Nicequote:Op zondag 22 juni 2008 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
In de Munt draait Narnia Prince Caspian.
Ik heb kaartjes weten te bemachtigen voor a.s dinsdag om Pineapple Express te gaan kijken wat ik cker weten ga doen
In Schouwburgplein ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef somegirl het volgende:
Was inderdaad Narnia! (In Groningen)
Vond m niet heel fantastisch maar wel oke. Had irritante kutpubers achter me zitten, die zelfs nadat ik had gezegt dat ze hun kop moesten houden maar door bléven lullen.
Helemaal aan het beginquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef Sport_Life het volgende:
Hier in Den Haag was het ook Narnia. We kwamen (zoals altijd) wat laat binnen, dus ik titel had ik gemist, dacht dat het de nieuwe Harry Potter was met al die sprookjes
.
Overigens vond ik de film vaag en bij vlagen erg saai. Gevechten waren wel leuk en af en toe wat humor, maar ik vond het geen goede film. Kan ook wel komen doordat ik deel 1 niet heb gezien. Volgende keer beter!!
En die hint, wanneer hoor je die? Als je tot het eind blijft zitten ofzo?![]()
Het staat in Schouwburgplein ook op de deurquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal aan het beginEerst gaan ze 3 DVD's verloten (waaronder altijd Zwartboek
) en daarna geven ze gelijk de hint voor volgende week
Zo gaat het in Schouwburgplein iig
Behalve die twee scenes vond ik de film verrassend goed en vooral heel erg ziek.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...
Rare film verder. behoorlijk sicko inderdaad, maar ik vond dat in de camera praten en terugspoelen echt te suf voor woorden.
Ga eens tijd maken danquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik moet maar weer eens naar de film, keidruk joh
Ja, doe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige waar ik steeds van onder de indruk was waren de volle lippen van Susan.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Strangers?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
Het is woensdag en ik weet al wat er aankomende dinsdag gaat draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |