Ook dat is maar persoonlijk. Ik denk niet dat jij voor iedereen kan zeggen of hij/zij dat wel of niet wil.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:00 schreef Wootism het volgende:
APPLE
Zonder twijfel............
Het zal iets duurder zijn, maar als je het even doorhebt (want je zal wel ff moeten omschakelen) wil je niet meer anders
+ dat je als je een nieuwe laptop koopt meteen vast zit aan windows vista, en die kermis wil je echt niet!
Tsjah, ze zal er wel flink op webloggen, bankieren, fotoalbums maken dat soort dingen. Daarom vraag ik mij af of een apple wel zin heeft. Windows gebaseerde laptops kunnen dat ook uitermate goed naar mijn idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
Wat wil je er mee gaan doen?
Zonder die informatie is er weinig zinnigs te roepen.
Mits aardig gestript....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook dat is maar persoonlijk. Ik denk niet dat jij voor iedereen kan zeggen of hij/zij dat wel of niet wil.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee.... mits aardig gestript.
Dan is een gewone Macbook voldoende, het voordeel van een mac is dat je er een hele hoop gratis software bij krijgt voor het maken van videofilms, fotoalbums, websites, etc...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tsjah, ze zal er wel flink op webloggen, bankieren, fotoalbums maken dat soort dingen. Daarom vraag ik mij af of een apple wel zin heeft. Windows gebaseerde laptops kunnen dat ook uitermate goed naar mijn idee.
Maar haar huidige laptop (p3 1ghz) doet niet veel nuttig werk meer
Tsjah ze wilde er ook nog wel eens een spelletje op spelen. Natuurlijk niet de zwaarste games maargoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mits aardig gestript....
Je gaat toch geen OS kopen om het vervolgens helemaal uit te moeten kleden en moeite doen voordat het naar je wensen is? En dan nog, het blijft windows...
Anywayz......
De vraag is natuurlijk wat je vriendin ermee doet?
De Macbook is goed voor wat simpel photoshoppen, browsen, textverwerken. Mocht ze echt met zware programma's gaan werken zoals video editing of gewoonweg zware photoshop bestanden. Dan is het toch wel aan te raden om een Macbook pro te nemen.
En met wat studentenkorting is een pro echt wel te betalen...
Een Apple kopen doe je trouwens niet via dynabyte maar via APPLE
Wie heeft het over kopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mits aardig gestript....
Je gaat toch geen OS kopen om het vervolgens helemaal uit te moeten kleden en moeite doen voordat het naar je wensen is? En dan nog, het blijft windows...
Je hebt voor Apple ook games die geoptimaliseerd zijn voor Apple, zoals Sims2, Doom3 bla bla, maar daarvoor moet je iig geen Apple kopen en zit je beter bij windows.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tsjah ze wilde er ook nog wel eens een spelletje op spelen. Natuurlijk niet de zwaarste games maargoed.
Studentenkorting gaat niet lukken, ze is afgestudeerd en heeft 2 drukke banen
En met bijvoorbeeld VMware fusion kun je altijd nog een virtuele omgeving van een windows OS draaienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt voor Apple ook games die geoptimaliseerd zijn voor Apple, zoals Sims2, Doom3 bla bla, maar daarvoor moet je iig geen Apple kopen en zit je beter bij windows.
Het voordeel van Apple is dat hij zichzelf niet verzadigd van cache files en gewoon net zo snel blijft als toen je hem uit de doos haalde, wat je bij een windows machine niet hebt...+ het feit dat apple geen virussen of trojans kent...
Misschien een leuk weetje, windows vista draait nog steeds het meest stabiel op een Mac
Dus met een virtuele windows OS kan je ineens windows games spelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En met bijvoorbeeld VMware fusion kun je altijd nog een virtuele omgeving van een windows OS draaien
Voor bijvoorbeeld games
Het is mij gelukt om COD 4 te spelen in een virtuele windows OS wat niet onder Mac luktequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dus met een virtuele windows OS kan je ineens windows games spelen?
Sorry, ik begreep je verkeerdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is mij gelukt om COD 4 te spelen in een virtuele windows OS wat niet onder Mac lukte
Hahaha, dat zou wel heel bizar zijn inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Sorry, ik begreep je verkeerd![]()
Er is namelijk ook al een windows skin voor je apple.... ik dacht al, een virtuele skin en ineens kan je windows games draaien
Vrouwenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef MdMa98 het volgende:
Mijn lieve vriendin zoekt een nieuwe laptop. Na enig rondneuzen zijn we er nog niet helemaal uit. Haar wensen: wit of zilver/zwart. En waar ze de komende jaren nog goed mee vooruit kan.
...
dat zal m wel worden idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Wat voor auto heb je? Een blauwe.....
De mac fanboys zullen well weer i grote getalen op dit topic afkomen, maar doe je vriendin een plezier, als ze geen ict nerd is geef haar dan gewoon een windows laptop.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Wat voor auto heb je? Een blauwe.....
De mac fanboys zullen well weer i grote getalen op dit topic afkomen, maar doe je vriendin een plezier, als ze geen ict nerd is geef haar dan gewoon een windows laptop.
ICT nerds hebben geen crashes of BSOD's.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]ICT Nerds kiezen juist een windows laptop, zodat ze altijd weer aan het puzzelen zijn wat nu weer de oorzaak is van een crash of BSOD
Heeft ze geen echte wensen? ja de kleur , wit / zilver of zwart, de normale kleuren dus.quote:Na enig rondneuzen zijn we er nog niet helemaal uit. Haar wensen: wit of zilver/zwart. En waar ze de komende jaren nog goed mee vooruit kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |