Ik vond jou altijd vrij objectief. Maar hier ga ik weer tegenin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
ff iets anders...is het jullie ook opgevallen dat Huub wel ineens snel kon lopen met die "3 dubbel gekneusde voet van hem"
Ach ja, it takes one to know one ....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
natuurlijk is Huub in zijn element. hij heeft weer een slachtoffer gevonden die hij voor zijn karretje gespannen heeft. eindelijk heeft hij Tommy zover als hij hem hebben wilde.
FEBo, we beloven dan extra te SMS-enquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ben voor
maar ik denk niet dat het gaat lukken
Hmmm.. apart.. misschien een zit er een stoorzender op ofzo, die jou laat denken dat brian netjes is, en weet ik het allemaal..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 streams, en het is op stream 3 en stream 4.
Hoeft ze niet te doen hoor...als ze een strak truitje aan trek heeft ze het zelfde effect....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:21 schreef Kinga het volgende:
Wie wil Claire een kaartje sturen, dat ze voor de lol gewoon een kussen onder haar trui moet dragen?
Stijn is pro Huub, itt de rest van het gore FEBO zooitje. Ik heb genoeg gehoord om het zeker te weten, anders was er allang een SL op het gesprek van Huub en Tommy gegooid.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap en Tommy zitten duidelijk op een hoger denkniveau dan Huub.
Ik vond dat hij dat gesprek met Tommy op een goede manier afhandelde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmmm.. apart.. misschien een zit er een stoorzender op ofzo, die jou laat denken dat brian netjes is, en weet ik het allemaal..
Excuses maken kost niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij dat gesprek met Tommy op een goede manier afhandelde.
Hij bood tot 2 keer toe zijn excuses aan, en liet duidelijk merken dat hij doorhad dat hij fout zat.
omdat ie op de streams was en ze vlak voor de allesbeslissende sms-finale zitten ...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij dat gesprek met Tommy op een goede manier afhandelde.
Hij bood tot 2 keer toe zijn excuses aan, en liet duidelijk merken dat hij doorhad dat hij fout zat.
Dinsdag bij de kickbokstraining...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:28 schreef Prosac het volgende:
vraagje, heeft Huub dat met zijn voet vanmiddag met trainen gekregen ofzo? (gemist...)
afval-jaapquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Tommie: Jaap ben je afgevallen?
Jaap: Ja.
Ik geloof er niets van!
Commentaren op de streams graag, niet op mede-users.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmmm.. apart.. misschien een zit er een stoorzender op ofzo, die jou laat denken dat brian netjes is, en weet ik het allemaal..
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn is pro Huub, itt de rest van het gore FEBO zooitje. Ik heb genoeg gehoord om het zeker te weten, anders was er allang een SL op het gesprek van Huub en Tommy gegooid.
Hey mazaru is het mogelijk dat ik aan het einde van de kooi al jou gifjes krijg, of heb je ook videos?quote:
Was net een soort van gouden kooi terugblik op rtl 5.... Jaap had bij zijn binnenkomst een veel dikkere kop.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Tommie: Jaap ben je afgevallen?
Jaap: Ja.
Ik geloof er niets van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |