Ik laat het beestje met rust, veel te warm voor het oudje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat mag allemaal daar![]()
Dat wordt weer een extra rondje voor je hondje BQ, het arme beest....
Iets met familie hoorde ik Jaap zeggen??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Amanda al, ze weet hier dus van.
Brian krijgt zondag en maandag bezoek????? Van wie en waarom?
Geweldig dat mens zit in haar eentje al die bewoners te bespelen ten nadele van Huub. Allemaal geheel volgens de regels natuurlijk. Niemand maakt mij nog wijs dat hier niet iets van een eerlijke strijd is. Als ik Huub en Claire was dan pakte ik de koffers. Daaaag SMS inkomsten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Charlotte:
"Maar stel je voor, Huub wordt er uitgestemd, dan maak jij volgens mij heel veel kans hoor Claire."
Dat gedoe dat Huubfans stemmen sparen geloof ik. Is toch complete bullshit? Jaap denkt dat omdat ie niet weet dat de redactie de poll gemanipuleerd heeft. Werd me heel duidelijk tijdens de chat, hij reageerde echt heel verrast op deze bullshit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef akveor het volgende:
Charlotte heeft dus iets gezegd dat nu fanatiek gebruikt gaat worden in het spel. Iemand een idee?
Huub is heel toevallig weer de lul
Volgens mij gaat dat over het bellen en SMS'en van Huubfans, dat ze hun krachten bundelen zeg maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef akveor het volgende:
Charlotte heeft dus iets gezegd dat nu fanatiek gebruikt gaat worden in het spel. Iemand een idee?
Huub is heel toevallig weer de lul
Volgens mij is er enorme schare Huubfans dat daar niet eens over nadenkt en gewoon lekker fanatiek blijft door sms-en.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat gedoe dat Huubfans stemmen sparen geloof ik. Is toch complete bullshit? Jaap denkt dat omdat ie niet weet dat de redactie de poll gemanipuleerd heeft. Werd me heel duidelijk tijdens de chat, hij reageerde echt heel verrast op deze bullshit.
Huub heeft het probleemdat Jaap denkt dat de Huub fans zullen overlopen naar hem Ik denk dat Jaap z'n besluit heeftgenomen en alles op alles gaat zetten. Denk trouwens dat de Huubfans eerder voor Clire zullen stemmenof helemaal niet slechts een klein egdeelt zie ik eventueel op Jaap stemmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over het bellen en SMS'en van Huubfans, dat ze hun krachten bundelen zeg maar.
Ik ga voor Claire. Jaap.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft het probleemdat Jaap denkt dat de Huub fans zullen overlopen naar hem Ik denk dat Jaap z'n besluit heeftgenomen en alles op alles gaat zetten. Denk trouwens dat de Huubfans eerder voor Clire zullen stemmenof helemaal niet slechts een klein egdeelt zie ik eventueel op Jaap stemmen.
Ik denk ook dat Jaap tegen Huub gaat spelen. Hij denkt echter niet aan de mogelijkheid dat Huubfans het hem misschien niet in dank zullen afnemen dat hij hun favoriet heeft weggestemd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft het probleemdat Jaap denkt dat de Huub fans zullen overlopen naar hem Ik denk dat Jaap z'n besluit heeftgenomen en alles op alles gaat zetten. Denk trouwens dat de Huubfans eerder voor Clire zullen stemmenof helemaal niet slechts een klein egdeelt zie ik eventueel op Jaap stemmen.
Kan ook niet anders. Brian is gisteren zo door het lint gegaan en dat is allemaal Huub's schuld, zoiets.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor blijft ook eten. Volgens mij gaat dit giga uit de hand lopen........en wie is er straks de lul, Huub.
Ik durf er bijna gif op in te nemen.
Zoiets is toch om te jankenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
het heeft vleugeltjes gekregen..................
Ik verwacht dat Huub er wel voor zorgt dat hij binnen 10 minuten weer buiten staat. Terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:56 schreef MargrietV het volgende:
Brian wilde Kenneth toch uitnodigen dit weekend. Onbegrijpelijk als die mag komen. Hij is er toch door beveiliging uitgezet, die zou alleen daarom al geen toegang meer mogen krijgen. De Febo werkt met twee maten toch... dus die zal wel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |