En daarna hebben we niks meer van Aissati vernomen bij PSV ....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad.. samen met Affelay toen het middenveld van Milan zoek gespeeld..
Wat hebben we nu bij Ajax wat beter is? Niks toch. We hebben Perez als creatieve brein voor de rest helemaal niks op het middenveld.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij bij Ajax in dezelfde situatie terecht komt als nu bij PSV. Hij zal misschien iets meer minuten maken, maar ik zie hem geen vaste basiskracht worden in dit Ajax.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Homerus (Grieks: Homeros/Ὅμηρος; Nederlands, verouderd: Homeer) was een Griekse dichter en zanger die leefde van ca. 800 v.Chr. – ca. 750 v.Chr. Hij vervaardigde epische gedichten, waarin hij een groot aantal overgeleverde heldensagen, godenverhalen en mythische vertellingen uit zijn cultuur verwerkte. Twee epische gedichten, de Ilias en de Odyssee, de oudst bekende en bewaard gebleven literaire werken van de Griekse letterkunde, worden aan hem toegeschreven, al bestaat daar allerminst zekerheid over. het is zelfs niet zeker dat beide werken door één auteur zijn vervaardigd.
De Ilias en de Odyssee zijn epische gedichten. Ze beschrijven elk vanuit een heel andere invalshoek de strijd om Troje, een stad in het noordwesten van Klein-Azië. Er bestonden wellicht reeds vele eeuwenlang mondeling overgeleverde Trojaanse heldensagen waaruit de beide epen zijn samengesteld.
En dit heeft de hype dus gestart, daarna heeft hij niets "echt" spannends meer laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad.. samen met Affelay toen het middenveld van Milan zoek gespeeld..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Hitler geen verzonnen personage uit Der Untergang is, maar ook nog echt bestaan heeft!
nouja, hij heeft een mooi doelpuntje gemaakt tegen Real Madrid in een oefenduel en bij Twente zeer goed gespeeld. Toch vind ik dat ie nu niet meer hoeft te komen. We hebben nu Siem, Perez en Cvitanich al. En van der Heijden kan ook wel op die positie uit de voeten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dit heeft de hype dus gestart, daarna heeft hij niets "echt" spannends meer laten zien.
Laat die Cvinatisch het maar op 10 proberen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef Wooldoor het volgende:
Bij twente was hij wekelijks de beste van het veld...
Perez heeft de laatste weken weinig creatiefs laten zien, het meeste moet toch echt komen van Suarez zijn acties en de goals van Huntelaar. Stel dat je een dynamische Aissati in de plaats van Perez op 10 zet. Ik denk dat het aantal zelf gecreeerde kansen een heel stuk groter zal worden.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Hitler geen verzonnen personage uit Der Untergang is, maar ook nog echt bestaan heeft!
Precies, gewoon weer een probleem Mocro dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over Aissati. Die heeft gewoon zo snel mogelijk de juiste begeleiding nodig. Ik denk dat dat onder Van Basten wel in orde zou zijn.
Maar ja, dat die jongen zelfs voor Foppe de Haan onhandelbaar was geeft wel te denken.
Ik zeg, Manucharyanquote:8/5/2008 - Sparta hoopt via Blind op spelers Ajax
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat een lid van de Raad van Commissarissen van Sparta weten ook wel een klein voordeel te zien bij de overgang van Blind naar Ajax. 'Met Blind zit er in de top van Ajax iemand die ook een hart heeft voor Sparta. Dat moet ons op termijn spelers op kunnen leveren.' Algemeen directeur Bonthuis van Sparta is daar sceptischer over. 'Ik weet niet of de spelers van Ajax die nog moeten rijpen nu naar Rotterdam komen. Zo werkt het niet altijd in de voetballerij.'
We hebben Luque alquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef DANILXL het volgende:
is harry kewell qua salariseisen haalbaar? zo ja, dan is het een koopje
Ze hebben Lindenbergh toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef Black-Death het volgende:
[8/5/2008 - Sparta hoopt via Blind op spelers Ajax
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat een lid van de Raad van Commissarissen van Sparta weten ook wel een klein voordeel te zien bij de overgang van Blind naar Ajax. 'Met Blind zit er in de top van Ajax iemand die ook een hart heeft voor Sparta. Dat moet ons op termijn spelers op kunnen leveren.' Algemeen directeur Bonthuis van Sparta is daar sceptischer over. 'Ik weet niet of de spelers van Ajax die nog moeten rijpen nu naar Rotterdam komen. Zo werkt het niet altijd in de voetballerij.' ]
Ik zeg, Manucharyan
Dat zijn ze allemaalquote:
quote:
quote:Hee, welcome at Ajax!!! I am as a supporter of Ajax. also jouwe. because you improve then Huntelaar are! I wish success you for in eredivisie 2009!!!! and can I you hyve? answer but also English understands me I Pascal
Joah maar als je die foto ziet dan tsjaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Black-Death het volgende:Sulejmani op hyves
maar int engels is my friend gewoon een vriend
Deze is nog veel leukerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Black-Death het volgende:Sulejmani op hyves
maar int engels is my friend gewoon een vriend
een willekeurige krabbel gericht aan hem:
[..]
quote:Kenneth (306)
gisteren, 13:40
Well Miralem, there are many people who are interested where you play next year.
You say in the VI that you can not win prices by Feyenoord.. why is that important.. Ajax hasn't in the last years win prices.
I think it is better for your career that you will go to Feyenoord. Between Roy Makaay and Gio. By ajax are there many strikers.. Huntelaar, Suarez,Chvitanich..
By Feyenoord you will always play in the greatest stadium of Holland.
FEYENOORD ROTTERDAM!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |