abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:18:58 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_85432811
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hij rijdt zijn voorvleugel er af en dat geeft helemaal geen effect.. :')
Zal wel de modus zijn waarin die rijdt, ik neem aan dat er verschillende levels zullen zijn ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_85432913
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef IkWilbert het volgende:
Eerste video vanaf de Gamescom

http://www.gamersyde.com/stream_f1_2010_gc_monaco-16610_en.html

Schieten maar ;)
ik ga ervan uit dat dit de arcade mode is? :{
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85432932
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef IkWilbert het volgende:
Eerste video vanaf de Gamescom

http://www.gamersyde.com/stream_f1_2010_gc_monaco-16610_en.html

Schieten maar ;)
Mooiste Monaco wat ik tot dusver gezien heb in een game volgens mij :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_85432986
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ik hoop het. Denk het wel gezien die debiele ideale lijn zegmaar.

Maargoed, dat het geen sim ging worden wisten we al.

Nevertheless, ik heb er zin, want ook met arcaderacers als Forza, GRiD en Shift vermaak ik me prima :Y
vosss is de naam,
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:30:28 #205
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_85433314
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Zo niet dan is het wel heel kansloos :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_85440694
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo niet dan is het wel heel kansloos :').
Natuurlijk is het arcade-mode, zelfs de ideale lijn staat aan.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85456116
quote:
Het antwoord van een Codemasters developer:

quote:
Helios_CM
First video isn't direct capture, Monaco in-game hasn't got that yellow hue to it. It also had damage set to visual only.

The second video is a lot better and has much improved driving
"First" is dus Monaco
"Second" is Montreal
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:34:23 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85456323
quote:
op beurzen is alles op easy mode om potentiele kopers niet af te schrikken omdat het ze niet lukt. Zal in de retailversie dus ongetwijfeld anders zijn ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_85500394
Dit ziet er veelbelovend uit!!
Sutil mét stuurtje..

pi_85500607
Damn moet nu toch maar eens werk gaan maken van een PC met meer dan 1 koor in de CeePeeUu dus....
pi_85500619
En toch snap ik het niet. Echt niet.

De makers hebben groen licht van de FIA.

Waarom is dit een of ander gaar kutfimpje met mensen voor het beeld en slecht geluid en kutbeeld?
Waarom wordt zoiets niet in combi met de makers en de FIA tijdens een F1 weekend gedaan en fatsoenlijk in beeld gebracht en met verschillende F1 coureurs die daarna zeggen hoe leuk ze het vonden.

Hier blijven bergen met geld liggen.

Sowieso laat die ouwe seniele zak online bergen met geld liggen. Kijk een naar de IRL Bernie, die kan je online volgen in HD en de camera;s op de auto zelf besturen en zelf kiezen welk beeld je wilt zien.

:{
vosss is de naam,
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:53:14 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85502012
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 03:51 schreef vosss het volgende:
En toch snap ik het niet. Echt niet.

De makers hebben groen licht van de FIA.

Waarom is dit een of ander gaar kutfimpje met mensen voor het beeld en slecht geluid en kutbeeld?
Waarom wordt zoiets niet in combi met de makers en de FIA tijdens een F1 weekend gedaan en fatsoenlijk in beeld gebracht en met verschillende F1 coureurs die daarna zeggen hoe leuk ze het vonden.

Hier blijven bergen met geld liggen.

Sowieso laat die ouwe seniele zak online bergen met geld liggen. Kijk een naar de IRL Bernie, die kan je online volgen in HD en de camera;s op de auto zelf besturen en zelf kiezen welk beeld je wilt zien.

:{
Een F1 coureur loopt op de grootste europese gamesbeurs rond en speelt jouw F1 game terwijl alle grote, minder grote en nietszeggende kleine europese gamemedia daar rondhuppelt... Zo kost het je geen ene drol en elke gamessite rapporteerd extra info over jouw game.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:55:11 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85502039
Dat slippertje op 5:37 ziet er trouwens wel extreem arcade uit... :(
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:18:47 #215
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_85503689
quote:
Special act Robert Doornbos en Codemasters met nieuwe racegame F1 2010
Uitgegeven door Bas Kaligis 19 augustus 2010 17:27 - Print artikel

Codemasters zal dit weekend met de nieuwe racegame F1 2010 prominent aanwezig zijn tijdens het Rotterdamse racespektakel Bavaria City Racing. Op 23 september 2010 ligt de game F1 2010, die wordt uitgebracht voor Xbox 360®, PlayStation®3 en de PC, in de winkels. Op zaterdagavond zal niemand minder dan Robert Doornbos een special act weggeven in de Codemasters’ F1 2010 twoseater. Ook op zondag zal de opvallende F1 2010 twoseater niet onopgemerkt door de straten van de havenstad racen. Het belooft een geweldig F1 spektakel te worden!

Mike Hendrixen, Marketing Director Central/North Region bij Codemasters is enthousiast over de samenwerking met Bavaria City Racing: “F1 2010 kan natuurlijk niet ontbreken op een van Nederlands grootste autosportevenementen. De game komt eind september uit, dus het is super dat we als opwarmer voor de release hier alvast de show kunnen stelen. En dat gaan we doen! We vinden het geweldig dat ex F1-coureur Robert Doornbos de auto zal besturen. Ik kijk enorm uit naar het evenement en hoop dat het publiek uit haar dak gaat van het bulderende geluid van de F1 2010 twoseater. “

De organisator van Bavaria City Racing Herman Vaanholt is blij met de komst van Codemasters en F1 2010: “Ik vind het geweldig dat Codemasters met F1 2010 van de partij is. De F1 2010 game past natuurlijk goed bij ons thema en de Bavaria City Racing biedt dan ook een perfect platform om deze realistische game te promoten. De demonstratie in de F1 2010 Minardi twoseater is daarom ook een fantastische aanvulling op het programma.”

F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ en omvat alle officiële teams, coureurs en circuits van dit raceseizoen. Met de lancering wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1 game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en markeert bovendien de terugkeer van F1 voor PC, iets waar gameliefhebbers acht jaar op hebben moeten wachten. Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen. De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de F1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.

Kijk voor meer informatie over F1 2010 op de officiële website: www.formula1-game.com
bron:http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=26626
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_85506661
Die laatste alinea staat vol met onzin.

Ik gok zomaar dat FSONE een betere race ervaring is.
En die andere F1 mods voor rFacor ook.

Anyway, ik heb er wel zin in, al is het alleen maar om Alonso elke race de muur in te rammen :+
vosss is de naam,
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:26:18 #217
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_85507549
In depth look at the front-end and menu's as well as some race action.
!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_85512243
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Dat slippertje op 5:37 ziet er trouwens wel extreem arcade uit... :(
Ik zie niet in wat er arcade aan is. Die F1 banden hebben een hele klein slipcurve, maar zodra je terug in het gareel bent en binnen de limieten blijft is de grip enorm hoog. En dat zeg ik als GTL, GTR2 en LFS-speler.. Ik denk dat de grip van een F1-band voor gewone mensen bijna niet te bevatten is, waardoor een F1-spel al snel arcade zal lijken, zo snel kun je door de bochten e.d.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:35:56 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85512521
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er arcade aan is. Die F1 banden hebben een hele klein slipcurve, maar zodra je terug in het gareel bent en binnen de limieten blijft is de grip enorm hoog. En dat zeg ik als GTL, GTR2 en LFS-speler.. Ik denk dat de grip van een F1-band voor gewone mensen bijna niet te bevatten is, waardoor een F1-spel al snel arcade zal lijken, zo snel kun je door de bochten e.d.
De auto gaat bijna haaks en hij krijgt hem perfect terug recht zonder dat hij ook maar enigszins een beetje slingert oid. Dat heb ik nog nooit tijdens een F1 race gezien hoor :P
pi_85514030
Ok, nu duurt deze wel wat langer, maar bij de iets minder erge van bv een Alesi, die krijgt ze gewoon in 1 ruk terug.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:17:04 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85514077
quote:
Ja precies, je ziet zijn achterkant toch slingeren wanneer hij weer recht wil gaan rijden?
pi_85514105
quote:
hehe, ik wist dat dit voorbeeld nou zou komen :7
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85514142
Tsja, maar misschien staat TC wel aan in het spel. Zulke dingen zijn gewoon niet bekend. Overigens weet ik van Alesi dat die gewoon auto's in 1 keer weer recht kon trekken. Maar een save met zo'n hoek is gewoon mogelijk zoals Sutil laat zien.
pi_85515132
Heb er zin in samen racen met Xblister, Rossdale, Nelis en Kneusten ook maybe? ^O^
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:12:18 #225
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_85520175
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:26 schreef IkWilbert het volgende:
In depth look at the front-end and menu's as well as some race action.
!
Van de PS3 :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')