aha, het zijn er iig tien teveel, en ik begrijp niet dat ze het over 10 hebben als er 100 "jongeren" zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Guncta het volgende:
Lekker gebruik ook van het woord tien. Het mag dan wel kloppen, maar toch, had liever tien ipv tiental gezien.
Ik woon midden in de randstad en ik denk ook gewoon aan zwemmen, ijs en tot laat op het terras zitten. Nooit last van dit soort geouwehoer iig. Laat je beeld niet bepalen door nieuwsberichten en Fok, zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
WTF is er toch mis in de Randstad dat ze de boel er nooit gezelllig kunnen houden.
Als ik aan zon denk denk ik aan zonnebrand ijsjes en zwemmen en niet aan zwervende jeugdbendes aanhoudingen en overlast. Maar ik loop natuurlijk achter.![]()
De 10 kwamen uit een groep van 100 mensen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:33 schreef salutem het volgende:
[..]
aha, het zijn er iig tien teveel, en ik begrijp niet dat ze het over 10 hebben als er 100 "jongeren" zijn.
Zijn die 10 dan aangehouden ??
Ach ja, als ik het niews mag geloven staat de Randstad permanent in de fikquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik woon midden in de randstad en ik denk ook gewoon aan zwemmen, ijs en tot laat op het terras zitten. Nooit last van dit soort geouwehoer iig. Laat je beeld niet bepalen door nieuwsberichten en Fok, zou ik zeggen
Hier nog een, ik merk amper problemen, ook niet aan de kust.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik woon midden in de randstad en ik denk ook gewoon aan zwemmen, ijs en tot laat op het terras zitten. Nooit last van dit soort geouwehoer iig. Laat je beeld niet bepalen door nieuwsberichten en Fok, zou ik zeggen
Daar loopt al een topic over. En gelukkig laat die regering gewoon alle hulp toe zodat er niet nog meer doden vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Meki het volgende:
Maak jullie hier maar druk om zandvoort
maar maak je absoluut niet zo druk om Myanmar waarbij 120.000 doden zijn gevallen.
Stel dat ik denk: alle Marokkanen zijn klootzakken. Dan kan ik dat niet over de Turken denken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Meki het volgende:
maar maak je absoluut niet zo druk om Myanmar waarbij 120.000 doden zijn gevallen.
Iedereen denkt hier aan zichzelf.. ik heb nergens meegemaakt dat er mensen zijn die anderen helpen... dit is werkelijk diep triestquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar loopt al een topic over. En gelukkig laat die regering gewoon alle hulp toe zodat er niet nog meer doden vallen.
wat leg jij voor rare relaties dan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen denkt hier aan zichzelf.. ik heb nergens meegemaakt dat er mensen zijn die anderen helpen... dit is werkelijk diep triest
Meki, verbeter de wereld en begin bij jezelfquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen denkt hier aan zichzelf.. ik heb nergens meegemaakt dat er mensen zijn die anderen helpen... dit is werkelijk diep triest
En dan nog. Andere mensen helpen komt ook weer voort aan jezelf denken. Zie het als een oud vrouwtje helpen oversteken. Dat doe je ook alleen maar, omdat je het kut vindt om haar niet te helpen en dat het voor jezelf goed voelt om haar over te laten steken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat leg jij voor rare relaties dan...
Als je hier post, denk je automatisch nergens anders aan?
Ben dat ook wel met je eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Guncta het volgende:
[..]
En dan nog. Andere mensen helpen komt ook weer voort aan jezelf denken. Zie het als een oud vrouwtje helpen oversteken. Dat doe je ook alleen maar, omdat je het kut vindt om haar niet te helpen en dat het voor jezelf goed voelt om haar over te laten steken.
Mensen die andere mensen helpen denken alleen maar aan zich zelf.
Juist en hoe krijgen we dat aan het verstand van de mensen die deze jongeren tot in den treure vertroetelen en de hand boven het hoofd houden ?!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Guncta het volgende:
[..]
Whehe, maar dat maakt het tegenovergestelde ook weer waarquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Guncta het volgende:
Ik heb geen idee wat voor groep het is, maar een hardnekkige groep overdreven streng behandelen, daar waar we naar streven, gaat ook niet werken. Zoals bij probleemjongeren nu aan de orde is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef salutem het volgende:
[..]
Juist en hoe krijgen we dat aan het verstand van de mensen die deze jongeren tot in den treure vertroetelen en de hand boven het hoofd houden ?!
Wanneer begint er iemand te begrijpen dat deze jongeren alleen maar luisteren naar een kordaate en harde hand!
En daar sla je de spreekwoordelijke spijker op zn kop.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:43 schreef Guncta het volgende:
[..]
Consequent wezen en de verwachtingen die we van ze hebben omhoog halen geef ik dan veel meer kans.
Helemaal mee eens.. We moeten de politie uit Birma/Myanmar over laten komen om het probleem met de kansjongeren aan te pakken. Dan is het probleem binnen 1 jaar opgelost.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Meki het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |