En wij welquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef mootie het volgende:
Clare en Huub snappen er niks van dat de terror gisteren niet mocht doorgaan.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma mag boot varen.....jawel, op het water...![]()
Edit: Joran, brian kom d'r maar in....![]()
Waar heb ik dit voor verdiend!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
'En met wie kan ik het beste delen dan met jullie he.'
Palmiaans?
'Overnachtiging, overnachtiging, overnachting... drie overnachtingen... wat is het.'quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar heb ik dit voor verdiend!!
Ook Palmiaans!
wanneer slik je een pil dan goed? ze doet het zelf helemaal verkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT en ik weet niet of iemand het al had gepost, maar volgens mij zat er in de tv uitzending van gisteren weer een apart toneelstukje van Amanda en Brian. Of ik ben para aan het wordenZe zaten in bed met de lichten nog aan, en Amanda zei dat ze had gezien dat Claire 'de pil niet goed slikt'
(waaruit ook meteen blijkt dat het een ingefluisterde tekst is, want hoe kan je nou zien of iemand anders de pil 'goed slikt')
Brian zei dat hij Claire's buik dikker vond, gevolgd door een flashback van Claire in bikini waarin ze heel gemeen haar buik lieten zien![]()
Anyway, goedemiddag
Ze zegt niks, maar dit staat er op VV.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:06 schreef akveor het volgende:
Amanda is terug... ik ben benieuwd...
En een goedemiddag een ieder
quote:Amanda wordt opgehaald voor haar, misschien wel laatste, autorijles. Vanmiddag heeft de Amsterdamse haar rijexamen en ze is daardoor behoorlijk zenuwachtig. Palma, Brian, en Jaap wensen de brunette succes met haar examen. Ze weten misschien niet dat het examen pas vanmiddag is. Genoeg tijd om nog een terror-actie uit te halen?
Ze heeft zeker nog een laatste les gehad. Slechte generale is doorgaans een goede uitvoering. Maar mij lijkt dat credo in dit geval heel sterk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |