Ja, daar horen we nooit meer iets van. Bankzitten in Italie.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Die gaat dus weg....
Verkopen. Nog een jaar wachten en je krijgt slechts een paar stuivers.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Die gaat dus weg....
Inderdaad, je bent er helemaal niet zeker van of ie er wel 20 inlegt bij de clubs die 25 miljoen voor 'm willen betalen. Als die er al zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef MarkNMGN het volgende:
25 miljoen is ook wel een erg hoge gelimiteerde transfersom hoor.
Hij is goed en heeft gewoon andere kwaliteiten dan andere spitsen. Je kan hem op een hele andere manier gebruiken binnen je team. Hij kan overal scoren als de rest eromheen zijn kwaliteiten kent.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Huntelaar ziet ook die nieuwe argentijn komen en suarez is afgelopen seizoen veel beter geworden, dus een hete adem in zijn nek.
Het blijft natuurlijk een topper, en is nog topscorer van onze competitie.
Maar je weet niet wat het kan worden, bij de top clubs zijn er spitsen zat...
Arsenal, ManU, Real, Barca.. Maar je weet maar nooit.
Misschien een bankzitter, misschien de nieuwe ibrahimovich...
Feit is wel dat Ajax in deze sterker staat dan Huntelaar wilde
7, 5 ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is Huntelaar dan waard als iemand hem wil hebben?
quote:
Zijn contract wordt ook ieder jaar weer een jaar korterquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
In zijn tijd bij Ajax waarbij hij een international is geworden en topscorer van Nederland, is hij dus minder waard geworden?
Met welk bedrag ben je het eens?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar bem ik het in elk geval mee eens, al zou ik voor 7,5 Falcao kopen als een Colombiaanse paspoort geen probleem is
Goh we zijn het eens, net of Ajax hem kwijt wil.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dan gaat hij niet weg. Ik vind het prima
Miljoentje of 18 moet er toch wel inzitten, als er een club komt die hem wil hebben. Al denk ik niet dat er veel grote clubs zijn waar Huntelaar echt heel hoog op het lijstje staat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan 10 miljoen - Schalke
Cvitanich 6,5 miljoen - Ajax
Denis - 8,5 miljoen - Napoli
Zarate - 15 miljoen - Lazio
Wat geruchten
Falcao - 6 miljoen - MU
Palacio - 18 miljoen - Atletico(Lazio)
Adebayor - 25 miljoen - Barca
Wat is Huntelaar dan waard als iemand hem wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |