je AB?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef theKiD het volgende:
Ik zal je niet gaan zoeken.. Zal zelf bij Appie zijn het hele weekend![]()
Zometeen naar Saturn, word het nu wel een beetje moe dat me AB zo f*cking slecht reageert..
Die ja. Ik vind het ook irritant dat zijn AB zo slecht reageert.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:39 schreef crossover het volgende:
Afstandsbediening.
Wat een empathisch vermogen zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die ja. Ik vind het ook irritant dat zijn AB zo slecht reageert.
Anti-biotica of een autoband bij de Saturn he?!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:40 schreef crossover het volgende:
Of antibiotica.
Autoband? ik weet het niet meer
Empathie? Inlevingsvermogen.quote:
quote:
Oh, ja ik had je post niet eens compleet gelezenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Anti-biotica of een autoband bij de Saturn he?!Columbo
![]()
Maar die thuisservice kost toch ook wat? Ik doe het meeste gewoon zelf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
M'n pc was vorige week kapot gegaan, gelukkig heeft HP een thuisservice, ze kwamen 'm ophalen, naar duitsland gebracht, videokaart vervangen, en dat binnen een week en zonder kosten!
Weer wat geleerdquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die thuisservice kost toch ook wat? Ik doe het meeste gewoon zelf.Saturn is idd een relaxte winkel!
![]()
Heb het ff opgezocht. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Heb het pakketje nog niet gezien, maar ik dacht dat het kostenloos was vanwege m'n garantie (wat wel raar is dat ik er geen bonnetje hoefde bij te doen..)
quote:Standaard service
Reparatie binnen 7 werkdagen voor HP Pavilion of Compaq Presario* PC's en HP Pavilion of Compaq Presario* Notebook: retour naar het HP reparatiecentrum, thuis ophalen en afleveren.
Vervanging binnen 7 werkdagen voor HP printers, scanners, all-in-ones, digitale camera's en handheld PC's.
Aflevering van een gelijkwaardig vervangend product.
ik denk het ja, ben er wel tevreden meequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht. Je hebt gelijk.Hebben ze dat dan veranderd ofzo.
![]()
[..]
Ze hebben ook zo'n handige chat met een medewerker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef crossover het volgende:
[..]
ik denk het ja, ben er wel tevreden mee
haha daar zit inderdaad wat inquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef theKiD het volgende:
Je kan beter in de stromende regen naar huis fietsen, dan naar je werk toe in de stromende regen
Aso.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:03 schreef theKiD het volgende:
Als jullie nu iets van BZB door Tilburg horen schallen... Dat komt van bij mij vandaan![]()
![]()
![]()
Klopt. Dan passen jullie goed bij elkaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
![]()
Jou bovenbuurman.. Das de Aso![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |