Had ik al. pc had ik van thuis meegenomen en later hebben we een laptop gekocht. Broertje kocht een nieuwe pc onlangs, dus kon ik zijn pc krijgen. Best beessie hoor!quote:
quote:
quote:En een multicard reader voor alle fototoestellen die we hier hebben
Valt iid mee. Vorige week waren ze bij appie nog 5 euro per pond...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
7 euro voor een kilo, niet duur. En nu heb ik zin in pannenkoeken, met verse ananasstukjes.
Appie wilt graag verdienen op dat schillen denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef OA het volgende:
[..]
Valt iid mee. Vorige week waren ze bij appie nog 5 euro per pond...
Zelfs hier in de buurt zijn er zat boerderijen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Appie wilt graag verdienen op dat schillen denk ikEn ik vind die dingen van de ap erg dun, klein etc. Maar goed, hier in d ebuurt toch zat boerderijen die ze nu oogsten, dus dat valt mee.
Vaak is het juist goedkoper. Ik haal fruit meestal op de markt en vlees bij de Marokkaanse slager. Prima kwaliteit en prijs!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
Vlees bij poelier, groente en fruit bij de (groente) boer. Het verschil is duidelijk te merken aan alles. En echt niet veel duurder dan die meuk in de supermarkt.
Ik maak altijd spiesjes zelfquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
Morgen BBQ met zelfgemaakte spiesjes met verse groenten
Kwaliteit > kwantiteit.
Ik betaal 21,50quote:Op donderdag 8 mei 200812:00 schreef OA het volgende:
[..]
¤ 22 [afbeelding] Afzetters. [afbeelding]
Ik betaal ¤ 11,50 [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Vers![]()
Verse ananas![]()
Saté![]()
BBQ![]()
Pannenkoeken![]()