Zal wel de modus zijn waarin die rijdt, ik neem aan dat er verschillende levels zullen zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hij rijdt zijn voorvleugel er af en dat geeft helemaal geen effect..
ik ga ervan uit dat dit de arcade mode is?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef IkWilbert het volgende:
Eerste video vanaf de Gamescom
http://www.gamersyde.com/stream_f1_2010_gc_monaco-16610_en.html
Schieten maar
Mooiste Monaco wat ik tot dusver gezien heb in een game volgens mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef IkWilbert het volgende:
Eerste video vanaf de Gamescom
http://www.gamersyde.com/stream_f1_2010_gc_monaco-16610_en.html
Schieten maar
Ik hoop het. Denk het wel gezien die debiele ideale lijn zegmaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat dit de arcade mode is?
Zo niet dan is het wel heel kansloosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat dit de arcade mode is?
Natuurlijk is het arcade-mode, zelfs de ideale lijn staat aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo niet dan is het wel heel kansloos.
Het antwoord van een Codemasters developer:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hij rijdt zijn voorvleugel er af en dat geeft helemaal geen effect..
"First" is dus Monacoquote:Helios_CM
First video isn't direct capture, Monaco in-game hasn't got that yellow hue to it. It also had damage set to visual only.
The second video is a lot better and has much improved driving
op beurzen is alles op easy mode om potentiele kopers niet af te schrikken omdat het ze niet lukt. Zal in de retailversie dus ongetwijfeld anders zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hij rijdt zijn voorvleugel er af en dat geeft helemaal geen effect..
Een F1 coureur loopt op de grootste europese gamesbeurs rond en speelt jouw F1 game terwijl alle grote, minder grote en nietszeggende kleine europese gamemedia daar rondhuppelt... Zo kost het je geen ene drol en elke gamessite rapporteerd extra info over jouw game.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:51 schreef vosss het volgende:
En toch snap ik het niet. Echt niet.
De makers hebben groen licht van de FIA.
Waarom is dit een of ander gaar kutfimpje met mensen voor het beeld en slecht geluid en kutbeeld?
Waarom wordt zoiets niet in combi met de makers en de FIA tijdens een F1 weekend gedaan en fatsoenlijk in beeld gebracht en met verschillende F1 coureurs die daarna zeggen hoe leuk ze het vonden.
Hier blijven bergen met geld liggen.
Sowieso laat die ouwe seniele zak online bergen met geld liggen. Kijk een naar de IRL Bernie, die kan je online volgen in HD en de camera;s op de auto zelf besturen en zelf kiezen welk beeld je wilt zien.
quote:Special act Robert Doornbos en Codemasters met nieuwe racegame F1 2010
Uitgegeven door Bas Kaligis 19 augustus 2010 17:27 - Print artikel
Codemasters zal dit weekend met de nieuwe racegame F1 2010 prominent aanwezig zijn tijdens het Rotterdamse racespektakel Bavaria City Racing. Op 23 september 2010 ligt de game F1 2010, die wordt uitgebracht voor Xbox 360®, PlayStation®3 en de PC, in de winkels. Op zaterdagavond zal niemand minder dan Robert Doornbos een special act weggeven in de Codemasters’ F1 2010 twoseater. Ook op zondag zal de opvallende F1 2010 twoseater niet onopgemerkt door de straten van de havenstad racen. Het belooft een geweldig F1 spektakel te worden!
Mike Hendrixen, Marketing Director Central/North Region bij Codemasters is enthousiast over de samenwerking met Bavaria City Racing: “F1 2010 kan natuurlijk niet ontbreken op een van Nederlands grootste autosportevenementen. De game komt eind september uit, dus het is super dat we als opwarmer voor de release hier alvast de show kunnen stelen. En dat gaan we doen! We vinden het geweldig dat ex F1-coureur Robert Doornbos de auto zal besturen. Ik kijk enorm uit naar het evenement en hoop dat het publiek uit haar dak gaat van het bulderende geluid van de F1 2010 twoseater. “
De organisator van Bavaria City Racing Herman Vaanholt is blij met de komst van Codemasters en F1 2010: “Ik vind het geweldig dat Codemasters met F1 2010 van de partij is. De F1 2010 game past natuurlijk goed bij ons thema en de Bavaria City Racing biedt dan ook een perfect platform om deze realistische game te promoten. De demonstratie in de F1 2010 Minardi twoseater is daarom ook een fantastische aanvulling op het programma.”
F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ en omvat alle officiële teams, coureurs en circuits van dit raceseizoen. Met de lancering wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1 game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en markeert bovendien de terugkeer van F1 voor PC, iets waar gameliefhebbers acht jaar op hebben moeten wachten. Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen. De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de F1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.
Kijk voor meer informatie over F1 2010 op de officiële website: www.formula1-game.com
bron:http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=26626
Ik zie niet in wat er arcade aan is. Die F1 banden hebben een hele klein slipcurve, maar zodra je terug in het gareel bent en binnen de limieten blijft is de grip enorm hoog. En dat zeg ik als GTL, GTR2 en LFS-speler.. Ik denk dat de grip van een F1-band voor gewone mensen bijna niet te bevatten is, waardoor een F1-spel al snel arcade zal lijken, zo snel kun je door de bochten e.d.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Dat slippertje op 5:37 ziet er trouwens wel extreem arcade uit...
De auto gaat bijna haaks en hij krijgt hem perfect terug recht zonder dat hij ook maar enigszins een beetje slingert oid. Dat heb ik nog nooit tijdens een F1 race gezien hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er arcade aan is. Die F1 banden hebben een hele klein slipcurve, maar zodra je terug in het gareel bent en binnen de limieten blijft is de grip enorm hoog. En dat zeg ik als GTL, GTR2 en LFS-speler.. Ik denk dat de grip van een F1-band voor gewone mensen bijna niet te bevatten is, waardoor een F1-spel al snel arcade zal lijken, zo snel kun je door de bochten e.d.
Ja precies, je ziet zijn achterkant toch slingeren wanneer hij weer recht wil gaan rijden?quote:
hehe, ik wist dat dit voorbeeld nou zou komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van de PS3quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:26 schreef IkWilbert het volgende:
In depth look at the front-end and menu's as well as some race action.
!
Ik denk dat dit wel veel goed maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, maar misschien staat TC wel aan in het spel. Zulke dingen zijn gewoon niet bekend. Overigens weet ik van Alesi dat die gewoon auto's in 1 keer weer recht kon trekken. Maar een save met zo'n hoek is gewoon mogelijk zoals Sutil laat zien.
Dat zijn niet de instellingen waarmee Sutil reed, aangezien Sutil zelf schakelde. Verder komt die foto uit een filmpje waar met gamepad wordt gereden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:42 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel veel goed maakt
[ afbeelding ]
verkeerde filmpje iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat zijn niet de instellingen waarmee Sutil reed, aangezien Sutil zelf schakelde. Verder komt die foto uit een filmpje waar met gamepad wordt gereden.
Welke presentatie? Heb je dat filmpje gezien? Als er ook maar een heel klein beetje sprake was van een presentatie dan hadden ze iemand op locatie gehad die een camera vast kan houden en ervoor gezorgd dat niemand voor het beeld zou lopen en degelijk geluid erbij etc.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef errrbek het volgende:
[..]
verkeerde filmpje idd
maar kan me haast niet voorstellen dat ze 'm cold turkey die game laten spelen, reken maar dat het funest zou zijn voor de presentatie
Ik rij je wel van de baanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef SoldMayor het volgende:
Heb er zin in samen racen met Xblister, Rossdale, Nelis en Kneusten ook maybe?
Een paar mensen niet daar, schijnbaar missen er nog een paar dingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Xblister het volgende:
Hier nog even een hand-on van gamer. ze zijn verassend positief..
http://www.gamer.nl/preview/60538/f1-2010-hands-on
quote:Interview | 27 augustus 2010 -
Tijdens gamescom te Keulen was Formule 1-coureur Adrian Sutil aanwezig om de game F1 2010 te promoten. Momenteel rijdt hij namens het Force India F1-team de nodige rondjes op parkoersen over de hele wereld. Tijdens Keulen hoefde hij voor de verandering eens niet het vliegtuig in en was het racen ook een stukje eenvoudiger. We kregen de gelegenheid om Sutil kort een aantal vragen te stellen over F1 2010.
En, heb je F1 2010 gespeeld? Vond je het een beetje realistisch aanvoelen?
Ik heb het gespeeld, zojuist nog. Het was even wennen met de controller en het stuurwiel, maar dat kun je allemaal instellen, dus toen ging het wel. Het duurt even voordat je jouw setting hebt, maar als je ze hebt, dan is het best realistisch. Het is ook heel makkelijk om gelijk aan de slag te gaan en een strak rondje te rijden. Dat is altijd een goed teken.
Kies je jezelf als rijder of kies je misschien een snellere auto? Misschien dat je anders steeds in de middenmoot eindigt?
Nee, ik geloof altijd in mezelf en volgens mij zitten er geen echte grote verschillen tussen de auto’s. Ze zijn allemaal ongeveer even snel, het maakt dus niet uit. Anders zou je met een multiplayersessie hebben dat iedereen dezelfde auto zou kiezen omdat die net de snelste is.
Het is een behoorlijk realistische game, dus er zijn veel regels uit het echte Formule 1-racen in het spel gestopt. Als je kon valsspelen in het spel, hoe zou je dat dan doen? Radiocontact met de pitstraat? Of misschien een stukje afsnijden?
Het lijkt me moeilijk om vals te spelen eigenlijk. Ja, je kan wel een stuk afsnijden, maar normaliter word je daarvoor bestraft. Maar als dat niet zo zou zijn dan zou ik dat waarschijnlijk doen en daardoor een snellere rondetijd neerzetten.
Is dat belangrijk voor jou tijdens een race, de rondetijden? Je wilt natuurlijk op de beste mogelijke positie liggen aan het eind van een race, maar daarnaast heb je dus nog een persoonlijk doel?
Ja, natuurlijk is je positie belangrijk, maar dat ligt altijd aan de snelheid van het parkoers en hoe het parkoers eruit ziet. Je racet wel tegen anderen, maar er zijn altijd dingen die kunnen meezitten of tegenvallen, dus dan is een rondetijd iets om mee bezig te gaan.
Heb je je eigen echte tijd op de virtuele baan verslagen?
Het valt niet te vergelijken, de banen zijn anders, de auto’s voelen toch allemaal anders aan. In het echt heb je ieder jaar weer meer grip met de auto, dat zijn toch dingen die je niet over kunt brengen in een game. Dan heb je ook nog die regels. Je kunt de rondetijden niet met elkaar vergelijken.
Je hebt waarschijnlijk in je carrière wel honderdduizend parkoersen gezien. Als je mocht kiezen, welke baan zou je dan in F1 2010 willen stoppen?
Haha, geen honderdduizend, maar wel een hoop. Ik heb wel honderdduizend rondjes gereden. In België heb je het Formule 1-circuit van Spa Francorchamps dat ik fantastisch vind, ook de Nordschleife mag natuurlijk niet ontbreken. Of Laguna Seca, met die bocht naar beneden en dan weer naar boven toe rijden.
Zou je misschien een baan uit je geboortestadje of waar je je eerste rondje hebt gereden in het spel willen stoppen.
Mijn eerste rondje, waar heb ik dat gedaan? Dat was in Oostenrijk op de Salzburgring denk ik. Maar ik heb meer goeie herinneringen aan Hockenheim in Duitsland. Er zijn zoveel goeie parkoersen in de wereld, eigenlijk zouden ze er allemaal wel in kunnen. Het is ongelooflijk hoeveel karakter een baan kan hebben en hoeveel variatie daar tussen kan zitten. Ook Monaco bijvoorbeeld, heel langzaam, maar wel heel uitdagend.
Het spel draait helemaal om het racegedeelte, maar wat zou je nog meer in het spel willen stoppen dat je echt supertof vindt van het echte raceleven? Misschien het praten met journalisten terwijl je even met rust wil worden gelaten?
Nou ja, dat zit er eigenlijk al een beetje in. Je gaat naar het PR-gedeelte, hebt een klein interviewtje en je ziet daar jezelf, dus dat is best cool gedaan. Maar een groot gedeelte van onze baan bestaat uit het reizen. Je ziet een hoop plaatsen, maar vijftig procent is reizen. Je leeft in een vliegtuig en hotelkamer. Je krijgt maar weinig mee van de steden waar je zit.
Moeten ze dat dan maar in de game stoppen? Een beetje feesten in de stad, genieten van het uitzicht en dan vervolgens in de wagen stappen en zien wat er gebeurt?
Nou, dat kan je niet doen in het echt. Er is ook een limiet aan wat je voor details je in een spel kunt stoppen. Anders vergeet je dat er buiten ook nog dingen te doen zijn naast de game die je zit te spelen. Ga gewoon zelf naar buiten en dingen doen en dan vervolgens kom je na een avondje uit thuis met je vrienden en ga je aan de slag in de multiplayer.
Nu ben je nog druk met echt racen, wil je ooit de overstap maken naar het virtuele racen, misschien met F1 2020 of zo?
Ik denk het wel, ik doe al het nodige simulatieracen en dat is tot nog toe erg tof geweest.
wat een vragenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Xblister het volgende:
Intervieuw met sutil over F1 2010
[..]
Serieus welke klapjosti stelt er een dergelijke vraagquote:Nu ben je nog druk met echt racen, wil je ooit de overstap maken naar het virtuele racen, misschien met F1 2020 of zo?
Ik denk het wel, ik doe al het nodige simulatieracen en dat is tot nog toe erg tof geweest.
Ehmz, is dit van F1 2010?quote:
Let ff op het weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, is dit van F1 2010?
Zoja, wat doet die witte streep over de banden dan?
Dit is toch seizoen 2010? Ergo zachte band met groene rand????
Let even op he, fullwet banden hebben een brede groef in het midden, geen witte streep..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Let ff op het weerregenbanden hebben een witte streep in het midden zei Olav daarstraks nog!
Die achtervleugel van die Ferrari blijft er gewoon op met zo'n crash?!quote:
haha ke, dan was ik in de warquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:03 schreef Waffle het volgende:
Nee intermediates hebben een brede groef in het midden. De full wets hebben een witte streep als ik het me goed herinnner.
Dat van de brede groef weet ik wel zeker.
ook bbc op staan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef Waffle het volgende:
Ik heb even gekeken maar de full wets hebben een groene streep over de band.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef Waffle het volgende:
[..]
Serieus welke klapjosti stelt er een dergelijke vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |