quote:De speculoospasta die vorig jaar door Els Scheppers bedacht werd voor het Eén-programma De Bedenkers, blijkt een groot succes te zijn. De fabrikant van het broodbeleg, Lotus, moest de productie al meerdere keren verhogen door de hoge vraag van de supermarkten.
"We wisten dat het product goed was, maar dat de klanten er zo storm voor zouden lopen, hadden we niet verwacht", verklaart winkelketen Colruyt. Ook bij Carrefour spreken ze van 'een nooit gezien succes.'
De bedenkster, Els Scheppers, is zelf niet verrast door het enorme succes. "Bij ons thuis kon ook niemand van de speculoospasta afblijven."
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:22 schreef maok het volgende:
Smaak lijkt me lekker, maar juist dat knisperen icm de smaak maakt speculaasjes op brood zo lekker. Dit lijkt me niets
Waar woon je? Misschien dat ik wel adres voor je kan vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef BdR het volgende:
Speculoospasta uit 'De Bedenkers' een groot succes
[..]
[ afbeelding ]
Is dat ook ergens in Nederland te koop? Lijkt me wel lekker op brood..
Ik woon in het noorden van het land, in Groningen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien dat ik wel adres voor je kan vinden.
Ik heb voor je een mail gestuurd naar een persoon welke het levert aan supermarkten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:51 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden van het land, in Groningen..
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:18 schreef arj1o1 het volgende:
C1000 Mulder in Beilen (Drenthe) zou de enige zijn waar ze het momenteel hebben. Wegens het enorme succes kan de Nederlandse leverancier momenteel maar 1 tray per winkel leveren en met deze vraag is dat dus duidelijk niet genoeg.
Andere winkels in het Noorden hebben op dit moment nog geen voorraad en de verwachting was dat pas eind volgende week een nieuwe voorraad gekregen kon worden (wat ook niet genoeg zou zijn...)
Overigens eerst even bellen, mocht je naar die supermarkt willen. De bestellingen zijn op dit moment gequoteerd.
Ik ken een alternatieve leverancier die voor veel franchisers leuke producten levert..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:55 schreef BdR het volgende:
[..]
Bedankt voor de info.Werk je bij C1000, dat je in de voorraad database kan kijken ofzo? Trouwens, wat bedoel je met gequoteerd?
Er is toch wel een verschil tussen caramel en caramelkoek?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dus het is eigenlijk een soort Bebogeen
Bebogeen = caramel smaakquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dus het is eigenlijk een soort Bebogeen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef BdR het volgende:
[..]
Bebogeen = caramel smaak
Speculoospasta = speculaas Speculoos smaak
Is dus niet hetzelfde..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |