Schuddebuikjes dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:09 schreef Gnittoo het volgende:
vandaag een potje gekocht, ik vind dit het toch net niet. voelt heel vloeibaar en ik mis er toch iets knapperigs in.
ik stel voor: speculoos met stukjes.
Zo hoort het er gewoon uit te zien. Het bevat ook totaal geen kunstmatige toevoegingen zoals smaak- en kleurstoffen volgens het potje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef K-mail het volgende:
ik zag het volgens mij vandaag bij de Hoying in Eindhoven. Vond het er eigenlijk een beetje uitzien als donkere mosterd
zag em gister ook ergens voorbijkomen jaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef erik-de-perik het volgende:
***BREAKING NEWS***
Ik zag zojuist op Nederland 1 een reclame van Lotus Speculoospasta... Dus, nu ook in Nederland verkrijgbaar... Morgen ff naar de Appie..
Daar heb ik het al een week of 2 niet meer gezien.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef erik-de-perik het volgende:
***BREAKING NEWS***
Ik zag zojuist op Nederland 1 een reclame van Lotus Speculoospasta... Dus, nu ook in Nederland verkrijgbaar... Morgen ff naar de Appie..
Ja, hier ook, paar uurtjes terug.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:55 schreef Jordy-B het volgende:
Er viel gisteren zelfs een probeerverpakking door de bus.
Lepel? Gewoon met je vingers in de potquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Onze Fryske buurtsuper heeft het zelfs! Ik vind het best smakelijk, maar dan vooral zonder brood, maar gewoon op een lepel
Eh.....ja.....ik vind het eigenlijk niet zo fris, maar als er geen lepel binnen handbereik is breekt nood wettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lepel? Gewoon met je vingers in de pot![]()
Mijn vent lust het toch nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Eh.....ja.....ik vind het eigenlijk niet zo fris, maar als er geen lepel binnen handbereik is breekt nood wetten
En Pindachocoquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lang, lang (bijna 20 jaar, denk ik) geleden had Calvé ook een range met allerlei boterhampasta's op de markt gebracht, waaronder speculaaspasta. De familie Baboon vond het geweldig, maar de rest van de wereld niet zo.
Ook een potje meegenomen bij Hoogvliet in de aanbieding. Ik was weer vergeten dat speculoos iets heel anders is dan speculaas. Belgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hadden het vandaag ook in de hoogvliet bij ons.
Dus gelijk gekocht. En godzijdank (gezien het lijnen) is het niet zo lekker als ik gehoopt had. Het is aardig, maar doe mij maar gewoon lekker iets van hazelnootpasta op wit brood ofzo.
Het lijkt iig in niets op de speculaaspasta van eind jaren tachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |