Schuddebuikjes dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:09 schreef Gnittoo het volgende:
vandaag een potje gekocht, ik vind dit het toch net niet. voelt heel vloeibaar en ik mis er toch iets knapperigs in.
ik stel voor: speculoos met stukjes.
Zo hoort het er gewoon uit te zien. Het bevat ook totaal geen kunstmatige toevoegingen zoals smaak- en kleurstoffen volgens het potje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef K-mail het volgende:
ik zag het volgens mij vandaag bij de Hoying in Eindhoven. Vond het er eigenlijk een beetje uitzien als donkere mosterd
zag em gister ook ergens voorbijkomen jaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef erik-de-perik het volgende:
***BREAKING NEWS***
Ik zag zojuist op Nederland 1 een reclame van Lotus Speculoospasta... Dus, nu ook in Nederland verkrijgbaar... Morgen ff naar de Appie..
Daar heb ik het al een week of 2 niet meer gezien.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef erik-de-perik het volgende:
***BREAKING NEWS***
Ik zag zojuist op Nederland 1 een reclame van Lotus Speculoospasta... Dus, nu ook in Nederland verkrijgbaar... Morgen ff naar de Appie..
Ja, hier ook, paar uurtjes terug.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:55 schreef Jordy-B het volgende:
Er viel gisteren zelfs een probeerverpakking door de bus.
Lepel? Gewoon met je vingers in de potquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Onze Fryske buurtsuper heeft het zelfs! Ik vind het best smakelijk, maar dan vooral zonder brood, maar gewoon op een lepel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |