abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58573828
Weet iemand waar ik ergens een pizza schep kan kopen? Online heb ik al een paar adresjes gevonden, maar ik haal hem liever in de winkel. Ben al tevergeefs naar de Sligro en de Makro geweest, en zou niet weten waar ik het eventueel nog zou kunnen proberen. Kookwinkels zijn hier ook vrij dungezaaid, dus misschien heeft iemand een goede tip voor me?
pi_58573924
Bedoel je het apparaat om pizza's mee in een oven te doen en er weer uit te halen? Heb je al gekeken of je iets wijs kan worden op Italiaanse websites?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:00:07 #3
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58573951
Blokker!!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_58574022
Zo iets:
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:00 schreef Red_Cat het volgende:
Blokker!!
Serieus? Dan ga ik daar straks even naar toe!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:33:37 #5
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58574531
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:04 schreef NutKees het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
[..]

Serieus? Dan ga ik daar straks even naar toe!
neh, die verkopen ze echt niet bij Blokker hoor!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_58574558
de betere kookgereedschapwinkel volgens mij heb ik bij de hema of V&D wel een keer een pannekoeken schep gezien. Misschien is dat wat?

[ Bericht 62% gewijzigd door Deetch op 09-05-2008 14:10:17 ]
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:39:29 #7
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58575774
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58578147
Deze is volgens mij meer voor de grote eters van pizza onder ons, maar die zoek je volgens mij niet, toch ?

Maar bij IKEA hebben ze wel eens van die dingen die jij zoekt.
Ik heb ze daar ook vandaan, voor als ik pizza maak.
pi_58578904
Geen succes geboekt bij Hema, V&D, Blokker en een of andere kookwinkel. Ook een italiaans specialiteiten winkeltje kon me niet helpen, en had zelfs nog even met een van haar leveranciers gebeld. Ikea kan ik inderdaad ook nog proberen, dan gaat het toch echt online worden.

Bedankt voor de tips in ieder geval.
pi_58579011
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef NutKees het volgende:
Geen succes geboekt bij Hema, V&D, Blokker en een of andere kookwinkel. Ook een italiaans specialiteiten winkeltje kon me niet helpen, en had zelfs nog even met een van haar leveranciers gebeld. Ikea kan ik inderdaad ook nog proberen, dan gaat het toch echt online worden.

Bedankt voor de tips in ieder geval.
Waarvoor heb je zo'n ding nodig? Je wilt er toch niet mee je diepvriespizza's uit de combimagnetron halen? Het lijkt me dat zo'n ding vooral handig is als je zo'n 400 graden steenoven hebt als in de pizzeria's en je je handen niet wilt branden.

Dus ik zou eens zoeken bij bedrijven die (o.a. die ovens) leveren aan pizzeria's.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:24:30 #11
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_58579099
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef chatter het volgende:
Deze is volgens mij meer voor de grote eters van pizza onder ons, maar die zoek je volgens mij niet, toch ?
[ afbeelding ]
Pizza's zoals ik ze graag zie! En dan het liefst een scheve toren van Pizza!

(poging tot verhullen van TVP dus)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_58579339
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:

Waarvoor heb je zo'n ding nodig? Je wilt er toch niet mee je diepvriespizza's uit de combimagnetron halen? Het lijkt me dat zo'n ding vooral handig is als je zo'n 400 graden steenoven hebt als in de pizzeria's en je je handen niet wilt branden.

Dus ik zou eens zoeken bij bedrijven die (o.a. die ovens) leveren aan pizzeria's.
Diepvriespizza's..... gast
pi_58579361
Ikea.
pi_58579747
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:39 schreef NutKees het volgende:

[..]

Diepvriespizza's..... gast
Dus je hebt zo'n steenoven van 400 graden in je keuken staan? Dat lijkt me ook wel wat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_58579844
Mijn elektrische oven met vuurvaste stenen wordt bijna 300 graden en daar kan ik prima verse pizza's op bakken. Heb je echt geen steenoven van 400 graden voor nodig, maar het zou wel mooi zijn uiteraard. Het probleem is echter om die verse pizza's op die loeihete stenen te krijgen. Ze er weer uit halen is natuurlijk geen probleem.
pi_58579871
Ik weet dat er op de hoek van de straat bij mij een kookwinkel zit.
Ik kan wel even vragen of ze die hebben of eventueel kunnen bestellen.

De winkel zit wel in Amsterdam.
pi_58579964
Ik ga morgen even langs de Ikea, en heb net een mailtje naar een online shop gestuurd. Mocht dat op niets uitdraaien, dan zou ik het erg tof vinden als je eens voor me kon vragen. Maar wacht even tot de andere mogenlijkheden zijn uitgesloten, ik wil nog even niemand tot last zijn...
pi_58580036
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:19 schreef NutKees het volgende:
Ik ga morgen even langs de Ikea, en heb net een mailtje naar een online shop gestuurd. Mocht dat op niets uitdraaien, dan zou ik het erg tof vinden als je eens voor me kon vragen. Maar wacht even tot de andere mogenlijkheden zijn uitgesloten, ik wil nog even niemand tot last zijn...
Geen probleem.
Kleine moeite voor me aangezien het maar 20 meter van mijn huis vandaan is
pi_58581203
Die was ik ook al tegengekomen... ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van die plank aangezien de prijs voornamelijk in de steen zit (neem ik aan). Daarnaast is het maar de vraag of ze hem ook los verkopen, maar een mailtje sturen kan natuurlijk altijd.
pi_58592497
Geen succes bij de Ikea. Nu maar even dat mailtje aan de groothandel afwachten.
pi_58596125
Een taartschep lijkt er op, voldoet dat niet? (uit de categorie: creatief )

Of wil je echt per se een pizzaschep?
pi_58601141
Die pepita's zijn niet de sterkste scheppen, het steeltje breekt nog wel eens af. Goede kookwinkels kunnen een stevige pizzaschep voor je bestellen als ze niet voorradig zijn. Ik heb minstens één soort in voorraad. En een tweede is er niet altijd maar wel te bestellen.
pi_58633071
http://www.pizzaspullen.nl/
Goeie site voor al je pizza-spullen enzo.
Winkel zit overigens ergens in oude-wetering geloof ik
pi_58649489
Heeft iemand nog een gouden tip? Ik moet het ding eigenlijk Zaterdag in huis hebben, en krijg mailtjes van webwinkels over een levertijd van 2-3 weken. Dat schiet niet op dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')