A priori off line.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik heb al vaker van die stoere ventjes hier gezien die ineens je buy inn of je eerste 5 handen á 100 euro inzet willen betalen a priori off line. wat is jullie probleem?
puhleeesssee... gast ga je talen leren, inplaats van de hele nacht onder je opgefokte, kleine autootje liggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:34 schreef Scepagdo het volgende:
[..]
A priori off line.Gast, neem liever geen termen in je mond die je niet begrijpt.
OT: Ik doe je een aardig aanbod toch?Kun je meteen zien hoe 'nep' ik wel niet ben.
update op bovenstaande:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, doen we het anders.
¤500 in cash voor je, als je komt en 5 hands meespeelt. En geloof me, het is echt niet
zo'n "vriendschappelijk clubje" als je denkt. Daar zijn de inzetten vaak te hoog voor..
Geldt dat alleen voor TS?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
update op bovenstaande:
Heb gisteren een sms'je van ze gekregen. Ze zetten er nog een nul achter.
Dus ¤5000 ligt er voor je op tafel.
Je mag je eigen kaarten en desnoods machine meenemen van ze. High rollers
zijn schaars in NL, en ze willen je graag een keer aan tafel laten aanschuiven.
In feite krijg je dus ¤5000 om mee 'warm' te spelen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
update op bovenstaande:
Heb gisteren een sms'je van ze gekregen. Ze zetten er nog een nul achter.
Dus ¤5000 ligt er voor je op tafel.
Je mag je eigen kaarten en desnoods machine meenemen van ze. High rollers
zijn schaars in NL, en ze willen je graag een keer aan tafel laten aanschuiven.
In feite krijg je dus ¤5000 om mee 'warm' te spelen.
Jij begon.......quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
!
ik vind je steeds minder geloofwaardig worden in dit topic.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je 's nachts speelt dan is het in amerika toch dag?
De pot verwijt de ketel..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
!
ik vind je steeds minder geloofwaardig worden in dit topic.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..].
Is overal hetzelfde hoor. Als het hier 20:00, is het daar ook gewoon 20:00 (08;00 PM dan). Zou wel een beetje vreemd zijn anders, he?
dit méén je toch niet he? ik begin me toch een beetje te verwonderen over het intellect van de gemiddelde pokeraar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..].
Is overal hetzelfde hoor. Als het hier 20:00, is het daar ook gewoon 20:00 (08;00 PM dan). Zou wel een beetje vreemd zijn anders, he?
Geef me een reden waarom de tijd daar anders zou moeten zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit méén je toch niet he? ik begin me toch een beetje te verwonderen over het intellect van de gemiddelde pokeraar.
Wat doe je hier dan? Het moge intussen duidelijk zijn dat mensen niet op je gouden tips zitten te wachten. Jij hebt je goeie daad gedaan, je mag weer bij de jonge woudlopers blijven voorlopig. Goed gedaan, Akela is trots op je!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:47 schreef zoalshetis het volgende:[....]
ik voel me absoluut niet geroepen om erkenning te krijgen.
[...]
volgens mij zie jij dat helemaal verkeerd. en vannacht gaat de nederlandse beer weer los tegen de amerikaanse, dronken coyotes.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Het moge intussen duidelijk zijn dat mensen niet op je gouden tips zitten te wachten. Jij hebt je goeie daad gedaan, je mag weer bij de jonge woudlopers blijven voorlopig. Goed gedaan, Akela is trots op je!
Hop hop! En nou weer fijn buiten spelen! Ik bedoel, nou weer fijn pokeren!
Euh, tijdsverschil?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Geef me een reden waarom de tijd daar anders zou moeten zijn?
meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Geef me een reden waarom de tijd daar anders zou moeten zijn?
Hoe bereken jij eigenlijk die nacht bij hun?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zie jij dat helemaal verkeerd. en vannacht gaat de nederlandse beer weer los tegen de amerikaanse, dronken coyotes.
triest........quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zie jij dat helemaal verkeerd. en vannacht gaat de nederlandse beer weer los tegen de amerikaanse, dronken coyotes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |