Do leaver as ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:08 schreef Apotheose het volgende:
ik heb morgen wel een proefrit in de Suzuki Swift Siler, de friese versieNou ja, ik rijd niet (komt niet goed zonder rijbewijs) maar tis ff ook weer voor de radio. Mooi autootje met een pompeblêd op de deur. http://www.suzukifriesland.nl/
:is der wat mis dan mei die suzuki?quote:
Ja hoi, zou je weer over willen gaan op NL? Dit was niet de afspraak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:29 schreef Deansensitized het volgende:
De Justy ride toch in soad om??
Je post alleen nog maar in t Fries de laatste tijd, dat is niet 'zo nu en dan'. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Zo nu en dan een paar berichten was goed, nou, ik post hier sporadisch, dus ik vind dat het moet kunnen.... maar vooruit.
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:59 schreef Deansensitized het volgende:
Sil der om tinke
DHL? Koskamp? Regio Post? TNT?
de naam is Apotheosequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Zo nu en dan een paar berichten was goed, nou, ik post hier sporadisch, dus ik vind dat het moet kunnen.... maar vooruit.
Apotheoker: Ik fyn dat Japanse goud mar Ik vind dat Japanse spul maar niks. Doe mij maar Deutsche Gründlichkeit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |