Ah, een man met goede smaak, dat mag ik welquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
IJs.... Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die daar niet echt op zit te wachten. Net zoals pizza. Niet dat ik het niet lust.. maar als ik dan toch bij de italiaan eet... goed bord pasta en als toetje een italiaanse koffie (met amaretto dus) in plaats van pizza en ijs
Zou je dat pils willen noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:09 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga binnenkort maar eens naar de Giolitti hiero, denk ik
Ligt er aan wat ik eet he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
Dan mag je die vraag niet stellenquote:
Zolang het maar niet op roombasis isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]die mag je niet missen nee!
Alhoewel ik het nou niet ZO verschrikkelijk veel beter vond dan van andere ijssalons...
(ambachtelijk) Italiaans ijs is gewoon altijd
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de tweequote:
Pils:quote:
Ja gewone pils is óók lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:mooie uitleg Nem
Lambrusco is soms best lekker![]()
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de twee
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, en bij het eten drink je pils?
Inderdaad, het is een kwestie van afstemmen, net als bij wijn. Wellicht nog meer dan bij wijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinken
In ieder geval omdat je het over bessen hebt in plaats van bessenjenever. Als je geen zin hebt om veel te typen, typ dan Coeberghquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ik lust geen bier
ik lust geen wijn
ik drink cola bessenben ik nu een schande voor de smaak?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Etcetera het volgende:
kan niet, want de bessen die er bij door gemixed wordt is van Hooghoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |