Geloof me, dit is alles behalve een jaloezietopic.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:02 schreef TNA het volgende:
Ik ben ook niet bepaald gek op die aanblik, maar dit is wel een potentieel jaloezietopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet voor je huis op straat met ontbloot bovenlichaam gaan zonnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik dus aan het zonnen/chillen buiten, loopt/rijdt er er minstens elke minuut een gast met ontbloot bovenlichaam langs.Mijn uitzicht verzieken.
Ik ben lekker gebruind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat de mannen als lekker een zonnebankkuur hebben gedaan. Om juist tijdens dit soort dagen niet het witje te zijn.
Op een plein, met een T-shirt aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je ook niet voor je huis op straat met ontbloot bovenlichaam gaan zonnen
Ik erger me snel aan dingen.quote:
idd, ts wil ook spierwit zijn met 100000 moedervlekkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:02 schreef TNA het volgende:
Ik ben ook niet bepaald gek op die aanblik, maar dit is wel een potentieel jaloezietopic
Deden vrouwen dat maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef LoggedIn het volgende:
idd, doe op zn minst een blousje aan ofzow
Waarom zou je met een ontbloot bovenlichaam gaan lopen? Je bent toch geen vrouw?
hoe kom je dan zo bruin zonder je tshirt uit te doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben lekker gebruind.Daarnaast is zonnebankbruin echt lelijk, en het verschil tussen normaal bruin en zonnebankbruin is zeker te zien.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik loop nu ook met ontbloot bovenlichaam.Want daar kan niemand je zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben van nature al redelijk bruin. Niet neger-bruin, maar zeker niet bleek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoe kom je dan zo bruin zonder je tshirt uit te doen?
Scherpquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoe kom je dan zo bruin zonder je tshirt uit te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |