abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58561927
Aissati op 10 en daarnaast Suarez en Sulejmani met daardoor in de punt Huntelaar
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:30:59 #152
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58562014
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef Wooldoor het volgende:
Aissati op 10 en daarnaast Suarez en Sulejmani met daardoor in de punt Huntelaar
Aissati mag lekker ergens anders heen gaan, je hebt Siem al.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58562071
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik schat Aissati toch wel een stuk hoger in als de Jong
pi_58562127
Siem word als hij doorgroeid een stuk beter dan AIssati
AFC AJAX
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:36:30 #155
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58562136
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik schat Aissati toch wel een stuk hoger in als de Jong
Kan best, maar waarom zou je nog een nummer "10" kopen als je er spelers zat voor hebt?

Plus eigen jeugd heeft voorrang als je het mij vraagt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:42:28 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_58562244
Tyf op met die kutmarokkaan.
pi_58562246
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Siem word als hij doorgroeid een stuk beter dan AIssati
En was als Aissati alles had gespeeld dit seizoen? Dan was hij nu al 10x beter geweest als de Jong.
pi_58562288
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kom op zeg Siem is half zo goed als Aissaties rechter veter.
pi_58562300
Voorlopig staat Aissati helemaal stil in zijn ontwikkeling en heeft hij dit jaar pas 45 minuten gespeeld . Dat is geen doorgroeien, maar stilstaan en misschien wel achteruit gaan. Ik hoef hem niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58562322
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kan best, maar waarom zou je nog een nummer "10" kopen als je er spelers zat voor hebt?

Plus eigen jeugd heeft voorrang als je het mij vraagt.
We hebben geen creativiteit op het middenveld .. Siem heeft dat absoluut niet.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:47:43 #161
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58562332
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kom op zeg Siem is half zo goed als Aissaties rechter veter.
Wat een onzin zeg, hij is zo goed dat hij geen eens speelminuten krijgt zeker? Jij gaat volgens mij iets teveel in de Aissati hype mee
pi_58562483
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, hij is zo goed dat hij geen eens speelminuten krijgt zeker? Jij gaat volgens mij iets teveel in de Aissati hype mee
Niks hype hij heeft bij twente meer laten zien dan Siem heeft laten zien . En het is niet voor niks dat PSV hem absoluut niet wil laten gaan.
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:00:31 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58562617
Inderdaad, PSV wil er veel geld aan verdienen want als ze van deze jonger een topper al hadden willen maken had hij vaker gespeeld. In de wedstrijden met PSV dit jaar heeft hij ook vrij weinig laten zien hoor. Gewoon een gehypte speler.
pi_58562651
Ik zie ook liever Siem dan Aissatti. Het zou leuk zijn als Aissatti kwam, maar hij moet niet Siem in de weg zitten.
pi_58562700
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ach, liever dat dan Suljemani voor 13 miljoen.
[..]

Als Ajax interesse in hem gaat tonen verlengt hij zijn contract echt niet.
Ach, als die Sulejmani het goed doet hoor je niemand meer over die hoge transfersom. Zie Suarez, en lees de topics er nog eens op na toen zijn transfer bekend werd.
pi_58562716
Iets wat Siem in ieder geval wel mee heeft is dat hij een Ajacied is!

Ik wilde nog zeggen dat Siem meer Hollander is dan Aissati, maar Siem is geboren in Zwitserland
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:05:08 #167
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58562748
quote:
Voor wie 'Troy' met Brad Pitt heeft gemist: in de oudheid slaagden de Grieken er niet in om de stad Troje te veroveren. Daarom vertrokken zij en lieten een groot houten paard achter, zogenaamd als geschenk voor de godin Pallas Athene. Toen de Trojanen het paard binnen de muren haalden, bleek het vol met Griekse strijders te zitten en viel de stad alsnog. Vandaar waarschijnlijk ook de aanstelling van Danny Blind als technisch coördinator. Een club die vernoemd is naar een Griekse held kent zijn klassieken, mag je aannemen.
Dit is nog wel het mooiste uit het stukje van Genee. Alsof de Ilias nooit geschreven is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58562768
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit is nog wel het mooiste uit het stukje van Genee. Alsof de Ilias nooit geschreven is.
Ik heb nog nooit zo'n matige collumn gelezen. Het was een en al bladopvulling
pi_58562786
quote:

[..]

Wat is de Ilias?
Ik bedoel het verhaal van Troje komt toch uit Troy?
pi_58562826
Onder Guus Hiddink bij PSV en Fred Rutten bij Twente heeft hij in aanvallende teams laten zien dat hij erg goed is. Op dit moment kan Siem echt nog niet bij hem in de buurt komen. Ook al heeft hij dit seizoen niets gespeeld, tijdens een wedstrijd van jong oranje zag je dat de klasse van hem af druipt.
pi_58562838
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat is de Ilias?
Ik bedoel het verhaal van Troje komt toch uit Troy?
Homerus (Grieks: Homeros/Ὅμηρος; Nederlands, verouderd: Homeer) was een Griekse dichter en zanger die leefde van ca. 800 v.Chr. – ca. 750 v.Chr. Hij vervaardigde epische gedichten, waarin hij een groot aantal overgeleverde heldensagen, godenverhalen en mythische vertellingen uit zijn cultuur verwerkte. Twee epische gedichten, de Ilias en de Odyssee, de oudst bekende en bewaard gebleven literaire werken van de Griekse letterkunde, worden aan hem toegeschreven, al bestaat daar allerminst zekerheid over. het is zelfs niet zeker dat beide werken door één auteur zijn vervaardigd.

De Ilias en de Odyssee zijn epische gedichten. Ze beschrijven elk vanuit een heel andere invalshoek de strijd om Troje, een stad in het noordwesten van Klein-Azië. Er bestonden wellicht reeds vele eeuwenlang mondeling overgeleverde Trojaanse heldensagen waaruit de beide epen zijn samengesteld.
pi_58562877
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Homerus (Grieks: Homeros/Ὅμηρος; Nederlands, verouderd: Homeer) was een Griekse dichter en zanger die leefde van ca. 800 v.Chr. – ca. 750 v.Chr. Hij vervaardigde epische gedichten, waarin hij een groot aantal overgeleverde heldensagen, godenverhalen en mythische vertellingen uit zijn cultuur verwerkte. Twee epische gedichten, de Ilias en de Odyssee, de oudst bekende en bewaard gebleven literaire werken van de Griekse letterkunde, worden aan hem toegeschreven, al bestaat daar allerminst zekerheid over. het is zelfs niet zeker dat beide werken door één auteur zijn vervaardigd.

De Ilias en de Odyssee zijn epische gedichten. Ze beschrijven elk vanuit een heel andere invalshoek de strijd om Troje, een stad in het noordwesten van Klein-Azië. Er bestonden wellicht reeds vele eeuwenlang mondeling overgeleverde Trojaanse heldensagen waaruit de beide epen zijn samengesteld.
Straks ga je me nog vertellen dat Hitler geen verzonnen personage uit Der Untergang is, maar ook nog echt bestaan heeft!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:10:24 #173
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58562879
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Wooldoor het volgende:
Onder Guus Hiddink bij PSV en Fred Rutten bij Twente heeft hij in aanvallende teams laten zien dat hij erg goed is. Op dit moment kan Siem echt nog niet bij hem in de buurt komen. Ook al heeft hij dit seizoen niets gespeeld, tijdens een wedstrijd van jong oranje zag je dat de klasse van hem af druipt.
Maar ik denk dat hij bij Ajax in dezelfde situatie terecht komt als nu bij PSV. Hij zal misschien iets meer minuten maken, maar ik zie hem geen vaste basiskracht worden in dit Ajax.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58562888
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad.. samen met Affelay toen het middenveld van Milan zoek gespeeld..
pi_58562931
quote:

[..]

Inderdaad. Dat je dat een column durft te noemen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')