abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58578936
Ik ben me net echt helemaal kapot geschrokken, ik ben ook zo'n domme labiele muts op het moment

Ik had alle deuren en ramen tegen elkaar open staan, dus de balkondeuren wijd open, de ramen in de woonkamer en het raam in onze slaapkamer half open (zo'n kiepraam). Hoor ik ineens gefladder in de gang, ik schrik me echt helemaal wild! Ga ik kijken, is er via ons slaapkamerraam, wat dus alleen maar een beetje opengekiept staat, een spreeuw naar binnen gevlogen
Ik in paniek (jaja ) de deur van de woonkamer dicht gegooid. Ik sta te trillen als een rietje (JA IK WEET HET< HET WAS MAAR EEN SPREEUW...) en te bedenken wat ik nu moet doen. Alle logica vliegt overboord dus ik Nixxx bellen op zn werk. Die begint natuurlijk keihard te lachen. Ok, kut, die vogel zit er nog steeds. Ik doe de deur naar de gang weer open, en kijk om het hoekje richting slaapkamer. Zit dat arme beestje achter de spiegel op mijn kaptafel. Dus heb ik het raam maar even helemaal open gedaan, de gordijnen opzij geschoven en probeer die vogel met mijn wil het raam weer uit te krijgen, wat natuurlijk niet lukt.

Ik zie mijn handschoenen liggen, trek die aan, pak een theedoek, en probeer het vogeltje te pakken. Die natuurlijk wegvliegt, tegen het stuk dichte raam aan. Zucht. Nog een paar keer proberen later is ie het raam uit en vliegt weer verder. En ik heb nog 10 minuten staan trillen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:23:25 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58579078
Wat een stress Reinhilde!

Ik ben een beetje hyper! We gaan vanavond kijken bij een rapido klap-caravan die we waarschijnlijk gaan kopen!
100 jaar oud (nou ja, uit 78) maar als het goed is nog prima werkend.
Mijn ouders hebben al jaren zo'n ding en het is zo'n ingenieus handig geval dat ik er ook altijd een wilde. Vorig jaar hebben mijn zus en zwager er een gekocht en nu heb ik F. ook zo ver.
Hij wilde nooit omdat hij dacht dat je er maar 80 mee mocht in Frankrijk, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn!

Hier is goed te zien wat voor een ding het is en hoe hij werkt.
Achter de auto een aanhanger, maar uitgeklapt een volwaardige caravan.

Doordat alles demontabel is kunnen we 1 bed-bank thuislaten en hebben we dan een prachtige plek voor het campingbedje van Sasha.

Is het al 8 uur?
Oh, en er zitten nog prachtige oranje-gebloemde gordijnen in, maar ik ben niet zo van de retro dus dat wordt achter de naaimachine kruipen binnenkort!
pi_58579227
Reinhilde, zo ben ik ook eens zo vreselijk geschrokken toen ik net met zwangerschapsverlop was met Morris. Onze kat viel vanuit het patrijspoortje in de Amstel. Ik heb hem er meteen weer uit kunnen tillen maar heb ook mijn vriend op z'n werk gebeld en nog een half uur zitten shaken

BE, een caravan, wat doe je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58579235
Ja he..

Wat een gaaf ding BE! Ik heb echt nog nooit zoiets gezien... echt leuk!

Ik ga nu weg, naar Eindhoven, auto kijken
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 17:45:09 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58579430
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een stress Reinhilde!

Ik ben een beetje hyper! We gaan vanavond kijken bij een rapido klap-caravan die we waarschijnlijk gaan kopen!
100 jaar oud (nou ja, uit 78) maar als het goed is nog prima werkend.
Mijn ouders hebben al jaren zo'n ding en het is zo'n ingenieus handig geval dat ik er ook altijd een wilde. Vorig jaar hebben mijn zus en zwager er een gekocht en nu heb ik F. ook zo ver.
Hij wilde nooit omdat hij dacht dat je er maar 80 mee mocht in Frankrijk, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn!

Hier is goed te zien wat voor een ding het is en hoe hij werkt.
Achter de auto een aanhanger, maar uitgeklapt een volwaardige caravan.

Doordat alles demontabel is kunnen we 1 bed-bank thuislaten en hebben we dan een prachtige plek voor het campingbedje van Sasha.

Is het al 8 uur?
Oh, en er zitten nog prachtige oranje-gebloemde gordijnen in, maar ik ben niet zo van de retro dus dat wordt achter de naaimachine kruipen binnenkort!
oranje gebloemde gordijnen
laat eens zien
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 mei 2008 @ 17:55:20 #81
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58579597
Oeh wat leuk BE! Grappig ding

Wij (naja eigenlijk) hebben mooie limegroene gordijntjes in de bejaarde camper. Ziet er van de buitenkant af gezien echt wazig uit omdat die helemaal lelijk beige is, maar de binnenkant is helemaal verbouwd en nu paars met lime dus
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:28:56 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58580082
Ja Snoop, ik weet het.
Maar ik troost me met het idee dat hij toch wat anders-dan-anders is.

lady-wrb, ik zal de stofjes fotograferen en desgewenst naar je opsturen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:39:13 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_58580217
wat een gaaf ding BE (kamperen is ok )
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 19:22:17 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58580877
ik zie het filmpje nu pas
is dat echt wel stevig? het ziet er tijdens het bouwen zo wiebelig uit
maar ik ben dan ook geen echte kampeerder.

en ik kijk uit naar de foto's van de gordijnen
pi_58581142
Anitra en Rick, van harte met jullie voorgenomen huwelijk
Vriendinnetje van me zei dat er in Alkmaar een winkeltje is waar ze niet al te dure jurken hebben.

Lois en Jeroen, gefeli met jullie trouwdag

BE, wat een leuk ding!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator vrijdag 9 mei 2008 @ 19:55:41 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58581466
Anitra en Rick gefeliciteerd!!!

Bedankt voor alle felicitaties Was het 13 jaar geleden maar zulk mooi weer

BE wat een geweldig gaaf ding! Helemaal geweldig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 19:58:17 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_58581526
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie het filmpje nu pas
is dat echt wel stevig? het ziet er tijdens het bouwen zo wiebelig uit
maar ik ben dan ook geen echte kampeerder.

en ik kijk uit naar de foto's van de gordijnen
vrienden van ons hebben ook zo'n klapkar en aan 1 wand hangt zelfs een soort van stapelbedje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:10:52 #88
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58581770
Ik heb een keertje Micha van zn werk gebeld toen zijn/onze kat had gekotst (we woonden toen nog niet samen). Micha werkte toen nog als taxi chauffeur en is even langs huis gekomen om het op te ruimen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:03:50 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58582700
Reinhilde, ik vind er niks overdreven aan. Ik zou echt gillen, kotsen en flauwvallen geloof ik. Dat je 'm vast durfde te pakken! heldin van de dag!

BE, wat een cool ding!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_58582938
Retroooooo Gaaf ding Brighteyes!

PM-girl, kijk dan wat Oudste hier uit de bus viste..

Snoopy en Maneki, ik maak dus ook gewoon klik-klak spul

♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:19:24 #91
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58583004
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef snoopy het volgende:
en Ma-ris
p'don?

Ah, kiek es an! Mooie grote feestvent Icicle!

Alle getrouwden die vandaag wat te vieren hebben van harte!
En die van morgen ook!
En Diaan nog maar es Ik ben al de hele dag blij door dat mooie bericht!

BE! Wat doe je! Living in a box!
Ik zou der nog niet dood in willen liggen Ik haat campings, caravans, tentjes en alles wat er mee te maken heeft

[ Bericht 9% gewijzigd door RockabeIIa op 09-05-2008 22:17:37 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:06:35 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58583966
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik haat camoings, caravans, tentjes en alles wat er mee te maken heeft
Trouwen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:18:33 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58584211
camoing = camping hoor IK dacht dat jij wel van kamperen was! Zonee, ben ik bereid met je te trouwen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator vrijdag 9 mei 2008 @ 22:22:15 #94
5428 crew  miss_sly
pi_58584296
Ik hou ook niet van kamperen
Hoewel het reizen met een grote camper in de VS me wel goed bevallen is. Maar daar zat ook een eigen toilet in enzo, en je bent zoveel onderweg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:51:55 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58584997
kamperen alleen in m'n eigen chalet..
compleet met alles-erop-en-eraan inbouwkeuken, volledige badkamer, normale bedden, kabel tv, draadloos internet, normaal gas/water/licht..

Het enige verschil met thuis is, is dat het hier luxer is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:05:31 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58585317
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
camoing = camping hoor IK dacht dat jij wel van kamperen was! Zonee, ben ik bereid met je te trouwen.
Pardon? Ik HAAT alles wat met kamperen, kruipselende beesten, met toiletrollen rondlopen elders dan van de voorraadkast naar de plee en de afwezigheid van stromend water en zacht frisse bedden te maken heeft!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:22:12 #97
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58585756
ik haat creperen, maakt niet uit hoe luxe die tent of vouwsleurhut is
Doe mij maar appartementje of een chalet

Ik zi het Icicle, niettemin toch mooi

Hier vandaag kat maar weer eens halfdood thuis gekregen..da`s al de derde bijna-door-ervaring van Meneer
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 23:28:48 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_58585929
oej Maneki, ernstig?

Ik heb eergister mn idiote kat van 14 in moeten laten slapen.. mn veestapeltje is erg klein geworden het afgelopen jaar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 mei 2008 @ 23:33:01 #99
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58586032
allokes
jullie ook zo enorm genoten van het heerlijke weer?
heerlijk primitief met tent aan zee gestaan de afgelopen anderhalve week, ja ok, voor overdag stond de caravan er ook maar k vind t heerlijk om dan lekker in de tent te slapen.

overigens hebben de wc's daar wel toiletpapier dus dat hoefde je niet mee te slepen

Anitra, heel erg gefeliciteerd meissie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:34:58 #100
102760 Igraine
Headache
pi_58586072
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Pardon? Ik HAAT alles wat met kamperen, kruipselende beesten, met toiletrollen rondlopen elders dan van de voorraadkast naar de plee en de afwezigheid van stromend water en zacht frisse bedden te maken heeft!

Ohh hehe pfewwww
In mijn omgeving zitten van die die-hard-kampeerders die mij echt heel wazig aankijken als ik bovenstaande zeg.
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen, maar hier zitten dus mijn gelijkgestemden...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')