Dan geloof je het maar niet. Ik zal er niet om wakker liggen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef Basil_O_ het volgende:
leuke verzonnen conversatie lakituMEER !
waarschijnlijk wel, jij ergert je al aan elke scheet of ontblote bast die je zietquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan geloof je het maar niet. Ik zal er niet om wakker liggen.
jazeker, maar dat was in een gedoogzone, het zwembad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:20 schreef Liquidootje het volgende:
Liep je vandaag ontbloot rond Basil_O_?
Yeah rightquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik vroeg net vanuit het raam aan zo'n gast waarom hij geen shirt droeg, antwoordt hij met: "dit willen de chicks zien".![]()
Toen keek ik zo:. En daarna zo:
.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik vroeg net vanuit het raam aan zo'n gast waarom hij geen shirt droeg, antwoordt hij met: "dit willen de chicks zien".![]()
Toen keek ik zo:. En daarna zo:
.
quote:
Is het zo ongeloofwaardig?quote:
Naakt dus.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Met ontbloot bovenlichaam en zonder zwembroek op het strand met een stijve rondlopen is voor de echte bazen.
Russian brides zijn zeker op?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Een Moslim Vrouw?
Moslim Vrouwen Voor Dating En Huwelijk. Schrijf Je Nu Gratis In.
http://www.Muslima.com
Dit krijg ik dan weer, apart want dat is anti-naakt!
Als ik bij de patatboer zit en er komt een 40+ sjonnie aan met behaarde bierbuik wil ik hem het liefst richting de sportschool schoppenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Terechte klacht.
Mannen die 40+ zijn, inclusief behaarde bierbuik.
Kots.
Patates frites!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Voor de liefhebbers een kant en klare quote mogelijkheid:
Het is friet!
Het is patat!
Patat
Friet![]()
Dan draag je dus ook geen "blouse" maar een "hemd".quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef LoggedIn het volgende:
idd, doe op zn minst een blousje aan ofzow
Waarom zou je met een ontbloot bovenlichaam gaan lopen? Je bent toch geen vrouw?
'n "shirt" heet dat!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan draag je dus ook geen "blouse" maar een "hemd".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |