quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
...bal??quote:
Welterusten, ik ga ook slapenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
Ik heb geen (gezonde) ambitie. Ga maar bij de polizei solliciteren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef cul_non_kul het volgende:
@ F >> ik ben geen hersenchirurg or whatever, heb hard gewerkt om te functioneel te groeien (nastreven van gezonde ambitie) en mag stellen dat ik content ben met wat ik heb bereikt en heb in mijn achterhoofd dat er nog meer mogelijk is ... 't is maar hoe je zaken bekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |