abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58594298
Gast, je laat echt totaal over je heen lopen. Wat denkt die gozer wel niet??
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58594313
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:04 schreef pestertje het volgende:

[..]
Maar ik baal wel dat ik dat soort dingen steeds 's avonds hoor en dat het morgen af moet zijn.
'En jij durft nog te denken dat hij misschien bang van jou zou zijn? Je bent zijn verbouwingsbitch man...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58597800
He'j ooit a 'n keer een pölle bier met oe buurma'n dronk'n?

Vrij vertaalt: ken je je buurman?

De buurman had kunnen overleggen, maar wellicht dat jij ook wat meer "interesse" had kunnen tonen. In overleg had jij ook wellicht een leuke tuin/uitbouw kunnen creeëren. Denk dat hier twee mensen lekker eigenwijs zijn en zo dus tegen elkaar aan blijven "ouwehoeren".
pi_58597963
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:06 schreef Flashwin het volgende:

[..]

'En jij durft nog te denken dat hij misschien bang van jou zou zijn? Je bent zijn verbouwingsbitch man...
Precies, er moet helemaal niets, laat die vent even fijn kapot vallen
pi_58598560
Jezus, staat er deurmat op je voorhoofd ofzo?
Maak óveral foto;s van, da's het beste advies in dit soort gevallen, en ga de confrontatie aan met die gestoorde.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:17:07 #56
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58598886
Gaat het over de erfafscheiding heen? zo ja, dan ff het kadaster bellen
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58600779
Wat een vreemd verhaal.
Als de buurman bij mij 'eist' dat iets weg moet zijn kaats ik gewoon terug dat ik hem bij deze toestemming geef om het tijdelijk te verwijderen.
Ik ga zelf niet slepen en ik eis dat alles netjes wordt hersteld.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 mei 2008 @ 22:00:07 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58601062
Als ik zelf zijn voegen strak zou moeten maken, stak mijn hilti wel dóór de muur heen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:15:55 #59
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_58601340
Ik heb het idee dat de buurt niet veel van de TS moet hebben ipv dat hij de onderliggende partij is.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_58603123
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik zelf zijn voegen strak zou moeten maken, stak mijn hilti wel dóór de muur heen
Welke muur?
pi_58603186
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:00 schreef Knipoogje het volgende:
kunnen we al een wedje leggen dat TS het uiteindelijk maar allemaal op zijn beloop laat, de voegen lelijk laat zijn en zelf de schade aan zijn vijver betaalt?
Denk het ook ja.
pi_58612440
TS, ben je serieus? Je laat over je lopen man!
Buurman is afhankelijk van jouw medewerking en dan heeft hij dat maar op een redelijke tijd vooraf en op redelijke wijze te vragen. Als mijn buurman me op deze manier zou benaderen zou ik de 'gevraagde' werkzaamheden uitvoeren op mijn tempo en mijn tijd (over een paar weken misschien). Sowieso zou het buurman mooi staan om je een handje mee te helpen. Jij wint niks met zijn verbouwing, dan is het van de zotte dat je je a la minute uit de naad gaat werken voor zo'n aso.

En ik zou uiteraard vooraf afspreken dat eventuele schades als gevolg van de verbouwing voor zijn rekening zijn. En met zo'n 'lieve' buurman zou ik als een paparazzi foto's maken van voor en na de verbouwing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58622024
Ik zou werkelijkwaar geen minuut helpen,

hij maar lachen als jij je een bult werkt voor hem, echt niet dat ik het zover laat komen om als zijn slaaf te dienen

en het erge, als er door jou toe doen wat fout gaat, ben je nog zelf aansprakelijk ook.
pi_58623615
in idt geval is er een kloof tussen de buren en communciatie ver te zoeken
als iemand mij zou vragen een struik weg te halen een dag van te voren ha dik dit niet geaccpeteerd en zker niet dat er gerommeld wordt aan mijn vijver, kom nou !?
dat is mijjn eigendom ? laat niet met je sorren en bij deze is het nu afgelopen met dat " lieve voor de goede rust gedoe"..

ook zelf eisen stellen anders fletst die vent zo over je heen

tvp
pi_58627618
Lijkt mij dat er geen bouwvergunning is, dan had TS wel de verplichte berichtgeving / vooraankondiging van de gemeente in de bus ontvangen, waarna hij 6 (of 8?) weken de tijd heeft om eventueel tegen te protesteren.
Niets ontvangen blijkbaar, dus geen bouwvergunning aanwezig.
Dat alleen al geeft te denken, bouwvergunningen zijn er niet voor niets, een verbouwing moet voldoen aan allerlei veiligheidsvoorschriften, vraag mij af of dat bij de buurman nu gedaan wordt.
Kans dat het dus totaal niet professioneel gebeurd is erg groot aanwezig, gaat TS wachten tot hij lekkage heeft, een half dak in elkaar stort of trekt hij de grens bij het vernielen van zijn tuin en de onbeschofte werkopdrachten die zijn buurman blijkbaar ongegeneerd aan anderen geeft?

Beetje vreemd ook dat vriendin er zo mee akkoord gaat en TS er blijkbaar niet met haar over gesproken heeft dat ze onafhankelijk van elkaar verschillende antwoorden geven aan de buren.
Gewoon een hele vreemde situatie die m.i. niet opgelost wordt door TS die zijn kop in het zand steekt en blijkbaar geen actie onderneemt.
Mensen behandelen anderen soms asociaal, maar er bestaat ook nog zoiets als je asociaal LATEN behandelen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_58757156
Hoe is het afgelopen TS? Heb je al contact met de buurman gehad?
Trots van het Noorden!
pi_58757636
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:14 schreef Kriebbel het volgende:
Hoe is het afgelopen TS? Heb je al contact met de buurman gehad?
pi_58829227
Z'n planning en communicatie is en blijft een ramp. Maar dat lijkt de aard van het beestje.
In elk geval heeft hij het dak nu netjes gemaakt, en (na een paar forse buien) ook waterdicht dus dat scheelt.
De voegen zijn uitgehakt en worden opnieuw gedaan.
Hij betaalt het materiaal van het dak, dus ik heb nu gratis nieuw dakleer. Anders was ik in de komende 2-3 jaar in die kosten gevallen gezien leeftijd en staat van het oude dakleer. Gezien de kosten van nieuw dakleer en die van het repareren van de lekkage aan de vijver vind ik het een goede ruil.
pi_58833149
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:00 schreef Knipoogje het volgende:
kunnen we al een wedje leggen dat TS het uiteindelijk maar allemaal op zijn beloop laat, de voegen lelijk laat zijn en zelf de schade aan zijn vijver betaalt?
Gezien de uitkomsten, vind ik dat je ruimschoots gewonnen hebt.
En gezien de postgeschiedenis van de TS lijkt het me een klagertje, maar dat lijkt de aard van het beestje te zijn.
pi_58837754
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef klipper het volgende:

[..]

Gezien de uitkomsten, vind ik dat je ruimschoots gewonnen hebt.
En gezien de postgeschiedenis van de TS lijkt het me een klagertje, maar dat lijkt de aard van het beestje te zijn.
Ik zie er niets klagerigs aan. Hij stond in twijfel of hij nu zaken moest toelaten of niet. Want in de wet staat heel duidelijk dat je bij verbouwing je buren toegang moet verlenen. En dat je dan flink de balen hebt van hoe dat gebeurt, daar kan ik volledig inkomen. Dat sommige mensen dan twijfelen of ze in moeten grijpen kan ik me voorstellen. Iedereen laat zich wel eens overbluffen.

Tja, en dat die buurman de politie op zijn dak kreeg. Eigen schuld. Zelf vaak de muziek hard aanzetten, maar al moeilijk doen als een ander (ook andere buren zoals ik begrijp) een keer aan het klussen is...
Tja, en als je dan heel schijterig de deur dicht houdt als de ander dan eens bij jou aan de deur komt. Tja dan zou ik ook eens de politie langs sturen, want dan staat hij wel lekker te kak voor de hele buurt.

Ik vind TS geen klager, hij moet die buurman gewoon strak houden. Sommige gasten denken alleen aan zichzelf en uit het verhaal is buurman op en top zoeen. In het vervolg gewoon meteen zeggen waar het op staat en buurman van het terrein af trappen als die weer gewoon zijn gang gaat.

TS: blijkbaar je tanden laten zien. Volgende keer gewoon meteen kwaad worden.
pi_58841344
Heb ook zoiets gehad met de buren, één dag van te voren melden dat ze gaan verbouwen en dat we "wat" overlast kunnen verwachten.
Nou die overlast hebben we gehad, na 7 uur s'avonds terwijl we een klientje hadden van 2 jaar

Om een lang verhaal kort te houden, één keer de politie gebeld,na contact met de buren te hebben opgenomen (omdat ze na 8 uur nog lekker aan het jekkeren waren). Resultaat politie kon niet veel anders doen dan aan mij vragen of de buren nog een kwartier door mochten gaan, want dan waren ze klaar.

Volgende dag de gemeente gebeld of er een bouwaanvraag was, niet nodig bij een aanbouw kleiner dan 2,5 meter en lager dan de verdiepingsvloer, bouw kan niet stopgezet worden.

Die nieuwe regels zijn wel leuk, en een stuk makkelijker, maar bij problemen sta je wel in je hempje.

Sorry ontopic,

TS je laat wel een beetje over je heenlopen, je hoeft je buren niet op jouw terrein toe te laten, het is geen plicht(mits er geen recht van overpad is) en je bent zeker niet verplicht om spullen weg te halen voor hem.

Sterkte en laat even horen hoe het afgelopen is.

Ps kijk eens bij DAS.nl
beter een kut in de hand dan de lucht van tien
kunnen we het eens over iets anders hebben dan sex, ja dat is goed het is koud en het waait "kut" nee dan was het warm en vochtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')