Wat een gelul.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt niks, maar dit staat er op VV.
[..]
Zit ik net te denken, hebben ze er gewoon 2 aangevraagd voor vandaag? Kan dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef blomst het volgende:
Ze heeft nog niet afgereden, dat is pas straks.
of word dat e tweede poging?
Dat denk ik dus ook. Toen ze wegging wenste Brian haar succes, ze liegt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef blomst het volgende:
Je gaat toch nooit naar huis tussen een proefles en het examen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:11 schreef akveor het volgende:
Proefles volgens Amanda... concentratie was goed... rijden ging goed.
nee een normaal mens niet neequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat toch nooit naar huis tussen een proefles en het examen?
Huub had het er wel over afgelopen week dat dat kan. de rijschool reserveert gewoon plekken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit ik net te denken, hebben ze er gewoon 2 aangevraagd voor vandaag? Kan dat?
volgendeweek pasquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef blomst het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
ja idd brian stopt zelfs met lessen en loopt op dr af om te vragen .quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Toen ze wegging wenste Brian haar succes, ze liegt.
om de spanning wat op te voeren van haar medemiljonairs??quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe laat is ze weg gegaan? een uur rijden dan examen een half uur kan dat kloppen kwa tijd?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee.
Je krijgt een les, en ga dan gelijk door naar het CBR voor je examen.
Daar is die les voor, dat je in het ritme van rijden zit.
Geen idee. De rijlesmeneer zal ongetwijfeld het beste met Amanda voor hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef blomst het volgende:
[..]
om de spanning wat op te voeren van haar medemiljonairs??
Ze is om 11.30 uur vertrokken dus dat kan kloppen. Ach, we zien het straks wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe laat is ze weg gegaan? een uur rijden dan examen een half uur kan dat kloppen kwa tijd?
Het verbaast me niets als tijdens de rijles de motor onderweg bij een stoplicht afgeslagen is... en als dat dan een paar keer gebeurt dan gaat het niets meer worden met dat examen, dat veroorzaakt stresssssss.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is om 11.30 uur vertrokken dus dat kan kloppen. Ach, we zien het straks wel.
Ze kijkt iig hardstikke sjaggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |