quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef klipper het volgende:[..]
Gezien de uitkomsten, vind ik dat je ruimschoots gewonnen hebt.
En gezien de postgeschiedenis van de TS lijkt het me een klagertje, maar dat lijkt de aard van het beestje te zijn.
Ik zie er niets klagerigs aan. Hij stond in twijfel of hij nu zaken moest toelaten of niet. Want in de wet staat heel duidelijk dat je bij verbouwing je buren toegang
moet verlenen. En dat je dan flink de balen hebt van hoe dat gebeurt, daar kan ik volledig inkomen. Dat sommige mensen dan twijfelen of ze in moeten grijpen kan ik me voorstellen. Iedereen laat zich wel eens overbluffen.
Tja, en dat die buurman de politie op zijn dak kreeg. Eigen schuld. Zelf vaak de muziek hard aanzetten, maar al moeilijk doen als een ander (ook andere buren zoals ik begrijp) een keer aan het klussen is...
Tja, en als je dan heel schijterig de deur dicht houdt als de ander dan eens bij jou aan de deur komt. Tja dan zou ik ook eens de politie langs sturen, want dan staat hij wel lekker te kak voor de hele buurt.
Ik vind TS geen klager, hij moet die buurman gewoon strak houden. Sommige gasten denken alleen aan zichzelf en uit het verhaal is buurman op en top zoeen. In het vervolg gewoon meteen zeggen waar het op staat en buurman van het terrein af trappen als die weer gewoon zijn gang gaat.
TS: blijkbaar je tanden laten zien. Volgende keer gewoon meteen kwaad worden.