Zwolle - de Graafschap is ook op TV.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:02 schreef Blawh het volgende:
1e helft gemist, wordt net pas wakker.Jammer genoeg is de wedstrijd al beslist, om nu nog te gaan kijken is de moeite ook niet.
Spelers die op scherp staan/ vermoeid zijn sparen voor donderdag.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
ki nog wat er in , voor holman
Ik ook, illegaal technofeestje op een strandje in de buurt.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dank voor de herinnering.
Kan helaas alleen de 1e helft zien, pinksterfeesten.
Eerst thuisquote:Op zondag 11 mei 2008 20:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moet NEC eerst uit of thuis in de finale?
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede actie van Fleddderus!

dan moeten ze daar wel jou cluppie verslaanquote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar wint NEC de uefa cup, mark my words.
buitenspelquote:Op zondag 11 mei 2008 20:14 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom was dat doelpunt van Gronigen afgekeurd btw?
maar nu helemaal niet meerquote:
Die winnen de CL, maak je maar niet druk hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef leroytje het volgende:
[..]
dan moeten ze daar wel jou cluppie verslaan
Doordat Lindgren en Silva weg gingen naar die tiefus Joden clubquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is dit seizoen ergens blijven hangen? Het contrast met de periode na VVV-uit is wel erg groot met de periode daarvoor.
Na VVV is Berg geblesseerd geraakt, ook Holla en VD laak later weer opnieuw.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is dit seizoen ergens blijven hangen? Het contrast met de periode na VVV-uit is wel erg groot met de periode daarvoor.
Zou je bijna denken dat het ook verstandiger is om met een nieuwe coach van start te gaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Na VVV is Berg geblesseerd geraakt, ook Holla en VD laak later weer opnieuw.
En nu mis je natuurlijk gewoon het hele centrum (Sankoh, Kruiswijk) en niet te vergeten Lovre.
Elftal is gewoon niet op elkaar ingespeeld en er spelen een paar spelers niet op hun positie, Hiariej bijoorbeeld. Middenveld wordt gewoon overlopen nu wegens een gebrek aan kwaliteit.
Komende zomer zullen er ook nog wel een paar verkocht worden en Kruiswijk gaat sowieso weg.
Dus de TS krijgt het druk, volgend seizoen waarschijnlijk met een bijna compleet nieuw elftal beginnen.
Omdat? Ik zou niet weten welke goede coach er vrij is om Jans nu op te volgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou je bijna denken dat het ook verstandiger is om met een nieuwe coach van start te gaan.
Nou ja, als je toch opnieuw gaat bouwen kan een frisse wind door de technische staf ook geen slecht idee zijn. Ik zou ook niet 1,2,3 weten welke coach dat zou kunnen zijn, maar ik zou het ook niet heel gek vinden om er dan toch eens mee stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat? Ik zou niet weten welke goede coach er vrij is om Jans nu op te volgen.
...Fledderus dan niet meer opgesteld wordt.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Omdat?
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
...Fledderus dan niet meer opgesteld wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |