quote:With Suarez, Huntelaar you will be one of the most dangerous attacks in Europe! Notice that AJAX playfs in a 4-3-3 system, what means the wingers have to keep the game wide, almost walking over the side line. But you'll hear that from Van Basten. :thnx:
Please know: our fanatic supporters are between the goal (F-Side, sinds 1976, the old fanatic boys who like the English support style, block 125 till 129) and in the corner on the second ring (VAK410, jong 20/25 years old supporters who like the ultra-way of supporting, they will move this year tot block 424/425)
Join your stay in Amsterdam and please play many years for Ajax. Let us rule the world again! Good luck!
AFCA, NO SURRENDER
I speak englisch very well, but I vergeet some times that de grammatica is not always hetzelfde as in het englisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Deze is nog veel leuker
[Kenneth (306)
gisteren, 13:40
Well Miralem, there are many people who are interested where you play next year.
You say in the VI that you can not win prices by Feyenoord.. why is that important.. Ajax hasn't in the last years win prices.
I think it is better for your career that you will go to Feyenoord. Between Roy Makaay and Gio. By ajax are there many strikers.. Huntelaar, Suarez,Chvitanich..
By Feyenoord you will always play in the greatest stadium of Holland.
FEYENOORD ROTTERDAM!!]
http://ms21vito.hyves.nl/quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke basisschool klant heeft dat getypt?
mooi filmpje, altijd mooi om te zien dat ze zich inspannen voor mensen met beperkingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)Van_Basten_kon_beter
Frankie & Collina
ze zijn geloof ik niet ver verwijderd van de plaatsen voor de voorrondes.quote:
Ze hebben het in eigen hand. Sevilla staat vijfde en die hebben drie punten minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:30 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ze zijn geloof ik niet ver verwijderd van de plaatsen voor de voorrondes.
Maar ze zijn geloof ik wel afhankelijk van de resultaten van anderen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze hebben het in eigen hand. Sevilla staat vijfde en die hebben drie punten minder.
quote:Atlético heeft voorronde Champions League bijna binnen
08/05/2008 22:53
Atlético Madrid is nog maximaal drie punten verwijderd van een plaats in de voorronde van de Champions League. De 2-0 zege bij Espanyol betekende dat de Rojiblancos de vierde plaats in de Primera División verstevigden.
Sergio Agüero en Diego Forlán scoorden in het eerste half uur. De negentienjarige Argentijn opende de score met zijn achttiende goal van het seizoen. Zijn Uruguayaanse maatje in de aanval maakte zijn vijftiende treffer. Atlético had daarna verder kunnen uitlopen, maar sprong erg slordig om met de kansen.
Met nog twee wedstrijden te gaan heeft Atlético een voorsprong van drie punten op Sevilla. En aangezien de Madrilenen op een beter onderling resultaat kunnen bogen, blijven zij voorgaan als de twee clubs in punten gelijk zouden eindigen.
Godsallejezus, hoe dom zijn ze daar zegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef toma het volgende:
[..]
I speak englisch very well, but I vergeet some times that de grammatica is not always hetzelfde as in het englisch.
Mijn ogen! Er komt bloed uit mijn ogen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Godsallejezus, hoe dom zijn ze daar zeg!.
zou een mooi affiche zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:43 schreef kevin33 het volgende:
En dan in de voorrondes eruit geknikkerd door Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |