Je wilt met 10 man nog proberen aan te vallen als NEC overheerst?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
WAT?? Haalt ie Berg naar de kant.
Wat een tyfus wissel
Haal dan Kolder erafquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je wilt met 10 man nog proberen aan te vallen als NEC overheerst?
Yep dan ligt alles nog open. Afgelopen zondag ook gewonnen zonder Sankohquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als het 1-0 blijft komt groningen heel, héél goed weg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Noem die livestreams in het vervolg integraalstreams
Je prima hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:47 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
sopcast loopt zowiezo 1 minuut achter
loopt de stream een beetje ?
Svejdik - Cahais. Niets mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:49 schreef Jahike het volgende:
[..]
Shit Kruiswijk ook.Wordt een houtje-touwtje verdediging zondag
Me too. Volle Euroborg zondag en dan erop kletsen. Kruis en Sankoh scoren toch nooitquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Ben tevreden met de uitslag hoor.![]()
Zeker gezien het wedstrijd beeld.
Joh, en Van Loo ook niet!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef Jahike het volgende:
[..]
Me too. Volle Euroborg zondag en dan erop kletsen. Kruis en Sankoh scoren toch nooit
Waarom zou je 1-0 niet weg kunnen geven in de Euroborg?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef hoM3r het volgende:
Jezus wat was NEC goed. Balen van de uitslag, maar dit mag NEC absoluut niet meer weggeven.
Ben erg benieuwd naar dat duo.quote:
Ik vind dat NEC in deze vorm, ook zonder van Beukering, gewoon de volgende ronde moet kunnen halen. Één doelpunt en Groningen moet er 3 maken als ik het goed heb. NEC heeft de laatste 6 uitwedstrijden gewonnen. Maar ik ga uiteraard met samengeknepen billen kijken, want het kan nog altijd misgaan, dat klopt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou je 1-0 niet weg kunnen geven in de Euroborg?
Thanks voor de goede streamquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef 2meterpeter het volgende:
dat was het jongens
tot een volgend keer
quote:Cahais, Svejdik en Kolder in de basis
Bij FC Groningen starten vanavond Matias Cahais, Ondrej Svejdik en Marnix Kolder in de basis van het team van trainer Ron Jans. Zij vervangen Arnold Kruiswijk, Ondrej Svejdik en Berry Powel ten opzichte van afgelopen donderdag. Bij NEC wordt Jhon van Beukering vervangen door Dani Fernandez.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 De Roover, 3 Svejdik, 4 Cahais, 5 Stenman; 6 Hiariej, 7 Fledderus, 8C Levchenko, 10 Nijland; 9 Berg, 11 Kolder.
Opstelling NEC
1 Babos; 3C Wisgerhof, 14 Nalbantoglu, 2 Olsson, 16 Sibum, 23 Vadócz, 10 Holman, 8 Davids, 5 El-Akchaoui,, 18 Fernandez, 17 Lens.
fc groningen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |