Wat zijn bands vergelijkbaar met Slayer-oudeshit-metal dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Ja, probeer eens een andere band![]()
Ok eerlijk is eerlijk, het oude werk van Slayer is gewoon tijdloos maar ze hebben sinds Divine Intervention niets interessants uitgebracht. Snap niet echt dat dit de meest populaire band binnen de metal is.
Waarom staat dit trouwens in PUB?
Nix gays aan Berzerker maat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef Andyy het volgende:
omdat ik deel 1 had geopend nav een ander topic op pub
en bezerker
slipknot maar dan nog gayer
Ik heb nog nooit vrijwillig Slayer geluisterd, dus aan mij ligt het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Ja, probeer eens een andere band![]()
Ok eerlijk is eerlijk, het oude werk van Slayer is gewoon tijdloos maar ze hebben sinds Divine Intervention niets interessants uitgebracht. Snap niet echt dat dit de meest populaire band binnen de metal is.
Waarom staat dit trouwens in PUB?
Sepultura: Beneath the remains, geniale plaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat zijn bands vergelijkbaar met Slayer-oudeshit-metal dan?Ik luister ook wel Megadeth en Pantera e.d maar dat is toch anders.
Sepultura en Cannibal Corpse?
Dude.. ik zoek iets met een "normale" stem. Dit is echt gaar grunten ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vrijwillig Slayer geluisterd, dus aan mij ligt het niet.
En nog maar een beetje Cock And Ball Torture erbij!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar kan ik een geluidsfragment uploaden?Heb nog een leuk nummertje, kijken wat jullie daarvan vinden
Klinkt opzich wel okequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:59 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Sepultura: Beneath the remains, geniale plaat
Graspop nog maar 2 weken, gaat echt snel![]()
Een van de beste death metal band naar mijn mening![]()
Sorry, maar ik heb tieten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dude.. ik zoek iets met een "normale" stem. Dit is echt gaar grunten ofzo.Slayer is daarentegen wel goed verstaanbaar.
Ik heb left in grisly fashion van ze, alleen niet orgineelquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
Heb nu 3 albums van ze, dvd is bijna binnen.
Het nummer left in grisly fashion is ook fucking geweldigquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik heb left in grisly fashion van ze, alleen niet orgineel
Ik word er anders niet echt vrolijk vanquote:
Blij als in niet vrolijkmakend inderdaad. Brutal Death Metal, dáár word ik vrolijk van!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik word er anders niet echt vrolijk van![]()
Ik slinger zo maar even wat Venom op de platenspelert, is beter voor mijn humeur.
Sonata Arcticaquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb tieten.
Dit meer? Staat binnekort ook weer in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |