Vond hem genuanceerd duidelijk tegen Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef Jewscky het volgende:
Die Carlos heeft ook zo zijn gedachten over de febo,hij zij tegen Huub hoor je later later later.hij moet van de febo die RAT niet afvallen.(kut febo)
Zegt Carlos nou dat Huub de uitdaging is aangegaan te sparren in de hoop dat Brian te ver zou gaan? Hmmm de logica vind ik te ver gezocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub krijgt geen gelijk van Carlos.......Carlos wijst hem op z'n dom "ja" zeggen en op het spel
Draadjesvlees, zonnestralen. Same difference.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:40 schreef mootie het volgende:
Ze dachten dacht Ricardo allergisch was voor draadjesvlees, maar het was zonne-allergie.
Ricardo he...
Ook niet voor rundvlees of bepaalde proteinen, alleen draadjesvlees.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draadjesvlees, zonnestralen. Same difference.
Alles wijst er idd op. De regie is gewoon partijdig mbt tot VV en de TV uitzendingen. Huub heeft weinig kans. Ze passen wel de finale aan maar Huub krijgt veel te weinig credits.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: als het goed is win ik of Brian.
Kortom dat is achter dus al geregeld en toegezegd.
Nee, Carlos vertelde dat Huub Brian keer op keer opzocht in de hoop dat hij te ver zou gaan. De hele DGK periode dus.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef akveor het volgende:
Thanks Disna.
[..]
Zegt Carlos nou dat Huub de uitdaging is aangegaan te sparren in de hoop dat Brian te ver zou gaan? Hmmm de logica vind ik te ver gezocht.
Is al anderhalf jaar bezig..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:46 schreef wie.. het volgende:
Gaat sparren nog door ?
Denk jij dat er veel mensen gaan stemmen op Huub als ze van te voren deze info hebben, dat Huub kansloos is bedoel ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:44 schreef akveor het volgende:
Alles wijst er idd op. De regie is gewoon partijdig mbt tot VV en de TV uitzendingen. Huub heeft weinig kans. Ze passen wel de finale aan maar Huub krijgt veel te weinig credits.
Ze maken de Huubfans kwaad zodat ze die nog even lekker kunnen leegtrekken.
Als dit sporten is, dan schrijf ik me in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef T-lex het volgende:
Amanda is aan het sporten met Carlos...
privé les vandaag? Iedereen ziek, zwak en en misselijk?
Nee daarom word het ook stil gehouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij dat er veel mensen gaan stemmen op Huub als ze van te voren deze info hebben, dat Huub kansloos is bedoel ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |