Arcadequote:Op donderdag 18 maart 2010 02:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze beginnen al te falen
http://www.virtualr.net/f(...)om-the-london-event/
[..]
En dan natuurlijk is ontbreken van de opwarmronde, safety car.
Tis wel positief te zien dat in de filmpjes daar de persmuskiet totaal niet kan rijden. Dat kan een beetje realisme aanduiden.
Okay, de nieuwe filmpjes:
Je weet toch niet hoe het spel ingesteld staat? Dat het geen hardcore sim zou worden was wel duidelijk, maar imo moet je het toch echt zelf voelen met alle aids uitgeschakeld en kun je niet aan de hand van een filmpje zeggen hoe arcade het aanvoelt.quote:
quote:Codemasters onthult details carrièremodus F1 2010
Door Jurian Ubachs, donderdag 18 maart 2010 10:44, views: 3.795
Uitgever Codemasters heeft details vrijgegeven van de belangrijkste spelmodus in de racegame F1 2010. Op een persevenement maakte het bedrijf bekend hoe de carrièremodus van het spel, dat later dit jaar verschijnt, in elkaar zit.
De carrièremodus in F1 2010 laat de speler logischerwijs onderaan de ladder beginnen in de Formule 1, om zo langzaam de betere teams te bereiken. Deze ontwikkeling zal in het spel echter ook buiten het racen zelf om te merken zijn. Spelers krijgen aanvankelijk weinig aandacht in de paddock, maar naarmate hun status verbetert, ontstaat er ook ook meer media-aandacht. Mocht de speler na een race in de top drie finishen, dan volgt ook de persconferentie, zoals die op televisie na een Grand Prix te zien zou zijn, meldt Eurogamer.
Daarbij komt dat de speler invloed heeft op de doorontwikkeling van de auto. Door goede prestaties en testwerk kan de speler zelf bijdragen aan de verbeteringen die zijn team aan de auto doorvoert. Bovendien leiden goede prestaties in een seizoen ertoe dat in de wintermaanden meer progressie kan worden geboekt. Zodoende hoeft een carrière niet per definitie uit verschillende teams opgebouwd te zijn, maar kan een speler er ook voor kiezen zijn team te laten groeien, om zo de top te bereiken.
Het racen zelf wordt volgens Codemasters uitdagend, maar niet zo moeilijk dat alleen experts het spel kunnen spelen. Wel kunnen die experts zich voorbereiden op het in de gaten houden van de bandenslijtage en het bijstellen van de vleugels en de prestaties van de motor. Ook zal het belangrijk zijn om langs de juiste lijnen te rijden, omdat de racelijn het meeste grip biedt. Daarnaast kunnen de weersomstandighheden veranderen, waarbij de banden op een opdrogende baan vanzelf een smalle strook met meer grip creëren. F1 2010 verschijnt in september voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de pc.
De game is al ver af...quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:57 schreef IkWilbert het volgende:
Je moet er ook rekening mee houden dat de filmpjes zijn van een zeer vroege build. Het spel is dus nog lang niet af![]()
Men werkt bijvoorbeeld nog aan de "stuur issue's" e.d.
Je kunt er nu gewoon nog niet heel veel over zeggen. Ik ga het spel zeker aanschaffen
Sim hoeft voor mij niet, maar a la GP2 zou ik wel prettig vinden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe het spel ingesteld staat? Dat het geen hardcore sim zou worden was wel duidelijk, maar imo moet je het toch echt zelf voelen met alle aids uitgeschakeld en kun je niet aan de hand van een filmpje zeggen hoe arcade het aanvoelt.
Ik haal hem sowieso wel, arcade of sim.
Ga daar maar niet van uit, f1 2010 wordt totaal andersquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
De game is al ver af...
Heb F1 2009 goed gevolgd en sinds de eerste screenshots hebben ze enkel de resolutie opgeschroeft (of ze hadden eerst die van de PSP er op gezet).
Maar toen de filmpjes kwamen is daar qua gameplay, graphics etc. niks meer aan verandert!
Ik denk dat ze de game nu nog aan 2010 aanpassen en distribueren that's it!
Ergo een schuifbalkje tussen snelheid en grip op en neer schuiven denk ik.quote:Wel kunnen die experts zich voorbereiden op het in de gaten houden van de bandenslijtage en het bijstellen van de vleugels en de prestaties van de motor.
Dat zijn allemaal aaname's die je maaktquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo een schuifbalkje tussen snelheid en grip op en neer schuiven denk ik.
Of alleen de vleugel aanpassen.
Geen versnellingsbak aanpassen? Geen bandendruk aanpassen? Geen rijhoogte aanpassen? Geen rembalans aanpassen? Geen etc etc etc
Op basis van de info die ze zelf geven kan ik niet anders concluderenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:07 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal aaname's die je maakt
Dat riepen ze ook van 2009... ik temper het alleenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit, f1 2010 wordt totaal anders
Van 2009 was het vrij snel duidelijk dat het een but game zou worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat riepen ze ook van 2009... ik temper het alleen
Omdat: Wiiquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Van 2009 was het vrij snel duidelijk dat het een but game zou worden.
Lijkt me wel, anders is het wel schraal. Dan ben je na twee seizoenen doorontwikkelen standaard een seconde sneller dan de rest, dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ga hem ook zeker kopen!
Maar ik las dat je in de carriére modus je eigen race auto beter kan laten worden, hoe zit het met de andere teams, worden die dan ook beter/slechter, iemand die dit weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |