quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Ben ik de enige waar het bij Planet voor geen meter loopt?
Wil niet zeggen dat het een duidelijke penalty was, maar er is een penalty voor minder gegeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het leek mij meer een ongelukkige situatie dan een bewuste.
Planet is bagger. je moet het een keer ondervinden om te weten dat je het nooit meer moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:04 schreef Mindstate het volgende:
Jezus, start ik mn pc opnieuw op omdat het voor geen kant loopt, blijft hij nu op zwart beeld staan met buffer 100%
ook een hele lage resolutie / kb is hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Planet is bagger. je moet het een keer ondervinden om te weten dat je het nooit meer moet doen.
Of jij hebt een gare tv. Kwaliteit op een monitor is normaal veel beter dan een tv! Dus waarom op een hoge resolutie niet zien wat je op een lage resolutie wel zietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook een hele lage resolutie / kb is het
Als je het aansluit op je tv zie je blokjes
Full screen op een tv van 28 inch is niet best met die planet stream hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of jij hebt een gare tv. Kwaliteit op een monitor is normaal veel beter dan een tv! Dus waarom op een hoge resolutie niet zien wat je op een lage resolutie wel ziet
Heb het bij een kameraad van me gekeken op een 108cm tv, geen probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Full screen op een tv van 28 inch is niet best met die planet stream hoor
Met de bal.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:11 schreef Devrim_ het volgende:
Ik kijk nog maar net..hoe is er gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |