komt omdat ze de menu''s nog hipper moeten maken en nog meer vuurwerk bij de finish willen hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
No panic! De trailers en screens zijn idd van de WII versie. Men verwacht de eerste beelden van de xbox 360 en ps3 in de loop van volgend jaar.
Omdat dit spel eerst op de Nintendo uitgebracht wordtquote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in [NIN]?
En de PSP.quote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef PieterBas het volgende:
Omdat dit spel eerst op de Nintendo uitgebracht wordt
Heb hem gisteren gekregen op het Pers event in Breda en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de game, speelt lekker weg en ziet er op zich voor een Wii game nog niet zo verkeerd uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm al sinds gisteren!
Met het stuurtje is het beter sturen dan alle recente youtube filmpjes uit de States!
Shit persevent van DE f1game in mijn stad... oei... had daar wel heen willen gaan ipv naar de Pioneer Demonstratie hihi!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem gisteren gekregen op het Pers event in Breda en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de game, speelt lekker weg en ziet er op zich voor een Wii game nog niet zo verkeerd uit.
Alleen in de multiplayer bij de wat drukkere momenten (de start dus) wat framedrops.
Ik had hem ook al 's middags hoor, moest alleen nog ff een praatje maken met Jos en Maxquote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Shit persevent van DE f1game in mijn stad... oei... had daar wel heen willen gaan ipv naar de Pioneer Demonstratie hihi!
Maar had het spel 's middags al hehehe
Speelt idd. lekker weg alleen ik heb wat issues zoals remmen, het lukt me niet om de wielen NIET te blokkeren!
En als ik een 1 stopper doe dan zijn mijn softs aan het eind van de stind zo gaar dat ik een tweede stop moet doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |