quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat merk je wel als je tegen mij in de ring staat en ik je sloop
Het is een bot van Snakey of zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ik denk dat henkzijlstra fictief is.
Dat moet wel..
o nee heb je hem weer. ga alsjeblieft terug je hol in noob of ik breek je weerquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
die henk, wat een kansloos tuk vreten, brilletjes die afgepakt worden, claimen dat hij een boksheld is , claimen dat hij wijven links en rechts neukt terwijl hij 2 maanden geleden niet eens geneukt had... wat een internetheld
Je ziet toch niets, ze hebben immers je brilletje afgepakt en kapot getraptquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
o nee heb je hem weer. ga alsjeblieft terug je hol in noob of ik breek je weer
Ga je em bitchslappen en dan uit frustratie in z'n kont neuken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ken ik jouquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:Keyboard Warrior
1. A Person who, being unable to express his anger through physical violence (owning to their physical weakness, lack of bravery and/or conviction in real life), instead manifests said emotions through the text-based medium of the internet, usually in the form of aggressive writing that the Keyboard Warrior would not (for reasons previously mentioned) be able to give form to in real life.
2. The term is a combination of the word 'keyboard' (the main tool by which the person expresses his/her latent rage) and 'warrior' (due to the warrior-like aggression, tendency towards violence, headstrong nature and propensity towards brute force as a means of resolving conflict rather than more subtle means dependant on finesse).
3. The Keyboard Warrior seeks to use the power imbued in his 'weapon' to effect death and destruction (in a strictly-metaphorical sense) upon his foes (other virtual identities he has encountered on the internet). In essence, the keyboard (ie. text input ability) allows the keyboard warrior to manifest his true warrior nature in a safe and removed environment, from which no real-life repercussions .
4. Keyboard Warriors are generally identified by unneccessary rage in their written communications, and are regarded as 'losers' by other virtual identities on the internet.
geen neger voor nodig weetje. mijn knokkels op jouw neus doen me weer goed denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ken ik jou![]()
mij breken? jij en welk leger
Je haalt me de woorden..quote:
Welke neger?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:39 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
geen neger voor nodig weetje. mijn knokkels op jouw neus doen me weer goed denk ik
ga terug naar tweakersquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:55 schreef Wootism het volgende:
En kado voor dit soort topics!
Altijd leuk dat er nog mensen zijn met een beetje (veel) zelfspot!
Keep it up henk!
Ach laat Henk toch even genieten van de aandacht..... hij neemt zijn pikkie nu al voor de zoveelste keer in het vuistje en pleziert zijn anus met zijn andere hand omdat hij eindelijk eens in de belangstelling staat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef livors het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden..![]()
anyway is het slotjes tijd, want je mag of Henk ontzettend geil vinden of je moet je mond houden.
Beetje dictatoriaal gedrag Henk, win je daar al die sletjes mee; ja meester Henk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Oh jij bokst in je kroeg? Dan ben je zeker wel vrij professioneel denk ik ja
En hoe maak je je tegenstander K.O. concentreer je al die opgespaarde geilheid op zijn anus en dan neuk je hem vervolgens K.O.?
Gewoon loser zou ook wel toepasselijk zijn, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Qwea het volgende:
TS kan beter zn username laten veranderen in henkgeilstra
en jij in teveel op de wereldquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Qwea het volgende:
TS kan beter zn username laten veranderen in henkgeilstra
bij je vader omdat hij in een zatte bui zoets op de wereld heeft gezetquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gewoon loser zou ook wel toepasselijk zijn, toch?
Ik ken toch een hoop betere beledigingen voor mijn vader, dit type opmerking is zo ontzettend jaren '90.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
bij je vader omdat hij in een zatte bui zoets op de wereld heeft gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |