voor te schamen hoor. Ik ken die film al bijna uit mn hoofd. Deel 1 en 2 staan ook in de kast.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken... Heb ook even gekeken
Ja, deel 2 is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen hoor. Ik ken die film al bijna uit mn hoofd. Deel 1 en 2 staan ook in de kast.
Of moet ik me nu schamen?
Hey, lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:07 schreef on_air het volgende:
You used to be satisfied, but now you feel like Mick Jagger.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me trouwens wel een hele leuke nazorg te worden met die Mike. Die gaat zichzelf en het telefoontje natuurlijk heul serieus nemen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ook nog meer Plork in het Glazen Huis.
[ link | afbeelding ]
Ben je weer in de war met de betekenis van Film, TV en Radio en de Klaagbaak?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet die Sandstorm in z'n vrije tijd? Inval-giraffe in Blijdorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |