neh, die verkopen ze echt niet bij Blokker hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:04 schreef NutKees het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
[..]
Serieus? Dan ga ik daar straks even naar toe!
Waarvoor heb je zo'n ding nodig? Je wilt er toch niet mee je diepvriespizza's uit de combimagnetron halen? Het lijkt me dat zo'n ding vooral handig is als je zo'n 400 graden steenoven hebt als in de pizzeria's en je je handen niet wilt branden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef NutKees het volgende:
Geen succes geboekt bij Hema, V&D, Blokker en een of andere kookwinkel. Ook een italiaans specialiteiten winkeltje kon me niet helpen, en had zelfs nog even met een van haar leveranciers gebeld. Ikea kan ik inderdaad ook nog proberen, dan gaat het toch echt online worden.
Bedankt voor de tips in ieder geval.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef chatter het volgende:
Deze is volgens mij meer voor de grote eters van pizza onder ons, maar die zoek je volgens mij niet, toch ?
[ afbeelding ]
Diepvriespizza's..... gastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarvoor heb je zo'n ding nodig? Je wilt er toch niet mee je diepvriespizza's uit de combimagnetron halen? Het lijkt me dat zo'n ding vooral handig is als je zo'n 400 graden steenoven hebt als in de pizzeria's en je je handen niet wilt branden.
Dus ik zou eens zoeken bij bedrijven die (o.a. die ovens) leveren aan pizzeria's.
Dus je hebt zo'n steenoven van 400 graden in je keuken staan? Dat lijkt me ook wel wat.quote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:19 schreef NutKees het volgende:
Ik ga morgen even langs de Ikea, en heb net een mailtje naar een online shop gestuurd. Mocht dat op niets uitdraaien, dan zou ik het erg tof vinden als je eens voor me kon vragen. Maar wacht even tot de andere mogenlijkheden zijn uitgesloten, ik wil nog even niemand tot last zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |