Die zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
En ik wist trouwens ook niet dat er een starbucks voor de douane op schiphol zit. maar ze zijn wel schandalig duur. Wat je hier voor een frapechine betaald kun je in de Vs er 3 van kopen
Of een burka...quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Let the sun shine....Nou protect je butt hoor. Mijne is zo ontzettend verbrand!
Voortaan geen zwembroekje meer maar een surfshort
Nog beter. Mijn knieholtes staan ook in de fikquote:
zon-ne-brand-cremequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog beter. Mijn knieholtes staan ook in de fik
Ik heb gesmeerd.... Anders was ik helemaaaal zo rood geweest.quote:
Kon Siewert dat niet doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had heus wel ingesmeerd hoor. Alleen niet overal...
Sywerdquote:
Redelijk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie moeten de groeten van MaJo hebben. Ze is redelijk in 1 stuk overgekomen
Het was 6-0 of 6-1 geworden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Helaas won NL die avond met 5-0 of zo...
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd
Wa's dat nou weer voor een grap?
Ken je nagaan wat een indruk die wedstrijd op me gemaakt heeft...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was 6-0 of 6-1 geworden.
Dat weet ik nog omdat de gitarist of bassist van Radiohead ons dat meedeelde in het Gelredome.![]()
Your wish is my command...quote:En een huishoudelijke mededeling: er mag maar 1 persoon van avatar veranderen per maand. Anders raak ik helemaal in de war.
woehoe!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
Godver... dacht ik dat de rugby morgen avond was... gaat net om 19:00 de telefoon.
Wel weer verbrand, maar het was wel weer tof.
Ja klein huilbuitje maar het "klonk" allemaal vrij vrolijk dus volgens mij is het redelijk verlopenquote:
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgen
En daar krijg jij rooie oortjes van?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274
Was slechts training, hier. Geen officieel lid ofzo, maar we doen met het zomertoernooi mee wat zij organiseren op 1 juni.quote:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was niet nodig geweest! Jij was trouwens toch eerder?
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.quote:
Ok.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...
Ik heb die fout ook een aantal keren begaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
PS-je: voortaan maar een hogere factor zonnebrand gebruiken. En tere gedeeltes zoals knieholtes, elleboogplooien, neus, oorschelpen, tenen etc. niet vergeten dus.
Oh dat is wel gunstigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag toch in het park gezeten, zonder medicatie. En het ging goed!
Morgen probeer ik het weer.
Jullie zijn gemeeeenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.
Maar nu post 'ie zelf al
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.quote:
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en ledenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.
Als je gewoon hard rent word je niet getackled.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en leden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |