Inderdaad, dit vind ik ook behoorlijk irritant op den duur.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:09 schreef BGN het volgende:
Waarom is toch de keuze gemaakt om gefaalde missies vanaf het begin te laten starten? Ik word niet echt blij van vier of vijf keer dezelfde autorit van A naar B naar C (inclusief een tolbrug), om dan eindelijk weer te proberen om nu wel X, Y en Z af te schieten.
Het is al een stuk beter dan eerst met die mission restart, maar mid-mission savepoints, kom op.
Het zal wel meer hardcore zijn ofzo.
Alsof de computer kan ruiken dat je er voor de missie al bent geweest, dat is toch gewoon ingeprogrammeerd lulquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:58 schreef ach het volgende:
Ik zit nu op 20% en blijf het een gaar spel vindenGister een missie gehad waarbij ik naar het internetcafé moest en waar niko stug volhield dat hij er nog nooit geweest was terwijl ik daar al een paar keer mensen had proberen te daten
Het is een computer dus die weet dat inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof de computer kan ruiken dat je er voor de missie al bent geweest, dat is toch gewoon ingeprogrammeerd lul![]()
Om het oa. daar om een gaar spel te vinden zegt meer over jou
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:20 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle zich in de loop van het spel ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]Haha....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel, ik krijg het idee dat ze een stille is ofzo....
Wel erg dikke spoiler, dus lezen op eigen risico:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:20 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle zich in de loop van het spel ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik had nog niet gepost of ik zit bij een snertmissie waarbij ik de dochter van die cokesnuivende mafketel moet weghalen bij haar motorrijdende boyfriend. Ik schiet dus mijn magazijn leeg op de knakker tijdens de achtervolging maar op de een of andere manier blijft hij gewoon zitten terwijl je buiten de missies om iedereen vet makkelijk van z'n motor knalt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:55 schreef Boef het volgende:
Afgezien van sommige chases, vooral die waarbij je op een motor moet, is het allemaal niet zo moeilijk/frustrerend inderdaad. Dankzij het coversysteem zijn veel shootouts een stuk makkelijker, zeker als je er de tijd voor neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekker dan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Klopt. Moet wel zeggen dat ik door het meelezen hier in het begin veel dingen probeerde te doen die eigenlijk nog niet konden. Zoals taxi's proberen te "fluiten" enzo. Werd er echt helemaal gek van dat het niet lukte. Tot na een bepaalde missie natuurlijk toen het opeens wel lukte.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:25 schreef Rikketik het volgende:
Vanaf vrij vroeg in de game kun je Roman bellen voor een gratis taxi. Gewoon Phonebook > Roman > taxi (o.i.d.) selecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Vaak bellen om iets leuks te doen en op een gegeven moment neemt hij weer op, dan als de vriendschap weer hersteld is kun je voor hem werken, afhankelijk van hoever je in het verhaal bent.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef Reintji het volgende:
Ik kan opeens geen missie's meer voor Roman doen (GSM> Roman> job) na een periode van verwaarlozen. Heb 60% van de roman missie's gedaan, komt dit later terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |