SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:44 schreef Knevelt het volgende:
GeweldigIk moest lachen
Die kameleon doet 't 'm.Als je om m'n andere topique ook moet lachen dan wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik maar tijd dan hadden we niet zo'n josti mod als Juupquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
ANANAS FOR MODERATOR !
quote:Patat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Patat kan verwijzen naar:
Aardappel, een groente (in Vlaanderen)
Friet, een gerecht dat friet of patat genoemd wordt (in Nederland)
quote:Friet is een gerecht van gefrituurde aardappelreepjes.
Het is bekend onder diverse benamingen die in verschillende delen van het Nederlandse taalgebied gebruikelijk zijn. In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland - op de betere restaurants na - men het meestal over patat heeft. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang. Andere benamingen zijn patates frites en frites. Het gebruik van "patat" kan in Vlaanderen en Zeeland verwarring veroorzaken, omdat dit daar "aardappel" betekent.
Zo aan die OP te zien heb je tijd zat.quote:
das toch geen bron manquote:Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef Rhythm het volgende:
En zie hier friet zegevieren in Wikipedia:
[..]
[..]
Hier stopte ik met lezen.quote:
Het is 'plebejer'.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie vrijdagavond naar snackbar Emmanuel gaat, heeft grote kans om De_Ananas, afcajos, mij, plejeber Jordeeeh en gers tegen te komen.
Zonnebril aangeraden wegens oogverblindendheid.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Hou je mond, plebejer.
Kutkick, slotquote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie vrijdagavond naar snackbar Emmanuel gaat, heeft grote kans om De_Ananas, afcajos, mij, plejeber Jordeeeh en gers tegen te komen.
Zonnebril aangeraden wegens oogverblindendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |